افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

خدمات پزشکی لمینت دندان در دکترتو کلینیک + لیست بهترین ارائه دهندگان

  • کد خبر : 5115
خدمات پزشکی لمینت دندان در دکترتو کلینیک + لیست بهترین ارائه دهندگان

لمینت سرامیکی به پوشاندن دندان با مواد و بریج‌های خاص گفته می‌شود. این فرایند برای اهداف کاربردی یا زیبایی شناختی ساخته شده است و هزینه لمینت دندان بسته به تخصص دندانپزشک و مواد به‌کاررفته متفاوت خواهد بود. تشخیص اینکه لمینت دندان برای وضعیت دندان‌های شما مناسب است یا خیر، کاملا به نظر دندانپزشک بستگی دارد. […]

لمینت سرامیکی به پوشاندن دندان با مواد و بریج‌های خاص گفته می‌شود. این فرایند برای اهداف کاربردی یا زیبایی شناختی ساخته شده است و هزینه لمینت دندان بسته به تخصص دندانپزشک و مواد به‌کاررفته متفاوت خواهد بود. تشخیص اینکه لمینت دندان برای وضعیت دندان‌های شما مناسب است یا خیر، کاملا به نظر دندانپزشک بستگی دارد.

بهترین ارائه دهندگان خدمات لمینت دندان

کلینیک دندانپزشکی دکترتو بهترین ارائه‌دهندگان خدمات لمینت دندان را در یک کلینیک جمع کرده است. تعهد به استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و مصالح باکیفیت در ساخت لمینت‌ها، به افراد امکان می‌دهد تا از جلوه زیبایی حاصل از این فرایند بهره‌مند شوند.

توجه ‌به نیازها و ترجیحات هر فرد، خدمات این کلینیک را به یک گزینه مطمئن و مورداعتماد برای لمینت‌ تبدیل می‌کند. در ادامه با لیستی از محبوب‌ترین دندانپزشکان ما و هزینه لمینت دندان در دکترتو کلینیک آشنا می‌شوید.

دکتر مهسا نژاد کریم

لمینیت با برند Emax توسط دکتر مهسا نژاد کریم در منطقه یک تهران ارائه می‌شود. ایشان دارای کد نظام پزشکی با شماره 159897 است و از دانشگاه شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده‌اند. با 15 سال سابقه در زمینه دندانپزشکی، دکتر نژاد کریم به‌عنوان یک متخصص باتجربه در ارائه خدمات لمینت دندان مطرح خواهد شد. هزینه لمینت دندان با برند Emax با دکتر نژاد کریم به‌ازای هر واحد 6,300,000 تومان است.

لمینت با مواد زیرکونیا سرامیکی از دیگر خدمات ارائه ‌شده توسط دکتر نژاد کریم خواهد بود که به هزینه آن به‌ازای هر واحد لمینت 5,220,000 تومان خواهد بود.

دکتر ساینا مهدی‌زاده

دکتر ساینا مهدی‌زاده فارغ‌التحصیل از دانشگاه آزاد تهران و عضو دندانپزشکان عمومی ایران محسوب می‌شود. با 11 سال سابقه در حوزه طبابت، دکتر مهدی زاده به‌عنوان یک متخصص باتجربه و با تحصیلات معتبر، خدمات لمینت سرامیکی دندان با برند ایمکس را در شهر مشهد ارائه می‌دهد. هر واحد هزینه لمینت دندان 3,150,000 تومان است.

دکتر علیرضا محمدحسین زاده

دکتر علیرضا محمدحسین زاده فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تهران به ارائه خدمات لمینت دندان می‌پردازد. با 30 سال سابقه طبابت ایشان یکی از محبوب‌ترین دندانپزشکان دکترتو محسوب می‌شوند. هزینه هر واحد لمینت دندان با دکتر محمد حسین‌زاده 9 میلیون تومان است. تضمین بازگشت وجه در صورت عدم تطابق خدمت با توضیحات، پس از بررسی توسط کارشناسان، در مطب ایشان ارائه می‌شود.

دکتر امیر رضی آبادی

دکتر امیر رضی آبادی، ارائه‌دهنده کلیه خدمات دندانپزشکی با تخصص در زمینه‌های ایمپلنت و زیبایی است. کلینیک دندانپزشکی ایشان در سعادت آباد تهران قرار دارد و هزینه هر واحد لمینت سرامیکی توسط ایشان مبلغ 4,640,000 تومان محاسبه می‌شود.

طول عمر لمینت دندان

یکی از روش‌های کاربردی و پرطرفدار برای ایجاد دندان‌هایی با ظاهر زیبا و عملکردی طبیعی، استفاده از ونیر لمینت پرسلن است. این روش زیبایی دندان، باعث می‌شود تا دندان‌ها دارای ظاهری سفید، سالم و طبیعی باشند. از سویی دیگر، میزان به‌هم‌ریختگی را بدون درمان سیمی برطرف می‌کنند.

با اینکه هزینه لمینت دندان گران است، نباید چیزی مانند طول عمر خالص برای این روش درمانی در نظر گرفت، اما باید اطلاعات کلی داد. توجه ‌به عوامل محیطی در هنگام استفاده ضرورت دارد؛ بنابراین ملاحظات در استفاده از دندان‌های طبیعی در مورد لمینت‌های پرسلن نیز معتبر است. همان‌طور که ضربه می‌تواند به دندان‌های طبیعی آسیب برساند، چنین لمینتی را نیز دچار خرابی می‌کند.

ساختار طبیعی دندان‌هایی که لمینت‌های پرسلن روی آن‌ها به اجرا درمی‌آید نباید مختل شود. به‌عبارت‌دیگر، پوسیدگی دندان منجر به جایگزینی لمینت‌های پرسلن می‌شود. در چنین شرایطی، لمینت‌های چینی باید تعویض شوند. ضمنا لمینت‌های پرسلن دندان و به‌طورکلی مراقبت از دندان و لثه باید هر 6 ماه یکبار صورت گیرد و وضعیت درخواست بررسی شود. تا زمانی که به‌خوبی از لمینت‌ها محافظت شود، عمر آن‌ها می‌تواند تا 15 سال باشد.

معایب لمینت دندان

  • لمینت‌های دندان قابل ترمیم نیستند. زمانی ‌که این روکش‌ها آسیب ببینند، معمولا قابل تعمیر نخواهند بود.
  • پس از انجام لمینت، دندان‌ها احتمال دارد به غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم حساس‌تر شوند.
  • لمینت‌ها ممکن است دقیقا با رنگ سایر دندان‌ها مطابقت نداشته باشند. باید این نکته را به یاد بسپارید که رنگ لمینت پس از جای‌گذاری قابل تغییر نخواهد بود. سفیدکردن دندان باید قبل از روکش انجام شود.
  • در موارد نادر، پوشش‌ها احتمال دارد جدا شوند یا از بین بروند. برای به حداقل‌رساندن احتمال وقوع این اتفاق، باید در مصرف غذاهای سفت مراقب باشید.
  • لمینت‌های چینی برای افرادی که دندان قروچه می‌کنند، مناسب نیست. این حرکات باعث ترک خوردن پوشش‌ها می‌شود.
  • در مقایسه با سایر گزینه‌های بهبود ظاهر دندان، هزینه لمینت دندان گران خواهد بود. در نتیجه برخی افراد احتمالا نسبت به انتخاب آن تردید داشته باشند.

عواملی که بر هزینه لمینت دندان تاثیر می‌گذارند

هزینه لمینت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد که تفاوت‌های قابل‌توجهی در هزینه نهایی ایجاد می‌کند. یکی از عوامل مهم، جنس لمینت است. لمینت‌ها اغلب از مواد متفاوتی مانند پرسلن یا کامپوزیت ساخته می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود را دارند و تاثیر مستقیمی بر قیمت خواهند داشت.

تعداد دندان‌هایی که نیاز به لمینت دارند نیز تعیین‌کننده هزینه خواهد بود. هر چه تعداد بیشتر باشد، هزینه نهایی نیز افزایش می‌یابد. علاوه‌بر این، شهر و منطقه کلینیک دندانپزشکی و مهارت و تجربه دندانپزشک نیز نقش مهمی در تعیین قیمت دارند.

در کلینیک‌ها و مطب‌های مختلف، هزینه لمینت دندان احتمالا متفاوت باشد. فرآیند انجام لمینت نیازمند تخصص و مهارت دندانپزشک است؛ بنابراین تجربه و دانش پزشک نیز به‌عنوان یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در هزینه لمینت‌ مطرح می‌شود. از طریق مشاوره با دندانپزشک و اطلاع از جزئیات مرتبط، امکان اخذ اطلاعات دقیق و تعیین هزینه متناسب با نیازها و ترجیحات شخصی وجود دارد.

جمع‌بندی

لمینت دندان یک روش زیبایی در حوزه دندانپزشکی است که با استفاده از ورق‌های نازک، سفید و مقاوم به نام لمینت، روی سطح دندان‌ها قرار می‌گیرد. این فرایند به افراد امکان می‌دهد تا به‌راحتی نقص‌های ظاهری دندان‌های خود را مخفی کنند و جلوه زیبایی طبیعی را افزایش دهند. لمینت‌ها معمولا از موادی مانند پورسلین یا کامپوزیت ساخته می‌شوند که هزینه لمینت دندان به شدت به این مواد بستگی دارد.

هزینه انواع خدمات دندان پزشکی در دکترتو کلینیک

https://doctoreto.com/offers/speciality/dentist

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5115

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.