افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

راهنمای انتخاب بهترین تابلوسازی

  • کد خبر : 4595
راهنمای انتخاب بهترین تابلوسازی

تابلوسازی یکی از شغل‌هایی است که در سال‌های اخیر مشتریان زیادی داشته است. از آنجاییکه ساخت تابلو به نوعی با انجام تبلیغات در ارتباط است؛ خیلی از صاحبان کسب و کارها و همچنین صاحبان برندهای تجاری با هدف نشان دادن کالا و خدمات خود به دیگران، به سراغ تابلوسازی‌ها می‌روند. اما چطور می‌توانیم بهترین تابلوسازی را انتخاب […]

تابلوسازی یکی از شغل‌هایی است که در سال‌های اخیر مشتریان زیادی داشته است. از آنجاییکه ساخت تابلو به نوعی با انجام تبلیغات در ارتباط است؛ خیلی از صاحبان کسب و کارها و همچنین صاحبان برندهای تجاری با هدف نشان دادن کالا و خدمات خود به دیگران، به سراغ تابلوسازی‌ها می‌روند. اما چطور می‌توانیم بهترین تابلوسازی را انتخاب کنیم؟!

خیلی از کارگاه‌های تابلوسازی کار طراحی و ساخت تابلو را انجام می‌دهند اما اینکه کدامیک می‌توانند این کار را با بهترین کیفیت و بهترین متریال روز بازار انجام دهند، موضوع مهمی است. به همین دلیل قصد داریم شما را با عوامل مهم و کلیدی که در انتخاب بهترین تابلوسازی موثر است، آشنا سازیم. شما با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید انتخاب خوبی داشته و از نتیجه کار، رضایتمند باشید.

عوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب بهترین تابلوسازی

تابلوسازی هنری است که هم با صنعت و هم با طراحی و گرافیک، در ارتباط است. در واقع تلفیقی از هنر و مهارت است که در نهایت می ‌تواند باعث ایجاد تابلوهای تبلیغاتی منحصر به فرد و جذاب شود. اگر قصد دارید یک تابلوی تبلیغاتی مناسب و البته باکیفیت داشته باشید که بتواند نگاه مخاطب را به سمت خود جذب کند، بد نیست موارد زیر را به هنگام انتخاب بهترین تابلوسازی در نظر بگیرید:

سابقه درخشان

هیچ چیز به اندازه سابقه و تجربه در انجام یک کار نمی‌تواند حرفه‌ای بودن را در یک فرد، تقویت کند. در واقع با انجام مکرر یک فعالیت است که می‌توانید به ایرادات خود پی برده و درصدد برطرف کردن آن باشید. تابلوسازی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. به طوریکه می‌بینیم معمولاً تابلوسازی‌هایی که در حرفه خود سابقه و پیشینه درخشانی دارند، بهتر می‌توانند رضایت مشتری را جلب کنند.

بنابراین توصیه می‌کنیم در اولین قدم حتماً تجربه کاری تابلوسازی را بررسی کرده و حدالامکان از نمونه کارهایی که تابلوسازی مورد نظرتان ساخته است، دیدن کنید. شما حتی می‌توانید از مشتریان قبلی تابلوسازی نظرخواهی کرده و در صورت رضایت، کار سفارش تابلوی خود را به آن تابلوسازی بسپارید.

تیم کاری قدرتمند

معمولا اکثر کارها برای رسیدن به نتیجه مطلوب به صورت تیمی انجام می‌شوند. تابلوسازی نیز به همین صورت است. در تیم تشکیل شده؛ طراح و گرافیست، برشکار، جوشکار، نقاش، نصاب و… وجود دارد که هر کدام به نوبه خود نقش مهمی در تولید یک تابلوی باکیفیت، ایفا می‌کنند.

نقش گرافیست در این میان اهمیت ویژه‌ای دارد، چرا که طراحی یک تابلو اولین چیزی است که به چشم مخاطب می‌آید. پس زمانی که تابلو طراحی منحصر به فرد و خلاقانه‌ای داشته باشد، می‌تواند در همان نگاه اول کار تبلیغات را به خوبی انجام دهد.

بنابراین چنانچه قصد دارید بهترین تابلوسازی را انتخاب کنید، حتماً از وجود طراحان باتجربه و خلاق در مجموعه تابلوسازی، اطمینان یابید. چرا که طراحی بخش مهمی در فرایند ساخت تابلو محسوب می‌شود و اگر به درستی انجام نگیرد، کل هزینه‌هایی که برای ساخت تابلو پرداخته‌اید، بیهوده بوده است.

تجهیزات پیشرفته

یک کارگاه تابلوسازی مجهز به راحتی می‌تواند ایده‌های سفارشی مشتری را پیاده سازی کند. بنابراین سعی کنید تابلوسازی را انتخاب کنید که یک کارگاه مجهز با ابزارآلات پیشرفته، داشته باشد. امروزه دیگر روش‌های دستی جوابگوی نیاز این بازار نبوده و لازم است برای بخش‌هایی مثل برش حروف و… حتماً از دستگاه‌های برش لیزری استفاده شود. این دستگاه ها سرعت و دقت بالایی دارند و می‌توانند در کمترین زمان، بازدهی مطلوبی داشته باشند.

شما با بازدید از کارگاه‌های تابلوسازی به راحتی می‌توانید متوجه وجود تجهیزات پیشرفته بشوید. در حال حاضر تابلوسازی‌ها سعی می‌کنند از تکنولوژی روز برای ساخت تابلو استفاده کنند؛ اما متاسفانه برخی از کارگاه‌ها هنوز هم از روش‌های سنتی و قدیمی بهره می‌گیرند که این موضوع می‌تواند روی کیفیت نهایی کار، تاثیر منفی داشته باشد.

ساخت انواع تابلو

معمولا تابلوسازی‌هایی که انواع تابلو تبلیغاتی را طراحی و تولید می‌کنند، قابل اعتمادتر هستند. چرا که دانش و تبحر کافی را در ساخت تابلوها دارند. از طرفی، زمانی که شما به این تابلوسازی‌ها رجوع می‌کنید؛ هیچ محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت و بنابراین می‌توانید مطابق سلیقه شخصی خود هر کدام از تابلوهای تبلیغاتی که مد نظر دارید، سفارش دهید.

معمولا تابلوسازی‌هایی که بهترین هستند؛ سعی می‌کنند همواره دانش خود را به روز نگه دارند و به محض ورود نوع جدیدی از تابلو، درصدد فرا گرفتن روش ساخت آن برمی‌آیند.

کیفیت مطلوب تولیدات

یکی از مواردی که باعث می‌شود به راحتی تشخیص دهید یک تابلوسازی جزء بهترین‌هاست، کیفیت مطلوب تولیدات کارگاه می‌باشد. در واقع اگر یک تابلوساز از متریال باکیفیتی برای تولیدات خود استفاده کند، قطعاً طول عمر تابلو بالاتر می رود. معمولاً مشتری اطلاعات چندانی در این باره ندارد اما می‌تواند به هنگام رجوع به تابلوسازی؛ از تابلوساز بخواهد از مواد اولیه باکیفیتی برای این کار، استفاده کند. در این زمان ممکن است تابلوساز قیمت‌های متفاوتی را به ازای ساخت با متریال‌های مختلف به مشتری ارائه کند که در این شرایط، انتخاب مشتری تعیین کننده کیفیت است.

خوشبختانه تابلو نامور در سال‌های اخیر با تولیدات باکیفیت خود این موضوع را ثابت کرده است که از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه موجود در بازار برای ساخت تابلوها، استفاده می‌کند. این تابلوسازی با هدف افزایش طول عمر تابلوهای تبلیغاتی؛ سعی می‌کند مواد اولیه باکیفیت را با قیمت مناسبی برای ساخت تابلوهای سفارشی مشتری، فراهم کند.

امکان دریافت مشاوره

یک کارگاه تابلوسازی ایده‌آل باید خدماتی مثل ارائه مشاوره رایگان را برای مشتریان خود، داشته باشد. یک مشتری معمولا با ذهن بسته به تابلوسازی رجوع می‌کند و هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارد. این وظیفه کارشناسان تابلوساز است که به خوبی مشتری را راهنمایی کرده و نیازسنجی انجام دهند.

پس زمانی که به کارگاه‌های تابلوسازی مراجعه می‌کنید، حتماً به وجود این خدمات هم توجه داشته باشید. شما با دریافت مشاوره و راهنمایی؛ به راحتی می‌توانید تابلوی مناسب خود را انتخاب کرده و از اطلاعاتی که مشاور در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده کنید.

کارشناسان در جلسه‌ای که با مشتری برگزار می‌کنند؛ معمولاً انتظارات مشتری، میزان بودجه، نوع کسب و کار، جامعه مخاطبین و… را در نظر گرفته و مطابق با این اطلاعات سعی می‌کنند بهترین و مناسب‌ترین تابلوی تبلیغاتی را به او، پیشنهاد دهند. اگرچه در اکثر موارد مشتری از پیشنهادهای ارائه شده استقبال می‌کند اما در نهایت انتخاب تابلو، کاملاً سلیقه‌ای و بر اساس نظر مشتری صورت می‌گیرد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بهترین تابلوسازی آن است که بدون هیچ چون و چرایی خدمات پس از فروش را به مشتری، ارائه کند. برخی از تابلوسازان تصور می‌کنند زمانی که تابلو مغازه را به مشتری تحویل داده‌اند، کارشان به اتمام رسیده است که این تصور کاملاً نادرست است. وظیفه پشتیبانی از سفارشات مشتری به عهده تابلوساز بوده و معمولاً این مورد با ارائه ضمانت‌نامه به مشتری، مشخص می‌گردد. بنابراین سعی کنید به تابلوسازانی رجوع کنید که همراه با تابلوی ساخته شده؛ ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر هم به مشتری، ارائه می‌کنند. با وجود ضمانت‌نامه دیگر مشتری هیچ نگرانی از بابت خرابی‌های احتمالی در آینده نخواهد داشت و این موضوع، یک اطمینان خاطر را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر قصد دارید برای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی باکیفیت به بهترین تابلوسازی رجوع کنید، ما به شما تابلو نامور را پیشنهاد می‌کنیم. این تابلوسازی کلیه خدمات مثل ارائه مشاوره رایگان، ارائه ضمانت‌نامه و… را برای مشتریان خود داشته و در سال‌های اخیر بیشترین میزان رضایت مشتریان را در کارنامه فعالیت خود، رقم زده است.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین ثبت سفارش تابلوی تبلیغاتی؛ با کارشناسان تابلو نامور از طریق شماره‌های 57996 021 و 44860911 021 ، تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4595

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.