افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

دفتر ترجمه رسمی شهر تهران+ ترجمه ترکی استانبولی+ کانادا

  • کد خبر : 4366
دفتر ترجمه رسمی شهر تهران+ ترجمه ترکی استانبولی+ کانادا

این روزها، مهاجرت کردن تبدیل به هدف زندگی خیلی از افراد شده است. مهاجرت با هدف‎ها و روش‎های مختلفی قابل انجام است. کانادا یکی از محبوب‌ترین مقصدهای مهاجرت در میان ایرانیان می‌باشد که اخذ ویزای کانادا پیش نیاز این رویا است. مدارکی که باید به سفارت کانادا تحویل داده شوند، نیاز به ترجمه دارند. از […]

این روزها، مهاجرت کردن تبدیل به هدف زندگی خیلی از افراد شده است. مهاجرت با هدف‎ها و روش‎های مختلفی قابل انجام است. کانادا یکی از محبوب‌ترین مقصدهای مهاجرت در میان ایرانیان می‌باشد که اخذ ویزای کانادا پیش نیاز این رویا است. مدارکی که باید به سفارت کانادا تحویل داده شوند، نیاز به ترجمه دارند. از طریق دارالترجمه در سراسر کشور می‎توان مدارک و اسناد مورد نیاز را آماده تحویل به سفارت خانه کانادا کرد. در ادامه قصد داریم شما همراهان عزیز را با راه های مختلف مهاجرت به کانادا آشنا کنیم.

دارالترجمه ترکی استانبولی

دارالترجمه به مراکزی گفته می‎شود که به صورت رسمی و قانونی، کار ترجمه مدارک شما را انجام می‎دهند. دارالترجمه ها آماده ی ترجمه ی مدارک شما به زبان‎های شاخص هستند و برای مثال مهاجرینی که قصد رفتن به کشور ترکیه را دارند باید از خدمات دارالترجمه ترکی استانبولی کمک بگیرند. اقتصاد ضعیف کشور ترکیه باعث شده که مهاجرت به این کشور طرفدار زیادی نداشته باشد. بر خلاف کشور ترکیه، کانادا جزو محبوب‎ترین مقاصد مهاجرتی برای ایرانی‎ها به حساب می‌‌آید. بیشتر جمعیت کانادا را مهاجرین کشورهای مختلف تشکیل داده است. برای مهاجرت به کانادا نیاز به اخذ ویزای این کشور دارید که باید از طریق سفارت آن پیگیری شود

کانادا کشوری با وسعت زیاد در قاره آمریکا است که در شمال کشور آمریکا قرار دارد. این کشور در اکثر روزهای سال آب و هوای بسیار سردی دارد و از 10 استان و 3 قلمرو تشکیل شده است. پایتخت کشور کانادا اتاوا است و شهرهای ونکور، مونترال و تورنتو از محبوب‎ترین مقصدهای ایرانیان برای مهاجرت به حساب می‌آید. واحد پولی آن دلار کانادا و مردم آن به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‎کنند.

دفتر ترجمه رسمی شهر تهران، اولین گام برای مهاجرت

اولین قدم برای مهاجرت به کانادا برای کسانی که در تهران ساکن هستند، ترجمه مدارک به زبان انگلیسی توسط دفتر ترجمه رسمی شهر تهران است. راه های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که هر فرد متناسب با شرایط خود، آنها را انتخاب می‎کند. بنابراین اگر از انتخاب کشور کانادا به عنوان مقصد نهایی مطمئن شده‎اید، لازم است که درباره روش‎های مهاجرت اطلاعات کافی داشته باشید. راه های زیادی مثل مهاجرت کاری، تحصیلی، بیزینس و سرمایه گذاری، ازدواج، متولد شدن در آن شهر و پناهندگی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد.

بعد از مطمئن شدن از روش مهاجرتی که متناسب با سوابق شماست، لازم است مراحل و شرایط پذیرش را بدانید. عوامل مختلفی در روش‏های مهاجرت دخیل هستند که یکی از آنها جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت است. این مدارک باید در دفتر ترجمه رسمی شهر تهران یا شهر محل اقامت شما، ترجمه شوند تا مورد تایید سفارت خانه قرار بگیرند. بنابراین بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کار، میزان سرمایه و سطح زبان انگلیسی خود می‏توانید روش مدنظر برای مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید.

البته لازم است بدانید که نیازی به داشتن تمامی فاکتورها در حد عالی وجود ندارد. برای مثال فاکتور سرمایه در مهاجرت های تحصیلی با بورسیه تاثیر زیادی نخواهد داشت، اما اگر بخواهید کسب و کاری در کانادا شروع کنید، باید تمکن مالی خیلی خوبی داشته باشید.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به مهاجرتی گفته می‎شود که سفارت به شما ویزایی با اجازه کار در آن کشور صادر می‎کند. دو روش کلی برای صدور ویزای کاری در کانادا وجود دارد. روش اول سیستم اکسپرس اینتری و دومی دریافت پیشنهاد کاری از یک شرکت معتبر در کانادا است. در هر دو روش لازم است که مدارک هویتی و سوابق شغلی خود را در بهترین دارالترجمه رسمی در تهران ترجمه کنید تا مورد تایید سفارت قرار گیرد.

اکسپرس اینتری روشی محبوب برای مهاجرت کاری به کانادا است. در این روش باید متناسب با معیارهای مشخص شده، امتیاز لازم برای مهاجرت کاری را کسب کنید. در ابتدا امتیاز شما بر اساس سوابق محاسبه می‎شود و بعد از رد شدن از حد نصاب فرآیند بررسی پرونده شروع خواهد شد. در هر مرحله افراد با امتیاز بالا می‎توانند در کانادا اقامت داشته باشند.

معیارهای امتیازدهی فاکتورهایی مثل سن درخواست دهنده، میزان تحصیلات، داشتن جاب آفر از شرکت‎های کانادا، داشتن اعضای خانواده مقیم کانادا و سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی است. لازم است بدانید برای  همراهان شما مثل همسر یا فرزند هم امتیاز محاسبه می‎شود و روی پرونده متقاضی اصلی تاثیر دارد. اگر قصد مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری به کشور کانادا را دارید، پیشنهاد می‎شود که برای ترجمه مدارک از سایت ترجمه1 استفاده کنید.

با این که روش اکسپرس اینتری روشی راحت و محبوب است اما بعضی افراد ترجیح می‎دهند که از طریق جاب آفر مهاجرت کنند. خیلی از شهرهای کانادا لیستی از مشاغل مورد نیاز را اعلام می‏کنند و اگر شما دارای سابقه کاری مناسب در آن جایگاه باشید، می‎توانید با کارفرما مکاتباتی انجام دهید. بنابراین گرفتن جاب آفر یکی از راه های اخذ ویزای کاری در کانادا است. البته در ابتدا 3 سال اقامت موقت خواهید داشت و پس از سپری شدن این زمان، از طریق اکسپرس اینتری اقامت موقت را به دائم تبدیل خواهید کرد.

اخذ ویزا از طریق جاب آفر نیاز به تخصص، سابقه کاری قوی، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی و مدرک تحصیلی مرتبط دارد. در مکاتبات خود باید کارفرمای کانادایی را طوری قانع کنید که شما متناسب‎ترین فرد برای آن شغل هستید. توجه داشته باشید که در این مکاتبات باید مدارک ترجمه شده خود را برای کارفرما ارسال کنید تا آن‎ها را بررسی کند. برای این کار می‎توانید از دارالترجمه رسمی تورنتو در تهران استفاده کنید. سابقه بیمه، فیش حقوقی، پروانه مطب و حکم کارگزینی از جمله مدارکی‎ست که برای دریافت ویزای کاری در دارالترجمه شهر ترجمه می‎شود.

ترجمه رسمی در کانادا برای مهاجرت تحصیلی

یکی دیگر از روش‎های پرطرفدار برای مهاجرت به کانادا گرفتن ویزای تحصیلی است. بعضی از مشاوران مهاجرتی بر این باورند که مهاجرت تحصیلی راحت‎ترین گزینه در مقایسه با روش‎های دیگر می‎باشد. هر ساله حدود 150 هزار مهاجر برای تحصیل در دانشگاه های کانادا به این کشور مهاجرت می‎کنند. گرفتن پذیرش در دانشگاه های کانادا نسبتا آسان است و امکانات و سطح علمی مناسبی دارند. بعد از تمام شدن تحصیل در کانادا می‎توانید برای گرفتن اقامت دائم اقدام کنید و نیازی به پرداخت هزینه های گزاف در این روش وجود ندارد.

بعد از انتخاب رشته دانشگاهی، لازم است که دانشگاه و شهر مقصد متناسب با شرایط و سوابق متقاضی مشخص شود. سپس برای گرفتن پذیرش در دانشگاه باید مدارکی که ترجمه رسمی در کانادا شده اند را برای بررسی به دانشگاه ارسال کنید. برای ترجمه مدارک می‎توانید از خدمات ترجمه رسمی در ونکوور کمک بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای تحصیلی، دانشنامه، ریز نمرات، مدرک تحصیلی قبلی و مدرک زبان آیلتس یا تافل است. دانشگاه مقصد با توجه به همه‎ی این موارد و کیفیت آنها شما را برای تحصیل در آنجا انتخاب می‎کند و بعد از گرفتن پذیرش در دانشگاه باید به دنبال اخذ ویزا از طریق سفارت برای ورود به کانادا باشید. بنابراین دانشگاه‎هایی متناسب با رزومه خود برای ادامه تحصیل پیدا کنید تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود و نگرانی‎ای از بابت نگرفتن پذیرش و رد شدن نداشته باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4366

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.