افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

خطاهای قهوه ساز بوش و نمایندگی معتبر برای تعمیر

  • کد خبر : 4526
خطاهای قهوه ساز بوش و نمایندگی معتبر برای تعمیر

قهوه جز آن دسته از نوشیدنی‌هایی است، که همه به آن نیاز دارند. برای کسانی که علاقه شدید به مصرف آن دارند، وجود یک قهوه ساز واجب و ضروری است. زمانی که خطاهای قهوه ساز بوش موجب اختلال در عملکرد دستگاه گردد، به دنبال راهکارهایی جهت تعمیر آن هستید. در ادامه مطلب به این خطاها […]

قهوه جز آن دسته از نوشیدنی‌هایی است، که همه به آن نیاز دارند. برای کسانی که علاقه شدید به مصرف آن دارند، وجود یک قهوه ساز واجب و ضروری است. زمانی که خطاهای قهوه ساز بوش موجب اختلال در عملکرد دستگاه گردد، به دنبال راهکارهایی جهت تعمیر آن هستید. در ادامه مطلب به این خطاها اشاره کرده و نمایندگی معتبر جهت تعمیر را معرفی می‌کنیم.

اهمیت تعمیر دستگاه قهوه ساز

تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز از تخصصی‌ترین تعمیرات به حساب می‌آید. در صورتی که به درستی و اصولی خطاهای آن یافت نگردد، موجب آسیب جدی به دستگاه خواهد شد. به همین دلیل جهت تعمیر این کالای با ارزش بهتر است از نمایندگی بوش در اصفهان کمک بخواهید. این نمایندگی تعمیر انواع لوازم خانگی بوش از جمله تعمیر آبمیوه گیری بوش را هم به خوبی انجام می‌دهد. استفاده از خدمات تعمیرِ قطعات خالی از لطف نبوده، همچنین مزایای فراوانی هم به دنبال دارد.

خطاهای قهوه ساز بوش کدامند؟

افرادی که به صورت مداوم از قهوه سازهای بوش استفاده می‌کنند، در صورت مواجهه با خطا یا عیبی از آن، راه حل رفع مشکل را نمی‌دانند. در ادامه مطلب به انواع خطا این وسیله کاربردی اشاره می‌کنیم.

روشن نشدن قهوه ساز

اگر در ابتدای کار با صحنه روشن نشدن قهوه ساز مواجه شدید، بهتر است در وهله اول کلید پاور دستگاه را چک نمایید. در صورتی که پاور هم روشن بود، پریز اصلی برق را چک کنید و از جریان برق اطمینان حاصل نمایید. اگر در مرحله آخر که تمام موارد را چک کردید، اما بازهم دستگاه شروع به فعالیت نکرد، سریعا از تعمیرکاران حرفه‌ای در این زمینه کمک بخواهید. زیرا آنها خیلی راحت خطاهای قهوه ساز بوش را یافته و آنها را برطرف می‌کنند.

سرد بودن قهوه خروجی از قهوه ساز

در صورتی که قهوه خروجی خیلی گرم نیست و دمای آن هنگام خروج از دستگاه پایین است، موارد زیر را بررسی کنید. دمای قهوه ساز را در درجه پایین گذاشته و مجدداً تنظیم کنید. المنت گرمایش سریع آب در قهوه ساز را بررسی کنید، همچنین ممکن است نازل شیر نیاز به تعمیر شدن داشته باشد. هر کدام از این خطاهای قهوه ساز بوش علتی دارند. در صورت نیاز به تعمیرات قهوه ساز بوش، از نمایندگی بوش پلاس درخواست کمک کنید.

کم و زیاد شدن صدای پمپ قهوه ساز

اگر در حین کار صدای قهوه ساز بوش کم و زیاد گردد، علل متفاوتی دارد. یکی از آن کثیف بودن قسمت فیلتر دم کن قهوه ساز است، که حتماً باید تمیز شود. از دیگر علت‌ها می‌توان به بسته شدن لوله‌های انتقال آب اشاره نمود. یا اینکه المنت گرمایش آب بسته شده و اجازه رد شدن آب از مسیر را نمی‌دهد. پس بهتر است برای رفع هر کدام از این خطاهای قهوه ساز بوش، خودتان وارد عمل نشوید. زیرا در صورت نداشتن علم و تخصص کافی در این زمینه، قطعا آسیب جبران ناپذیری به دستگاه قهوه ساز خواهد رسید.

چکه کردن آب از قهوه ساز

اگر در قسمت مخزن آب نشتی مشاهده کرده‌اید، احتمالا مخزن آب به درستی جا نیفتاده است. در غیر این صورت باید به فکر تعویض مخزن آب باشید یا اینکه واشر شیر یک‌طرفه زیر مخزن قهوه ساز مشکل پیدا کرده است و نیاز به جرم گیری دارد. در هر صورت این خطاهای قهوه ساز بوش هر کدام تخصصی بوده و افراد عادی از پس تعمیر آن بر نمی‌آیند. پس بهتر است از تکنسین‌های متخصص در این زمینه کمک بخواهید.

کم شدن فشار اسپرسوساز

کم شدن فشار دستگاه دیر یا زود اتفاق می‌افتد. در این حالت شما نیاز به تعمیر و رفع عیب اسپرسوساز دارید. در این حالت ممکن است، واشرهای گروپ خراب شده باشد و شما باید واشرها را تعویض کنید. همچنین این امکان وجود دارد که مدتی بعد از استفاده، واشرها نیاز به تعویض داشته باشند.

خارج شدن تفاله از اسپرسوساز

خارج شدن تفاله از دستگاه اتفاق نامناسبی در زمان استفاده از اسپرسو ساز است. اغلب کاربران این مورد  را یکی از خطاهای قهوه ساز بوش به حساب می‌آو‌رند. زیرا خروج تفاله و ترکیب آن با قهوه برای هیچکس خوشایند نبوده و حس خوبی را انتقال نخواهد داد.

کار نکردن موتور یا گیربکس قهوه ساز

اگر قسمت دم کن یا هدر قهوه ساز حرکت نمی‌کند و تولید قهوه انجام نمی‌شود، ممکن است هدر بیش از حد جابجا شده باشد و از قسمت اصلی خود در آمده باشد. به هنگام بروز مشکل معمولاً دستگاه به حالت standby رفته و دیگر کار نمی‌کند. برای رفع آن دستگاه را از پریز اصلی بکشید و بعد از ۱۵ دقیقه مجددا روشن کنید تا شاید دستگاه به حالت اولیه خود برگردد. در غیر این صورت با تعمیرکاران حرفه‌ای در این زمینه تماس گرفته تا در رفع این مشکل اقدام نمایند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات اسپرسو در نمایندگی بوش پلاس

استفاده و بکارگیری از خدمات این نمایندگی مزایای فراوانی را به همراه دارد، که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

  • دسترسی آسان و راحت به نمایندگی در سطح اصفهان برای استفاده بهتر از خدمات تعمیر
  • استفاده از قطعات فابریک و اصل برند بوش
  • اعزام تعمیرکار به منزل شما برای تعمیر اسپرسوساز
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی
لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.