افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

در کلاس آنلاین آیلتس آکادمی تات چه مهارت‌هایی آموزش داده می‌شود؟

  • کد خبر : 4715
در کلاس آنلاین آیلتس آکادمی تات چه مهارت‌هایی آموزش داده می‌شود؟
بهترین روش یادگیری ریدینگ آیلتس و همچنین لیسنینگ آیلتس در آکادمی زبان تات آورده شده است روش یادگیری خوشه ای روشی جدید می باشد.

آزمون آیلتس به‌عنوان یک آزمون معتبر برای ارزیابی توانایی‌های زبانی افراد در موارد مهاجرت، تحصیل و کار در کشورهای خارجی شناخته می‌شود. این آزمون شامل چهار بخش اصلی لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ است که توانایی‌های افراد را می‌سنجد. برای آمادگی در این آزمون مهم، کلاس‌های آنلاین آکادمی تات در دسترس شماست. این کلاس‌ها به‌صورت کاملا آنلاین برگزار شده و به شما در یادگیری و تقویت تمامی مهارت‌های لازم برای موفقیت در آزمون آیلتس کمک می‌کنند.

آموزش آنلاین آیلتس : بهترین کلاس و دوره آیلتس (IELTS)

کلاس ریدینگ آیلتس

در دوره آموزش ریدینگ آیلتس تحت نظر دکتر رحمانی، ساختارهای پیچیده زبان انگلیسی، یافتن کلمات مشابه و خواندن گروهی جملات آموزش داده می‌شود. اهداف این دوره شامل یافتن پاسخ‌های درست در زمان کوتاه، بهبود مهارت تشخیص کلمات مترادف و متضاد، تقویت درک ساختارهای پیچیده متون و تسلط بر ترفندهای مختلف سوالات ریدینگ آیلتس است. تجربه 15 ساله دکتر رحمانی در تدریس این بخش به‌منظور تدریس سرفصل‌ها و تکنیک‌های موثر برای کسب نمره بالا در بخش ریدینگ آیلتس مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلاس ریدینگ آیلتس تمرکز خود را بر روی موارد زیر قرار می‌دهد:

  • شناسایی و اصلاح عادت‌های نادرست در روش‌های مطالعه ریدینگ
  • آموزش تشخیص کالوکیشن‌ها (ترکیب‌های کلمات مرتبط) به‌منظور افزایش تسلط بر درک مطلب
  • مدیریت بهتر زمان در سوالات ریدینگ
  • آشنایی با انواع مختلف سوالات ریدینگ و روش‌های پاسخ‌گویی به آن‌ها
  • ارتقاء مهارت پارافریز کردن

کلاس رایتینگ آیلتس

دوره آموزشی رایتینگ آیلتس آکادمی تات به نحوی طراحی شده است که افراد علاقه‌مند به شرکت در آزمون آیلتس، با گذراندن این دوره، قادر به تقویت و بهبود مهارت رایتینگ خود خواهند بود. این دوره توسط دکتر رحمانی، متخصص زبان انگلیسی و متخصص آزمون‌های آیلتس، تدریس می‌شود تا دانشجویان را با مهارت‌ها و راهکارهای لازم برای موفقیت در بخش رایتینگ آزمون آیلتس آشنا سازد.

در طول کلاس رایتینگ آیلتس، به مباحث مختلفی پرداخته می‌شود که هدف اصلی آن‌ها بهبود مهارت‌های نوشتاری در زبان انگلیسی به‌منظور شرکت در آزمون آیلتس است. این دوره به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود و امکان پرسش و پاسخ با استاد وجود دارد که فرصت خوبی برای شناسایی اشکالات فردی در بخش رایتینگ و شناخت راهکارهای رفع آن‌ها است. مهم‌ترین مباحث در این دوره شامل موارد زیر هستند:

  • برنامه‌ریزی برای پاسخ به سوالات: در آزمون آیلتس، سوالات رایتینگ متنوعی مطرح می‌شوند و شرکت‌کنندگان باید بتوانند با برنامه‌ریزی مناسب به این سوالات پاسخ دهند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.
  • نوشتن مقدمه و نتیجه‌گیری مناسب: نوشتن یک مقدمه و نتیجه‌گیری مناسب در پاسخ‌ها از اجزای مهم برای کسب نمره بالا در بخش رایتینگ آیلتس است که در این دوره به‌طور کامل آموزش داده می‌شود.
  • رعایت اصول گرامری: افرادی که می‌خواهند نمره بالایی در بخش رایتینگ آیلتس بگیرند، باید به اصول گرامری در نوشته‌های خود توجه کنند. در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه از اصول و قواعد گرامری به‌درستی استفاده کرده و جملات را به‌صورت صحیح ساختاردهی کندد.
  • استفاده مناسب از کالوکیشن‌ها: آشنایی با کالوکیشن‌ها و نحوه‌ی استفاده صحیح از آن‌ها در نوشته‌ها می‌تواند به‌شدت روی نمره شما تأثیر بگذارد. این دوره به شیوه‌های درست استفاده از این اصطلاحات می‌پردازد.
  • مدیریت زمان: در بخش رایتینگ آزمون آیلتس، زمان پاسخ‌دهی به سوالات به دو بخش تقسیم می‌شود و مدیریت صحیح زمان برای هر بخش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این دوره به‌طور جامع آموزش داده می‌شود.

کلاس اسپیکیینگ آیلتس

در دوره آموزشی اسپیکینگ آیلتس آکادمی تات، با یادگیری استفاده صحیح از جملات، توانایی مکالمه به شیوه‌ای مناسب برای آزمون آیلتس را کسب خواهید کرد. این دوره با تدریس آنلاین دکتر رامین رحمانی برگزار می‌شود و به شما کمک می‌کند تا به‌طور روان و با اعتمادبه‌نفس در بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس شرکت کنید و نمره مطلوبی را به دست آورید.

در این دوره، مهارت‌های متعددی مورد آموزش قرار می‌گیرد که شما را برای موفقیت در بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس آماده می‌سازد. این مهارت‌ها شامل اصول مکالمه، استفاده از تکنیک‌های مناسب در هر سه بخش آزمون، تقویت مهارت‌های گرامر و دستور زبان و تمرین با سوالات و موضوعات متداول آزمون اسپیکینگ است.

آموزش گرامر آیلتس : کلاس گرامر آیلتس با بهترین تکنیک ها

یکی از ویژگی‌های مهم کلاس اسپیکینگ آیلتس، آشنایی کامل با فضای برگزاری آزمون اسپیکینگ آیلتس است. این دوره برای شما شرایط و محیطی مشابه با آزمون را فراهم می‌کند تا در هنگام برگزاری واقعی آزمون، با استرس کمتری مواجه شوید و بهترین عملکرد را ارائه دهید.

علاوه بر این، در این دوره تکنیک‌های کلیدی و مهارت‌های لازم برای هر یک از سه بخش آزمون اسپیکینگ به شما آموزش داده می‌شود. این تکنیک‌ها شامل ایده‌پردازی و یادداشت‌برداری و مدیریت زمان است. همچنین، در این دوره به‌طور جامع کلمات و عبارات مرتبط با موضوعات مختلف مورد نیاز برای آزمون آیلتس آموزش داده می‌شود. این مهارت به شما کمک می‌کند تا در طول آزمون از واژگان مناسب برای بیان افکار و مطالب خود استفاده کنید.

کلاس لیسنینگ آیلتس

مهارت لیسنینگ، یکی از چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی است که در دوره آیلتس آکادمی تات تدریس می‌شود. اگرچه برخی افراد در این مهارت ضعف دارند، اما با کلاس آنلاین لیسنینگ آیلتس می‌توانید به شکل انفرادی یا با حضور در دوره پری آیلتس، مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنید.

آموزش لیسنینگ در کلاس لیسنینگ آیلتس آکادمی تات شامل آموزش کالوکیشن‌ها، توانایی دنبال کردن گفتگوها، شناسایی اطلاعات مهم و تدوین استراتژی‌های پاسخ‌گویی به سوالات مختلف می‌شود.

یکی از مزیت‌های این دوره آموزشی، تمرین با سوالات واقعی آیلتس در بخش لیسنینگ است، به‌ویژه تمرکز بر بخش‌های سخت‌تر سوم و چهارم. این دوره با راهنمایی دکتر رحمانی، به شما کمک می‌کند تا با تمرین و تکرار، توانایی پاسخ به سوالات آزمون را در خود تقویت کنید. با شرکت در این دوره آنلاین آکادمی زبان تات، می‌توانید بهترین راهکارها و تکنیک‌ها برای کسب نمره بالا در بخش لیسنینگ آزمون آیلتس را یاد بگیرید و با اطمینان در آزمون شرکت کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.