افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

حلواچی یک شیرینی مدرن

  • کد خبر : 3942
حلواچی یک شیرینی مدرن

شیرینی های حلواچی به سبک مدرن پخته می­شوند که در عین مدرن بودن و دارا بودن ظاهری شیک و رسمی، از اصالت نیز برخوردار هستند. اصیل بودن به این معنا  است که طعم و عطر حلوای اصیل ایرانی در این نوع حلواها کاملا مشهود بوده و با اضافه شدن آیتم خلاقیت به آن­ها، ظاهری متمایز […]

شیرینی های حلواچی به سبک مدرن پخته می­شوند که در عین مدرن بودن و دارا بودن ظاهری شیک و رسمی، از اصالت نیز برخوردار هستند. اصیل بودن به این معنا  است که طعم و عطر حلوای اصیل ایرانی در این نوع حلواها کاملا مشهود بوده و با اضافه شدن آیتم خلاقیت به آن­ها، ظاهری متمایز از سایر شیرینی های موجود در بازار را به خود اختصاص دادند.

افطاری در ماه رمضان

از رسوم مذهبی در ایران برگزاری سفره های افطاری می باشد. تعداد بالای مهمانان در این مراسم و آماده سازی و تامین مواد اولیه، از چالش های مهم در برگزاری این مراسم برای برگزار کنندگان است. به همین منظور استفاده از  پک های افطاری به کمک برگزار کنندگان آمده است. افراد می توانند با استفاده از پک افطاری، دغدغه تامین به موقع و آماده سازی آیتم های مختلف را نداشته باشند و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.

در ماه مهمانی خدا، اغلب برخی از افراد زمان کافی برای آماده سازی سفره افطاری خود را ندارند، این قشر معمولا کارمندان ادارت یا شرکت ها می باشند حلواچی بر آن است تا با ارائه پک های افطاری متنوع بتواند نیاز روزانه افراد و شرکت ها را تامین کند.

از آن جایی که روزه داران در طی روز مواد غذایی، مواد قندی و آب مورد نیاز بدن را دریافت نمی‌کنند باید در هنگام سحر و افطار با مصرف مواد مغذی این کمبود را جبران کنند تا توانایی روزه داری را داشته باشند و سلامتیشان به خطر نیوفتد. سفره‌های افطار باید در حین تنوع، شامل مواد غذایی مقوی باشد که برای بدن مفید بوده و قوای روزه داران را حفظ کند؛ بنابراین بهتر است  در پک افطاری ماه رمضان از آیتم هایی مقوی استفاده شود.

پک افطاری ماه رمضان، یک بسته بندی آماده است که  گزیده ای از خوراکی های محبوب ماه رمضان، به عنوان افطاری  برای روزه داران عزیز گرد هم آورده شده است.

از نکات مهم که افراد برای تهیه پک افطاری ماه رمضان باید در نظر داشته باشند، کیفیت بالای مواد اولیه و تازگی آنها می باشد تا این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شده و میزبانان با استفاده از پک افطاری ماه رمضان خیالشان از سلامت و کیفیت مواد اولیه مصرفی و هم چنین صرفه جویی در زمان آماده سازی و پذیرایی، راحت باشد.

در پک افطاری ماه رمضان حلواچی چه خوراکی هایی وجود دارد؟

پک افطاری ماه رمضان باید علاوه بر دارا بودن ارزش غذایی بالا از آیتم هایی متنوع نیز برخوردار باشد.  پک افطاری ماه رمضان به توصیه حلواچی شامل موارد زیر است :

شله زرد اصیل

شله زرد حلواچی، در دو اندازه بزرگ و کوچک می باشند .طعم و کیفیت این دسر لذیذ وابسته به مواد مصرفی، مخصوصا کیفیت زعفران آن است. بو و طعم زعفران و گلاب بسیار اشتها آور است و این وعده غذایی برای افراد بی اشتها و کم خون وعده غذایی مناسبی است. شله زردهای حلواچی که در دو نوع بسته بندی شیشه ای و پلاستیکی  به بازار عرضه می­شوند، برای پذیرایی در مراسم های افطاری بسیار ایده آل هستند.

خرما

خرمای توپی با روکش بادام و نارگیل می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای پذیرایی از مهمانان عزیز باشد و به علت دارا بودن ارزش غذایی بالا از آیتم های محبوب پک افطاری می باشد. خرما حاوی فیبر و انواع آنتی اکسیدان های ضد بیماری می­باشد؛ از این رو وجود این خوراک در سفره افطاری بسیار مهم است.

حلوا حلواچی

ظاهر حلوا های حلواچی کاملا متفاوت از هم هستند؛ یعنی متناسب با مراسم های متفاوت، تزیین و حتی نحوه طبخ شیرینی های آن متفاوت است. خوراکی های رنگارنگ با ظاهر متفاوت می­تواند برای مهمانان بسیار جذاب به نظر برسد و  اشتها آن ها را باز کند.

از دیگر محصولات حلواچی که برای پذیرایی در ماه رمضان مناسب می باشند می توان به جعبه رمضان در دو نوع بزرگ و کوچک اشاره کرد که شامل آیتم هایی نظیر :

حلوای زنجبیلی و بادام، خرمای پیارم تازه با مغزهای گردو، بادام، قیصی و پسته، به همراه خرمای توپی با روکش های بادام و کنجد می باشد. لازم به ذکر است در این جعبه  ترحلوای گردو روسی و هم چنین حلوای زعفرانی حلواچی، نیز موجود می باشد. بسته بندی محصولات حلواچی مدرن و شیک است و می­توانید از آن­ها در مراسم های خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که شما می­توانید برای انواع مراسم های خود از بسته های پذیرایی حلواچی استفاده کنید. به عنوان مثال؛ برای خرید پک مراسم ترحیم می­توانید از بسته پذیرایی مخصوص حلواچی استفاده کنید که شامل انواع خرما و حلوا می­باشد.

نوشیدنی برای افطاری

در کنار آب معدنی، انواع شربت و آبمیوه لاکچری را می‌توانید در افطاری خود قرار دهید. یکی از این موارد شربت اصیل ایرانی است. شربت زعفران یکی از این نوشیدنی های مهم و ایده آل برای پک افطاری می باشد که می تواند قند از دست رفته روزه داران را جبران کرده و به جبران آب از دست رفته بدنشان کمک کند.

پک افطاری را از کجا تهیه کنیم؟

اینترنت و فضای مجازی در زندگی امروز همه ما نقش مهمی دارند. به همین دلیل بسیاری در اینترنت به دنبال پاسخ این سوال هستند که پک افطار  را چگونه تهیه کنیم. یکی از راه های خرید پک افطار، خرید اقلام مورد نیاز برای پک به صورت حضوری است. اما شما می توانید به صورت غیرحضوری پک پذیرایی افطار مورد نیاز خود را سفارش دهید. برای این کار بهتر است از یکی از فروشگاه های معتبر که پک های افطار را ارائه می دهند، سفارش دهید. برای خرید پک پذیرایی لاکچری از یک فروشگاه اینترنتی به نکات زیر توجه کنید:

  • از یک وب سایت معتبر خرید کنید.
  • به سابقه فعالیت آن فروشگاه توجه کنید.
  • از با کیفیت بودن بسته پذیرایی اطمینان حاصل کنید.
  • توجه داشته باشید، با رعایت پروتکل های بهداشتی پک ها آماده میشوند.
  • حتما قیمت محصولات پک های افطار را با سایر رقبا بررسی کنید.

نتیجه گیری:

ماه رمضان یکی از ماه های متبرک و  مهم برای مسلمانان محسوب می­شود. سفره افطاری رنگارنگ و میهمانی دادن در این ایام بسیار خوشایند و دلپذیر است. حلواچی که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده است، معتقد است که حلواچی halvachisweets.com:، موفق شده­ تا برای اولین بار در ایران، حلوا را که یک شیرینی و دسر اصیل ایرانی محسوب می­شود، با توجه به مقتضیات روز و ذائقه ی مشتریان به روز نموده و در سطح لاکچری جهت استفاده در مراسم و مهمانی ها ارائه دهند. حلواچی در ماه مبارک رمضان، بسته های افطاری را در نظر گرفته است تا بتوانید در مراسم های افطاری خود از آن ها استفاده کنید. برای مشاهده سایر محصولات حلواچی به وب سایت حلواچی مراجعه فرمایید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3942

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.