افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

خرید انواع محصولات حجم دهنده و تاخیری برای داشتن رابطه جنسی بهتر

  • کد خبر : 5696
خرید انواع محصولات حجم دهنده و تاخیری برای داشتن رابطه جنسی بهتر

استفاده از محصولات مرتبط با اندام جنسی می تواند، کیفیت و طول رابطه جنسی شما را بهبود بدهد. برخی از مشکلات مانند زود انزالی و کوچک بودن آلت تناسلی، اعتماد به نفس مردان را از بین می برد. با کمک محصولات تولید شده در این حوزه می توانید، این مشکلات را به خوبی برطرف کنید. […]

استفاده از محصولات مرتبط با اندام جنسی می تواند، کیفیت و طول رابطه جنسی شما را بهبود بدهد. برخی از مشکلات مانند زود انزالی و کوچک بودن آلت تناسلی، اعتماد به نفس مردان را از بین می برد. با کمک محصولات تولید شده در این حوزه می توانید، این مشکلات را به خوبی برطرف کنید. این محصولات شامل ژل تاخیری و قرص های تاخیری هستند که زمان رسیدن به ارگاسم و انزال را بالا می برند. در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم.

خرید قرص تاخیری برای داشتن یک رابطه جنسی مطلوب

با خرید انواع قرص تاخیری می توانید یک رابطه جنسی خاص را تجربه کنید. اگر در زمان کوتاهی به انزال می رسید، باید از این محصولات استفاده کنید. چند مورد از انواع قرص تاخیری شامل:

  • کپسول تاخیری کیمیاگر؛ قرص تاخیری گیاهی ایرانی

کپسول تاخیری کیمیاگر از مواد طبیعی ساخته شده و هیچ گونه ماده شیمیایی در تولید آن به کار نرفته است. برای مصرف این نوع کپسول ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و برای افراد مختلف قابل استفاده هستند. تعداد کپسول درون جعبه 10 عدد است و برای مصرف آقایان تولید می شود. این کپسول در بازار با نام دیلی کیم نیز شناخته شده و فروش بسیار بالایی دارد.

  • خرید قرص ویاگرا 4 عددی؛ قرص تاخیری ویاگرا فایزر آمریکایی

قرص ویاگرا یک محصول وارداتی از کشور آمریکا است که کیفیت بسیار خوبی دارد. در این بسته بندی 30 عدد قرص در بسته های 4 تایی گنجانده شده است. استفاده از قرص ویاگرا برای تاخیر در رسیدن به انزال و تقویت نعوظ توصیه می شود. استفاده از ماده سیلدنافیل در این نوع قرص، باعث تاثیر بیش تر آن روی اندام جنسی خواهد شد. برای بالا بردن میل جنسی نیز این قرص کاربرد بسیار خوبی دارد.

مصرف قرص تاخیری

  • خرید ارزان قیمت قرص ویاگرا آبی 123 دفترچه ای

این نوع قرص ویاگرا به عنوان یک قرص خیلی خوب تقویت کننده نعوظ و میل جنسی شناخته می شود. این محصول جدید به تازگی وارد بازار شده و کیفیت بسیار خوبی دارد. نام دیگر این نوع قرص در بازار ویاگرا 123 است و طرفداران خاص خود را دارد. تاخیری که این قرص در رابطه جنسی به وجود می آورد، باعث رسیدن به اوج لذت جنسی دو طرف می شود.

قرص پاور از برند ویاگرا ساخت آمریکا بوده و تاییدیه های بهداشت و سلامت جهانی را دریافت کرده است. برای افزایش ده برابری لذت از رابطه جنسی می توانید از این محصول استفاده کنید. تعداد قرص درون این محصول 8 عدد است و باعث تاخیر انزال در مردان می شود. ساختار مواد اولیه به کار رفته در قرص کاملا طبیعی هستند و مصرف آن افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی را به همراه دارد. با بالارفتن جریان خون اندام جنسی برای نعوظ بهتر آماده می شود. اعصاب ناحیه تناسلی تحریک شده و لذت بیش تری احساس می کنید.

  • قرص تاخیری ماکسیما اصل؛ قرص تاخیری آلتی شکل مشکی

این قرص با تعداد 8 عدد در بسته بندی دفترچه ای عرضه می شود. این محصول ساخت آمریکا است و در بازار ایران نیز به عنوان یک محصول خارجی به فروش می رسد. با کمک این دارو مشکلات مختلف از جمله سرد مزاجی، کاهش نشاط جنسی، اختلال در نعوظ و زود انزالی درمان می شود. ترکیبات مهم به کار رفته در این قرص شامل سیلدنافیلد، داپوکسیتین و جینسینگ است که اثرات مثبت زیادی دارند.

  • خرید قرص تاخیری ویاگرا قرمز کانگورو (200 میل) اصل

این محصول پرطرفدار از برند ویاگرا تاثیر بسیار خوبی در تقویت جنسی مردان دارد. این بسته قرص 10 عددی با بهترین قیمت و بیشترین تاثیر به فروش می رسد. بعد از مصرف این قرص تاثیر آن را در رابطه جنسی احساس خواهید کرد و یک رابطه لذت بخش برای شما رقم می خورد. بعد از خوردن قرص ویاگرا قرمز دیگر نگران زود انزالی خود نباشید و یک رابطه طولانی و پر از هیجان را تجربه می کنید. ماده خاص به کار رفته در این قرص زعفران است که تحریک جنسی را بیش تر می کند.

  • قرص تاخیری وگادول؛ بهترین قرص تاخیری فوری خیلی قوی

قطعا تا به حال اسم قرص تاخیری وگادول را شنیده اید. این قرص به عنوان یک محصول قوی و موثر در درمان زود انزالی آقایان شناخته می شود. مواد اصلی سازنده این قرص ترامادول و سیلدنافیل هستند که اختلالات نعوظ را کاهش می دهند. در خرید دقت داشته باشید که محصول اصل را انتخاب کنید تا هیچ آسیب و عوارضی برای بدن شما نداشته باشد. این قرص قابلیت به تاخیر انداختن انزال تا 50 دقیقه را دارد.

قیمت قرص وگادول

این قرص در بسته بندی 5 عددی قابل تهیه است و برای استفاده مردان زود انزال بهترین گزینه به شمار می رود. ویژگی های این قرص شامل:

  • اثرگذاری فوری
  • ساخته شده با مواد گیاهی و طبیعی
  • نداشتن عوارض جانبی
  • قیمت بسیار مناسب
  • دارای گواهینامه های استاندارد

بهترین زمان برای مصرف این قرص نیم ساعت قبل از رابطه جنسی است. خوردن قرص با معده خالی ممکن است، مشکلات گوارشی را به همراه داشته باشد. برای استفاده در دفعه اول نصف قرص را مصرف کنید و در مصرف آن زیاده روی نکنید.

بهترین ژل های تاخیری در بازار ایران

استفاده از ژل تاخیری می تواند، اثر موضعی و خیلی سریع داشته باشد. شما می توانید، حین رابطه از این نوع ژل استفاده و کیفیت رابطه خود را افزایش دهید. دو مورد از معروف ترین ژل های تاخیری را در این جا به شما معرفی می کنیم:

  • کرم شارک پاور آبی؛ تاخیری و حجم دهنده مخصوص آقایان

کرم شارک به عنوان یک محصول برای درمان زود انزالی و بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده می شود. مهم ترین ترکیبات گیاهی این محصول شامل مواد گیاهی و ویتامین E است. این کرم 4 کاره خاصیت افزایش طول آلت، طولانی کردن رابطه، حل مشکل زود انزالی و ایجاد نعوظ کامل را دارد. این کرم در کشور آلمان ساخته شده و تمام استاندارد های اروپا در تولید آن رعایت شده است.

خرید کرم شارک پاور

  • کرم لارگو آلمان قوی ترین ژل تاخیری و حجم دهنده و کلفت کننده

این کرم ساخت شرکت اینورما آلمان است و اثرات مختلفی برای بهبود روابط شما دارد. این محصول با فرمولاسیون خاص تولید شده و برای استفاده روی انواع پوست مناسب است. برای استفاده از این کرم باید مقدار مشخصی از آن را روی آلت تناسلی خود بزنید. کرم را روی آلت به مدت 5 دقیقه ماساژ بدهید، در زمان کوتاهی متوجه سفت شدن آلت تناسلی خود خواهید شد. برای اثر گذاری طولانی مدت این کرم باید از آن به مدت 10 هفته به صورت مداوم استفاده کنید.

خرید ژل بزرگ کننده آلات تناسلی

برای بزرگ کردن آلت تناسلی می توانید از محصول زیر استفاده کنید:

  • ژل حجم دهنده فوری و دائمی ویژه آقایان؛ ژل ایموشن مشکی اصل

این ژل می تواند به سرعت حجم و اندازه آلت تناسلی شما را تحت تاثیر قرار بدهد. این محصول ایرانی قیمت بسیار مناسبی دارد و برای تمام آقایان توصیه می شود. مواد سازنده این ژل سوربیتول، گلیسیرین، عصاره فلفل و غیره است.

استفاده از ژل ایموشن

خرید این محصولات در سایت زوجیم برای شما امکان پذیر شده است. می توانید به این سایت مراجعه و محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.