افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

در روز جهانی شیراز، بلیط هواپیما شیراز پیدا می‌شود؟

  • کد خبر : 4044
در روز جهانی شیراز، بلیط هواپیما شیراز پیدا می‌شود؟

15 اردیبهشت در تقویم ملی ایران روز شیراز نامیده شده است و این مناسبت خاص در شهر شیراز تا یک هفته ادامه دارد. روز شیراز در سال 1381 توسط شورای شهر شیراز نام گذاری شد و مجلس نیز با این طرح موافقت نمود و در تقویم ملی کشور ایران نیز این روز با نام روز […]

15 اردیبهشت در تقویم ملی ایران روز شیراز نامیده شده است و این مناسبت خاص در شهر شیراز تا یک هفته ادامه دارد. روز شیراز در سال 1381 توسط شورای شهر شیراز نام گذاری شد و مجلس نیز با این طرح موافقت نمود و در تقویم ملی کشور ایران نیز این روز با نام روز شیراز ثبت شد. دلیل انتخاب 15 اردیبهشت برای روز شیراز این است که فصل اردیبهشت بهترین فصل برای سفر به شیراز است، در این ماه هوای شیراز بسیار مطبوع و دلپذیر بوده و عطر خوش بهار نارنج در هوای شهر به مشام می‌رسد.

در روز شیراز برنامه‌های جالبی در شهر برگزار می‌شود و بازدید از جاذبه‌های گردشگری شیراز برای گردشگران و بازدیدکنندگان رایگان است. علاوه بر آن نمایشگاه‌های عکاسی و نقاشی در بسیاری از اماکن دیدنی شهر و برنامه‌های هیجان انگیز برای خانواده‌ها مانند مسابقه بادبادک بازی در بخش‌های مختلف شهر برگزار می‌شوند. از دیگر تفریحات مفرح و مهیج شهر شیراز در روز ملی شیراز، می‌توان به اجرای کنسرت و جشنواره‌های سنتی جذاب اشاره کرد.

بلیط هواپیما شیراز

خرید بلیط هواپیما در روز شیراز

روز شیراز بهترین فرصتی است که می‌توانید از زیبایی‌های این شهر فرهنگی دیدن کنید. راحت‌ترین راه سفر به شهر شیراز، سفر با هواپیما است. برای تهیه بلیط تهران به شیراز وارد سایت بلیط کده شوید و مراحل خرید بلیط را تکمیل کنید. لازم به ذکر است که در روز ملی شیراز به دلیل میزان بالای تقاضا برای خرید بلیط هواپیما، امکان دارد که با لیستی از بلیط‌های هواپیما که ظرفیت آنها تکمیل شده است مواجه شوید. اما جای نگرانی نیست، با فعال کردن گزینه “خبرم کن” در تاریخ مورد نظرتان به محض این که صندلی خالی در هر یک از پروازها پیدا شود، شما از طریق پیامک مطلع خواهید شد.

سرویس اطلاع رسانی بلیط هواپیما

سرویس اطلاع رسانی “خبرم کن” به این منظور راه اندازی شده است تا مسافرانی که قصد سفر در روزهای مشخصی را دارند در لیست انتظار قرار داده شوند تا هر زمان که بلیط هواپیما تهران به شیراز موجود شد، قیمت بلیط هواپیما شیراز به ایشان اطلاع داده شود. برای استفاده از سرویس اطلاع رسانی “خبرم کن” کافی است وارد سایت بلیط کده شوید، تاریخ مورد نظرتان را انتخاب نموده و گزینه خبرم کن را فعال کنید. در پنجره‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود بایستی یک شماره تماس که متعلق به خودتان است را وارد کنید تا پیامک موجود شدن بلیط هواپیما برای شما ارسال شود.

بلیط ارزان شیراز

خرید بلیط هواپیما ارزان تهران به شیراز

اگر به دنبال بلیط هواپیما با قیمتی مناسب هستید، کافی است قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز را از ارزان‌ترین بلیط مرتب سازی نموده و کمترین قیمت هواپیما را در ابتدای لیست مشاهده کنید. علاوه بر این با اعمال گزینه بلیط چارتری نیز می‌توانید از قیمت بلیط‌های لحظه آخری و ارزان در سایت بلیط کده مطلع شوید. در صورتی که می‌خواهید بلیط برگشت را نیز با قیمت مناسبی خریداری کنید، بهتر است کمی صبور باشید و پروازهای چارتری موجود در مسیر برگشت از شیراز به تهران را مرتبا از طریق سایت بررسی نمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4044

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.