افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

خرید ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از بهترین صرافی ایرانی

  • کد خبر : 2680
خرید ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از بهترین صرافی ایرانی

ووچر پرفکت مانی یک ارز متمرکز است که برای خرید کالاها و خدمات در خارج از کشور می توانید از آن استفاده کنید. شما می توانید این ارز دیجیتال را از صرافی های معتبر ایرانی خریداری کنید. صرافی های متعددی وجود دارند که این ارز را می فروشند و شما با خرید ووچر این امکان را دارید که […]

ووچر پرفکت مانی یک ارز متمرکز است که برای خرید کالاها و خدمات در خارج از کشور می توانید از آن استفاده کنید. شما می توانید این ارز دیجیتال را از صرافی های معتبر ایرانی خریداری کنید. صرافی های متعددی وجود دارند که این ارز را می فروشند و شما با خرید ووچر این امکان را دارید که در بستر آنلاین به هر بخشی از جهان که می خواهید وجه ارسال کنید. اما ووچر چیست و چه کاربردهای در زندگی روزمره ما دارد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر یک ارز متمرکز که توسط سیستم مالی پرفکت مانی اداره می شود. در واقع پرفکت مانی مانند یک بانک آنلاین است که در آن امکان افتتاح حساب، پس اندازه وجوه، انتقال وجه، برداشت وجه و خرید کالا و خدمات وجود دارد.

برای ایجاد حساب کاربری در این سیستم مالی متمرکز شما نیاز به یک ایمیل دارید. پس از افتتاح حساب می توانید وجوه را به صورت دلار یا یورو در حساب کاربری خود ذخیره کنید. روش های متعددی وجود دارد که شما می توانید وجوه را به حساب پرفکت مانی خود منتقل کنید. یکی از این روش ها ووچر پرفکت مانی است.

ووچر یک کارت اعتباری که بر روی آن دو کد 10 و 16 رقمی وجود دارد. شما می توانید این کارت اعتباری را از صرافی های داخلی خریداری کنید.

همچنین اگر قصد برداشت پول یا انتقال آن برای فرد دیگری را دارید، می توانید در حساب کاربری خود ووچر ایجاد کنید. پس از ایجاد ووچر به شما یک پیام ارسال می شود که شامل دو کد دیجیتال و فعالسازی به همراه مبلغ به دلار و زمان ایجاد است. این کدها را برای هر شخصی بفرستید می تواند آن را استفاده کنید. به خاطر راحتی استفاده و دلایل متعدد دیگری که وجود دارد کاربران استفاده از این ارز را ترجیح می دهند.

مزایا استفاده از ووچر پرفکت مانی

مهمترین مزیت استفاده از ووچر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال این است سیستم مالی پرفکت مانی کاربران ایرانی تحریم نکرده و به آن ها خدمات ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از آی پی ایران در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید و از تمامی خدمات آن استفاده کنید.

یکی از مزیت های دیگر این سیستم آن است که فرآیند ایجاد حساب کاربری، واریز و برداشت وجه در آن بسیار راحت است. این سایت از زبان فارسی پشتیبانی می کند، بنابراین اگر به انگلیسی مسلط نیستید نگران نباشید، شما می توانید به آسانی از تمام قسمت های این وب سایت بدون کمک دیگران استفاده کنید.

سیستم پرفکت مانی یکی از ایمن ترین شبکه های مالی که شما می توانید با خیال راحت وجوه خود را به دلار و یا یورو در آن نگهداری کنید و نگران کاهش ارزش پول خود نباشید.

اگر قصد انتقال وجه به خارج از کشور را دارید، توصیه ما به شما استفاده از ووچر است. این سیستم به کاربران خود این امکان را می دهد که وجوه را بدون دردسر به هر کجای دنیا که می خواهند از طریق فضای آنلاین ارسال کنند. ووچر که کاربران انتقال می دهند کاملا محرمانه است و هیچ کسی به اطلاعات مربوط به آن دسترسی ندارد.

آیا امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت وجود دارد؟

باید در جواب این سوال بگوییم خیر. امکان “خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت” از صرافی های ایرانی وجود ندارد. شما برای انجام هر گونه تراکنش در صرافی های داخلی باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. با وجود اینکه اطلاعات شخص صادر کننده ووچر محرمانه است و هیچ گاه افشاء نمی شود اما برای خرید آن نیاز است که شما اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار صرافی های قرار دهید.

شما با پرداخت کارمزد می توانید این ارز دیجیتال را پس از انجام مراحل احراز هویت خریداری کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد

صرافی های ایرانی زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها ووچر خریداری کنید. اما بهتر است صرافی را برای خرید انتخاب کنید که امکان خرید ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد در آن وجود داشته باشد تا هزینه کمتری برای مبادلات خود بپردازید. یکی از بهترین صرافی های که در زمینه خرید و فروش ووچر فعالیت می کند، اکس اونیکس است.

بهترین صرافی برای خرید ووچر

اکس اونیکس با سابقه 3 ساله خود یکی از معتبرترین صرافی های ایرانی که در آن امکان خرید و فروش بیش از 300 ارز دیجیتال مختلف وجود دارد. این صرافی با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

مدیران این صرافی برای اینکه کاربران به راحتی بتوانند در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی به تبادل ارزهای دیجیتال مختلف بپردازند، اپلیکیشن اختصاصی خود را ارائه دادند. این اپلیکیشن بر روی تمامی گوشی های هوشمند اندروید نصب می شود. در این اپلیکیشن امکان خرید، فروش، شارژ کیف پول و برداشت وجه وجود دارد. چنانچه شما در هر یک از مراحل نصب و یا دسترسی به حساب کاربری خود مشکل داشتید از طریق چت آنلاین آن را با پشتیبانان 24 ساعته این صرافی در میان بگذارید.

شما می توانید به سرعت از این اپلیکیشن ووچر را خریداری کنید. برای خرید ووچر از این سایت نیازی نیست که آموزش خاصی ببینید زیرا رابط کاربری این صرافی بسیار ساده است.

خرید فوری ووچر پرفکت مانی

برای خرید فوری ووچر پرفکت مانی از صرافی اونیکس کافی در گام اول کیف پول خود را از طریق درگاه بانکی شارژ کنید. سپس برای ورود به صفحه خرید ووچر از قسمت خرید/ فروش داشبورد گزینه “خرید” را انتخاب کنید.

در این صفحه سه کادر مجزا وجود دارد. در کادر اول نام ارز و در کادر دوم مقدار مورد نظرتان را بنویسید. سپس در کادر سوم مبلغ پرداختی به تومان نشان داده می شود. اگر از اطلاعات وارد شده مطمئن هستید بر روی گزینه “خرید و ثبت” کلیک کنید تا ووچر شما صادر شود. به همین راحتی ووچر بخرید.

سوالات متداول

از کجا می توانیم ووچر پرفکت مانی بخریم؟

شما می توانید از تمامی صرافی های داخلی ووچر پرفکت مانی را خریداری کنید.

آیا ووچر تاریخ انقضاء دارد؟

خیر. کارت ووچر که خریداری می کنید هیچ تاریخ انقضاء ندارد و شما می توانید در هر زمانی که می خواهید از آن برای خرید کالا و خدمات یا انتقال وجه استفاده کنید.

آیا پرفکت مانی کاربران ایرانی را تحریم کرده است؟

خیر. شما با استفاده از آی پی ایران می توانید در این سیستم مالی حساب کاربری ایجاد کنید. سایت پرفکت مانی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

آیا می توان ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت خریداری کرد؟

خیر. شما برای خرید این ارز  باید حتما احراز هویت کنید.

بهترین صرافی برای خرید فوری ووچر پرفکت مانی کدام است؟

بهترین صرافی برای خرید فوری ووچر پرفکت مانی، صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اکس اونیکس است.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.