افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

در دوره آموزش اصلاح ابرو چه روش هایی آموزش داده می شود؟

  • کد خبر : 1386
در دوره آموزش اصلاح ابرو چه روش هایی آموزش داده می شود؟

 آموزش اصلاح ابرو یکی از اساسی ترین دوره های آموزش آرایشگری است. ابرو برداشتن قدیمی ترین روشی است که خانم ها از دیرباز برای زیبایی خود انجام می دادند. اما با پیشرفت هایی که در دنیای مد و زیبایی بوجود آمده، روش های بیشتر و پیشرفته تری نیز برای اصلاح ابرو معرفی شده است. از این رو […]

 آموزش اصلاح ابرو یکی از اساسی ترین دوره های آموزش آرایشگری است. ابرو برداشتن قدیمی ترین روشی است که خانم ها از دیرباز برای زیبایی خود انجام می دادند. اما با پیشرفت هایی که در دنیای مد و زیبایی بوجود آمده، روش های بیشتر و پیشرفته تری نیز برای اصلاح ابرو معرفی شده است. از این رو برای اینکه در این حرفه مهارت های لازم را کسب کنید و به موفقیت و درآمد بالا دست پیدا کنید، لازم است که در دوره آموزش اصلاح ابرو شرکت کنید و با تمام اصول و روش های موجود آشنا شوید. ما در این مقاله روش هایی که برای اصلاح ابرو در این دوره ها آموزش دیده می شود را برای شما توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

روش های اصلاح ابرو

دوره آموزش اصلاح ابرو از قدیم طرفداران زیادی داشته است. در گذشته استفاده از بند و موچین جز روش های مرسوم بوده است و اغلب دوره های آموزش اصلاح ابرو نیز به تکنیک های فوق اختصاص داشت. اما امروزه می توان روش های نوین دیگری را برای زیباسازی ابروها و حالت دادن به آن ها استفاده کرد. هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی هستند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم. 

۱. اصلاح ابرو با بند

اصلاح ابرو با بند یکی از روش هایی است که در دوره های آموزش اصلاح ابرو آموزش داده می شود. در این دوره هنرجو یاد می گیرد که چگونه با استفاده از نخ تار موهای ابرو را به دقت بردارد و آن را مرتب کند. در این روش، تار ابروها از ریشه کنده می شوند و مدت زمان زیادی طول می کشد تا دوباره رشد کنند و در صورت رشد مجدد نازک تر و کمرنگ تر می شوند. بنابراین کسانی که ابروهای پراکنده زیادی دارند و می خواهند آن قسمت از ابروهایشان برای همیشه از بین برود، این روش اصلاح ابرو بسیار مناسب است. زیرا باعث می شود تار موها به مرور نازک شده و تعداد آن ها کاهش پیدا کند.برای افرادی که دارای پوست های حساس هستند، این روش توصیه نمی شود، زیرا احتمال ایجاد زخم وجود دارد. یکی دیگر از معایب این روش، درد بسیار زیادی است که مشتری هنگام اصلاح ابرو تحمل می کند. پس از آنکه اصلاح ابرو به اتمام رسید، لازم است تا ناحیه ابرو با کمک مواد ضدعفونی تمیز شود.

۲. اصلاح ابرو با تیغ

در این روش اصلاح که جزو سرفصل های اساسی در دوره های آموزش اصلاح ابرو است، شما یاد می گیرید که چگونه ابروها را به کمک تیغ حالت داده و موهای اضافی آن را بردارید. این روش برای افرادی که پوست حساسی دارند، گزینه خوبی محسوب می شود. در این روش مشتری هیچگونه دردی را احساس نمی کند و روند اصلاح نیز بسیار سریع تر است. اما از معایب این روش می توان به رشد بیشتر موها در دوره رشد مجدد اشاره کرد. همچنین، در صورت استفاده زیاد و مداوم از این روش، موها زبرتر و کلفت تر از قبل خواهند شد.

۳. اصلاح ابرو با شمع

یکی دیگر از روش های اصلاح و مرتب سازی ابرو، استفاده از موم یا شمع می باشد. این روش آسان و سریع است و درد کمتری نسبت به اصلاح ابرو با بند دارد. موم های صورت به صورت سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرند. در این روش اصلاح ابرو لازم است تا موم را ابتدا در راستای رویش مو قرار داده و پس از خشک شدن برخلاف رویش مو جدا کنید. یکی از مزایای اصلاح ابرو با موم این است که موها از ریشه جدا شده و سرعت رویش مجدد آن بسیار کندتر است. موم های مورد استفاده برای صورت حساسیت زیادی ایجاد نمی کنند و باعث ایجاد زخم و جوش نیز نمی شوند. اما به طور کلی برای کسانی که پوست حساسی دارند توصیه نمی شود.

آشنایی با آموزشگاه رز سرخ

شاید فکر کنید اصلاح ابرو کار ساده ایست و به آموزش حرفه ای نیازی ندارد. اما این تفکر اشتباهی است و برای یادگیری تمام رشته های آرایشگری شما باید آموزش های حرفه ای را در یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای بگذرانید. زیرا فقط دراین صورت است که می توانید به تمام مهارت های لازم مسلط شوید و شرایط را برای موفقیت خود در بازار کار حرفه ای فراهم کنید.اگر به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری خوب هستید، ما به شما رز سرخ را پیشنهاد می کنیم. در این آموزشگاه تمام دوره های آموزشی از جمله آموزش اصلاح ابرو، آموزش فیبروز ابرو، آموزش شینیون مو و … آموزش داده می شوند. برخی از ویژگی های مثبت و منحصر به فردی که رز سرخ را از سایر آموزشگاه های آرایشگری زنانه جدا می کند به شرح زیر است:

  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای که قابلیت ترجمه دارند و می توانید از آن برای مهاجرت به خارج از کشور نیز استفاده کنید.
  • همکاری با اساتید مجرب و حرفه ای که در کار خود استاد هستند و می توانند تمام تکنیک ها و مدل های روز را به شما آموزش دهند.
  • ارائه آموزش ها به صورت تئوری و عملی. در این صورت به راحتی می توانید برای آزمون های تئوری و عملی سازمان فنی و حرفه ای آماده شوید و نتیجه خوبی بگیرید.
  • ایجاد شرایط مناسب برای تمرین و تکرار. هنرجویان در دوره های آموزشی این آموزشگاه می توانند بر روی مدل های واقعی و مصنوعی تمرین کنند و به کمک مربی های خود ایرادات خود را برطرف کنند.
  • ارائه سرفصل های آموزشی مطابق با سرفصل های تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای
  • استفاده از ابزار و وسایل با کیفیت و به روز برای آموزش هنرجویان

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.       

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.