افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

خرید گوسفند زنده از مرکز معتبر

  • کد خبر : 2231
خرید گوسفند زنده از مرکز معتبر
یکی از سنت های دیرینه و یا رسم ها که هنوز به قوت خود باقی است، قربانی کردن گوسفند زنده توسط حاجیان در روز عید قربان می باشد ولی در زندگی های امروزی خرید گوسفند زنده کاری سخت به شمار می رود ولی راه های راحتی نیز برای خرید گوسفند زنده وجود دارد.

گوسفند زنده و خرید آن :

گوسفند زنده را به راحتی می توان خریداری کرد. امروزه، خریداری گوسفند ها به صورت زنده باب شده است. در حقیقت گوسفند زنده را می توان در مراسم های مختلف ذبح کرد و مورد استفاده قرار داد. در اینجا قصد داریم به معرفی مرکزی معتبر و با کیفیت بپردازیم که به فروش گوسفند های زنده درجه یک با قیمت مناسب اقدام کرده است. از دیگر مباحث بیان شده در این مقاله می توان به ویژگی های این سایت، ویژگی های گوسفند های عرضه شده توسط این سایت و ….. اشاره کرد.

گوسفند زنده و ذبح آن در مراسم های مختلف :

همان طور که به آن اشاره شد، امروزه خرید گوسفند های زنده در بین افراد رواج یافته است. به عنوان مثال یکی از موارد استفاده از گوسفند های زنده که از گذشته رواج داشته است، قربانی کردن آن ها برای دفع بلا، به جا آوردن نذر، رفع دین و ….. می باشد. یکی دیگر از سنت های دیرینه و یا رسم ها که هنوز به قوت خود باقی است، قربانی کردن گوسفند زنده توسط حاجیان در روز عید قربان می باشد. در این روز حاجیان گوسفند قربانی می کنند و وظیفه خود را به جا می آورند. ناگفته نماند که گوسفند زنده را در مقابل پای عروس و داماد های تازه جهت ورود به خانه بخت نیز، ذبح می کنند. با توجه به موارد بیان شده می توان به این نتیجه رسید که گوسفند زنده، استفاده های زیادی دارد.

گوسفند زنده

نکته های مهم در هنگام خرید گوسفند زنده :

در هنگام خرید گوسفند زنده باید به نکات مختلف و متعددی توجه کرد تا بهترین گوسفند را خریداری کرد. همان طور که می دانید حیوان ها ممکن است بیماری های مختلفی داشته باشند که آن ها را به انسان ها منتقل کنند. در نتیجه در هنگام خرید آن ها باید دقت نظر بالایی به خرج داد. در هنگام خرید گوسفند زنده باید به پروانه بهداشت آن، مهر نظام پزشکی دام و طیور، بررسی حالت های گوسفند و …. دقت شود. برای اطمینان از کیفیت گوسفند و سالم بودن آن بهتر است از مرکز معتبر چون مرکز دامکالا کمک بگیرید.

خرید گوسفند سالم از مرکز معتبر به صورت زنده :

برای خرید گوسفند های سالم و با کیفیت به صورت زنده می توانید از مرکز دامکالا کمک بگیرید. این مرکز یکی از مراکز معتبر می باشد. به دلیل کیفیت بالای گوسفند ها و عملکرد بی نظیر توانسته رضایت همگان را جلب کند و سرآمد دیگر مراکز فروش گوسفند قرار گیرد. این مرکز ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به صورت مجزا به بیان آن ها پرداخته ایم. لازم به ذکر می باشد که این مرکز برای رفاه حال مشتریان، شرایط فروش غیر حضوری را فراهم کرده است که سروصدای زیادی به پا کرده است.

دامکالا مرکزی معتبر و بی نظیر :

سایت دامکالا یکی از سایت های اینترنتی و یا غیر حضوری است که به خرید و فروش گوسفند های زنده اقدام کرده است. این سایت در زمینه خرید و فروش گوسفند های زنده به صورت کاملا تخصصی عمل می کند که توانسته سرآمد دیگر مراکز فروش گوسفند به صورت زنده، شود. این مرکز در زمینه پرورش و پرواربندی گوسفند ها تخصص بی نظیری دارد. در واقع وجود پرسنل متخصص و سابقه دار در این مرکز به کیفیت بی نظیر عملکرد آن ها و رضایت نهایی مشتریان کمک کرده است. سایت دامکالا بعد از تلاش های بی وقفه نهایتا در سال 1398 موفق به راه اندازی سایت معتبر با قابلیت های متنوع شد. این مرکز در کنار دامداری مکانیزه به فروش غیر حضوری دام ها مشغول است. مرکز دامکالا سابقه ای طولانی و البته درخشان در زمینه دامپروری و پرواربندی دارد.

گوسفند های زنده

چرا دامکالا، سرآمد دیگر مراکز فروش گوسفند ها به صورت زنده می باشد؟

یکی از سوال هایی ممکن است ذهن برخی از افراد را درگیر کند این است که چرا دامکالا توانسته رضایت همگان را جلب کند ؟ . و یا این که چرا این مرکز سرآمد دیگر مراکز شده است ؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ویژگی های این مرکز را به صورت مجزا بیان کنیم.

  1. این مرکز یکی از مراکز کاملا تخصصی است که به تولید و دامپروری گوسفند ها با بهترین تکنولوژی روز دنیا پرداخته است.
  2. از دیگر ویژگی های این مرکز، رشد و پرورش گوسفند ها به صورت مکانیزه می باشد.
  3. دام ها و یا گوسفند های موجود در این مرکز از دامپزشک های به نام جهت بررسی گوسفند ها کمک می گیرد. به عبارت دیگر گوسفند های موجود در این مرکز به صورت هفتگی توسط دامپزشک معاینه می شوند.
  4. خوراک و تغذیه گوسفند های موجود در دام کالا عاری از هرگونه ماده شیمیایی، آنتی بیوتیک ها، غذا های هورمونی و ….. می باشد. گوسفند های موجود در این سایت توسط مواد غذایی مغذی و پروبیوتیک ها، تغذیه می شوند که در نتیجه کار تاثیر بسزایی دارند.
  5. وزن گیری مستمر گوسفند ها از دیگر مزیت های این مرکز می باشد. وزن گوسفند های موجود در این سایت به صورت هفتگ مورد بررسی قرار می گیرد، به همین دلیل بیماری آن ها به خوبی شناسایی می شود. لازم به ذکر می باشد که وزن گیری گوسفند ها مهم ترین عامل در شناسایی بیماری ها خواهد بود.
  6. قیمت گوسفند در سایت دامکالا مناسب و اقتصادی است. این قیمت شامل حمل به آدرس خریدار گوسفند و ذبح به درخواست خریدار گوسفند می شود.

نحوه خرید گوسفند زنده از سایت دامکالا : 

برای خرید انواع گوسفند زنده از سایت معتبر دامکالا تنها کافی است وب سایت این مرکز را مورد بررسی قرار دهید. بعد از بررسی محصول می توانید برای ثبت سفارش و خرید اقدام کنید.

گوسفند های زنده

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.