افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

خرید وسایل برقی آرایشگاه مردانه

  • کد خبر : 2917
خرید وسایل برقی آرایشگاه مردانه

سشوار حرفه­ ای آرایشگاهی جزء وسایل کاربردی و مورد نیاز در هر آرایشگاه و سالن زیبایی می­باشد، و قطعا آرایشگران که کارشان آرایش و حالت دادن به مو است به یک دستگاه سشوار حرفه ای نیاز دارد تا بتوانند انواع مختلف مدل­ های مو مثل صاف و لخت کردن مو، حالت ویو و موج دار […]

سشوار حرفه­ ای آرایشگاهی جزء وسایل کاربردی و مورد نیاز در هر آرایشگاه و سالن زیبایی می­باشد، و قطعا آرایشگران که کارشان آرایش و حالت دادن به مو است به یک دستگاه سشوار حرفه ای نیاز دارد تا بتوانند انواع مختلف مدل­ های مو مثل صاف و لخت کردن مو، حالت ویو و موج دار کردن مو، براشینگ و حجیم کردن موها را ایجاد کنند. بنابراین اگر قصد خرید سشوار آرایشگاهی خوب و مناسب دارید بهتر است با برندها و ویژگی­ های یک سشوار حرفه ­ای مناسب آشنا شوید تا یک خرید خوب و آگاهانه داشته باشید که نیازهای شما را برطرف کند.

برای خرید سشوار چه برای مصرف خانگی یا آرایشگاهی بهتر است برندهای معتبر سشوار در بازار را بشناسید. برندهای ” زلموند، وال، رمینگتون، سیترونال، پلازا و پروویو” جزء بهترین برندهای سشوار حرفه ای موجود در بازار هستند.

5 نکته مهم که در هنگام خرید سشوار آرایشگاهی مناسب باید به آن توجه کنید:

موتور سشوار

  • موتور سشوارها به دو نوع AC و DC تقسیم می­شوند.
  • سشوارهای موتور سبک یا DC برای مصرف خانگی مناسب می­باشد.
  • سشوارهای موتور سنگین یا AC برای مصرف آرایشگاهی مناسب می­باشد. این سشوارها به خاطر مقاومت بالا در برابر روشن بودن مداوم و استفاده طولانی مدت برای کار در آرایشگاه ­ها و سالن­ های زیبایی بسیار مناسب است.
  • سشوارهای حرفه ­ای موتور سنگین دارای ویژگی­ هایی مثل دکمه باد سرد و توربو، قابلیت تنظیم حرارت و کنترل سرعت باد سشوار می­باشند.

قدرت موتور سشوار (وات)

  • میزان قدرت موتور سشوار یا توان مصرفی سشوار که به آن وات می­گوییم در خرید سشوار مهم می­باشد. هرچقدر میزان قدرت موتور سشوار بیشتر باشد دوام و طول عمر سشوار هم بیشتر می­شود.
  • برای مصارف خانگی معمولا قدرت 2000 وات مناسب می­باشد.
  • برای مصارف حرفه ­ای و آرایشگاهی هم انتخاب و خرید سشوارهای حرفه­ ای و قوی با قدرت بالای 2000 وات مناسب می­باشد.

فناوری تولید یون در سشوار

فناوری آیونیک و تورمالین در سشوارها باعث تولید یون منفی می­شود. این فناوری الکتریسته ساکن مو را از بین برده و مانع از وز شدن موها می­شود. همچنین باعث می­شود موها بهتر و سریعتر خشک شده و در عین حال چربی طبیعی داخل تارهای مو حفظ شود. در ضمن موها مدت زمان کمتری در برابر گرمای سشوار قرار گرفته و از آسیب دیدگی موها جلوگیری می­کند. در نتیجه باعث افزایش مقاومت و میزان درخشندگی موها هم می­شوند.

سرعت پرتاب باد سشوار و تنظیم درجه حرارت

کنترل سرعت باد سشوار، تنظیم درجه حرارت سشوار و داشتن باد سرد در یک سشوار خوب الزامی است، به خصوص اگر قصد خرید سشوار حرفه ­ای آرایشگری را دارید. چونکه شما می­توانید با توجه به جنس و نوع موهای مشتری میزان حرارت مناسب را برای خشک کردن و حالت دادن به موها انتخاب کنید تا آسیبی به موها نرسد. برای موهای نازک و لخت بهتر است از درجه حرارت پایین و برای موهای فر و مجعد از درجه حرارت بالای سشوار استفاده کنید. همچنین تنظیم سرعت پرتاب باد سشوار در خشک کردن سریعتر و حالت دادن بهتر به موها بسیار موثر است.

آرایشگران حرفه ­ای از ویژگی باد سرد سشوار و Cool Shot برای سرعت بخشیدن به کار خود، تثبیت حالت موها و برای براشینگ مو زیاد استفاده می­کنند. همچنین استفاده از باد سرد سشوارها باعث می­شود که موها نرم تر شده، حالت درخشان و براق پیدا کنند و از آسیب دیدن موها جلوگیری می­کند.

لوازم جانبی سشوار

سشوارهای حرفه ای آرایشگاهی دارای سری­ های مختلفی هستند. مثل سری متمرکز کننده، دیسپانسر و ماساژور که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

دو سری مهم دیسپانسر و متمرکز کننده باد برای براشینگ مو زیاد استفاده می­شوند. سری متمرکز کننده باد سشوار که برای بهتر صاف کردن موها و سری دیسپانسر که برای حالت دادن به موهای فر و مجعد استفاده می­شوند. همچنین اندازه طول سیم سشوار برای راحتی کار و حرکت آزادانه آرایشگر مهم است. طول سیم یک سشوار خوب آرایشگاهی معمولا 2 متر می­باشد. برخی از سشوارها دارای حلقه آویختن سشوار هم می­باشد.

همان طور که گفته شد سشوارهای آرایشگاهی ویژگی­ های مختلفی دارند و در انواع برندها در بازار موجود می­باشند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید سشوار برندی را انتخاب کنید که از نظر مصرف کنندگان و آرایشگران محبوب و پرطرفدار باشد تا تمام نیازهای شما را برطرف کند.

خرید بهترین ماشین اصلاح آرایشگاهی

ماشین اصلاح سر و صورت حرف ه­ای یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایلی است که هر آرایشگری در آرایشگاه خود به آن نیاز دارد. آرایشگران برای اصلاح و پیرایش موها، درست کردن مدل ­های متنوع مو، ظاهری زیبا و آراسته قطعا به یک ماشین اصلاح سر حرفه ­ای نیاز دارند. همچنین انتخاب ماشین اصلاح حرفه ­ای مناسب برای آرایشگاه در کیفیت اصلاح آرایشگران هم موثر است.

امروزه در بازار انواع مختلف ماشین اصلاح سر و صورت آرایشگاهی از برندهای متفاوت با ویژگی ­ها و کاربردهای گوناگون برای خریداران وجود دارد که می­تواند با توجه به نیاز شما مورد استفاده قرار بگیرد.

در هنگام خرید ماشین اصلاح حرفه ­ای باید به قدرت موتور و جنس تیغه­ های ماشین اصلاح توجه بیشتری کرد. طول عمر و کارایی ماشین اصلاح سر آرایشگاهی به این دو ویژگی مهم بستگی دارد. زیرا موهای سر نسبت به موهای صورت و بدن ضخامت و تراکم بیشتری دارند، بنابراین ماشین ­های اصلاح حرفه ای آرایشگاهی باید موتور و تیغه قدرتمندتری نسبت به ماشین اصلاح خانگی داشته باشند.

ما در فروشگاه اینترنتی ایومارکت evemarket.shop ویژگی­ های یک ماشین اصلاح حرفه­ ای و با کیفیت را برای شما بیان کنیم. همچنین چندین مدل از بهترین و محبوب­ترین برندهای ماشین اصلاح سر و صورت آرایشگاهی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. تا در هنگام خرید ماشین اصلاح آرایشگاهی حرفه ­ای، بتوانید انتخابی صحیح و آگاهانه داشته باشید و از خرید خود هم کاملا راضی باشید.

برندهای وال Wahl، بابلیس Babyliss، اندیس andis، موزر Moser، وی جی آر VGR، فیلیپس Philips و براون Braun جزء محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای ماشین اصلاح حرفه ای آرایشگاهی در بازار ایران هستند.

9 نکته مهم که در هنگام خرید ماشین اصلاح آرایشگاهی باید به آن توجه کنیم :

  • موتور قدرتمند و با دوام ماشین اصلاح
  • تیغه ­های تیز و برنده با کیفیت بالا و طول عمر زیاد
  • کم صدا و ضد لرزش بودن ماشین اصلاح
  • ارگونومیک و خوش دست بودن طراحی بدنه دستگاه
  • وزن کم و سبک بودن ماشین اصلاح جهت خسته نشدن دست کاربر
  • داشتن سیم بلند برای حرکت آزادانه و راحتی کار آرایشگر
  • باتری قوی و قابلیت شارژ بلند مدت برای ماشین اصلاح شارژی
  • داشتن انواع شانه­ الحاقی در سایزهای مختلف برای اتصال به دستگاه
  • انتخاب برند معتبر، شناخته شده و اورجینال ماشین اصلاح سر حرفه­ ای

راهنمای خرید ریش تراش پاناسونیک Panasonic

ریش تراش و ماشین اصلاح سر و صورت یکی از مهمترین و پرمصرف ترین وسایل شخصی برقی برای آقایان می­باشد که برای اصلاح، کوتاه کردن و فرم دادن به موهای سر و صورت (ریش و سیبیل) مورد استفاده قرار می­گیرد.

خرید ریش تراش باکیفیت و خوب برای آقایان مهم می­باشد. ریش تراشی که بعد از اصلاح باعث حساسیت و التهاب پوست صورت نشود. به راحتی و در کمترین زمان یک اصلاح کامل، صفر و دلپذیر را برای ما انجام دهد. تا پوستی صاف و آراسته داشته باشیم و همیشه شیک و جذاب به نظر برسیم.

پاناسونیک Panasonic یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین برندهای دنیا می­باشد که انواع مدل ­های ریش تراش و ماشین اصلاح سر و صورت و بدن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای آقایان تولید کرده و روانه بازار می­کند. بنابراین هر شخصی براساس نیاز و بودجه خود می­تواند ریش تراش و ماشین اصلاح دلخواه خود را انتخاب و خریدارای کند.

شرکت پاناسونیک در سال 1918 توسط ” کونوسوکه ماتسوشیتا ” در شهر اوزاکا ژاپن تاسیس شد. ماتسوشیتا به عنوان برقکار در شرکت برق اوزاکا کار می­کرد و تحصیلات بالایی نداشت ولی به خوبی از استعداد و نقاط قوت همکارانش استفاده می­کرد و به راهنمایی آنها گوش می­کرد. به علت همین فلسفه و شیوه مدیریتی که داشت از ماتسوشیتا در ژاپن با عنوان ” پدر مدیریت ژاپن ” یاد می­شود.

شعار معروف پاناسونیک:

 ایده پردازی برای زندگی   IDEAS FOR LIFE 

ریش تراش ­های پاناسونیک جزء سریعترین و بهترین ریش تراش های فویلی دنیا می­باشند که در بازار ایران هم در بین خریدارن ریش تراش بسیار محبوب می­باشد.

خرید ریش تراش پاناسونیک برای اصلاح موهای صورت بهترین انتخاب برای آقایان می­باشد. ریش تراش­ های پاناسونیک در انواع مدل­ ها و با ویژگی ­های متنوع تولید شده و برای هر سلیقه ­ای مناسب می­باشد.

انواع ریش تراش (چرخشی یا فویلی)

ریش تراش ­ها براساس نوع تیغه به دو دسته اصلی ریش تراش های چرخشی و فویلی تقسیم می­شوند. ریش تراش چرخشی معمولا سه تیغه دارد و ریش تراش فویلی بین یک تا پنچ تیغه ممکن است داشته باشد. هر کدام از این نوع ریش تراش ­ها طرفداران خاص خود را دارند و با اطمینان نمی­توان گفت که کدامیک بهتر است. بنابراین خریداران هم براساس سلیقه و سازگاری ریش تراش با پوست صورتشان یکی از این دو مدل را انتخاب می­کنند.

فیلیپس معتبرترین شرکت تولید کننده ریش تراش ­های چرخشی در دنیا می­باشد که رقیب قدرتمندی مثل شرکت رمینگتون را در کنار خود می­بیند. اما تولید کنندگان ریش تراش ­های فویلی بیشتر و متنوع تر می­باشند و از معروف ترین آنها می­توان شرکت پاناسونیک، براون و سیترونال را نام برد.

خرید ریش تراش فویلی پاناسونیک برای افرادی که پوست حساس دارند و تمایل دارند هر روز صورت خود را اصلاح کنند بسیار مناسب می­باشد. چونکه بعد از اصلاح پوست قرمز و ملتهب نشده و پوست احساس سوزش هم نمی­کند. در نتیجه یک اصلاح بدون دردسر با پوستی صاف و نرم خواهید داشت.

فروشگاه حوا در سال 1350 به عنوان اولین فروشگاه آرایشی و برقی استان شروع به فعالیت کرد و در طی این سالها به قطب اصلی و تخصصی محصولات آرایشی و برقی تبدیل شد، و هم اکنون با بیش از 50 سال سابقه درخشان، جلب اعتماد مشتریان و همکاری با برندهای معتبر دنیا مانند فیلیپس، براون، بابلیس، رمینگتون، پاناسونیک، سیترونال، وی جی آر و… به صورت حقیقی با نام فروشگاه حوا و فروشگاه اینترنتی ایومارکت فعالیت می­کند.

لینک فروشگاه اینترنتی ایو مارکت https://evemarket.shop/

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2917

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.