افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 July , 2024
0

راهنمای خرید اقساطی لوازم خانگی، نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

  • کد خبر : 4318
راهنمای خرید اقساطی لوازم خانگی، نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

احتمالا شما هم موقع خرید لوازم خانگی، از دوست، آشنا و فامیل راجع به برندهای برتر لوازم خانگی و نکات قبل از خرید سوال می‌کنید. آشنایی با برندهای مختلف، کیفیت لوازم خانگی و ماندگاری آن‌ها از جمله این سوال‌ها هستند. ما در این مقاله می‌خواهیم همه نکات لازم هنگام خرید لوازم خانگی اقساطی را توضیح […]

احتمالا شما هم موقع خرید لوازم خانگی، از دوست، آشنا و فامیل راجع به برندهای برتر لوازم خانگی و نکات قبل از خرید سوال می‌کنید. آشنایی با برندهای مختلف، کیفیت لوازم خانگی و ماندگاری آن‌ها از جمله این سوال‌ها هستند. ما در این مقاله می‌خواهیم همه نکات لازم هنگام خرید لوازم خانگی اقساطی را توضیح بدهیم و شما را با فروش اقساطی لوازم خانگی در سایت‌های خرید قسطی آشنا کنیم.

قبل از خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین مرحله، تهیه لیستی از لوازم موردنیاز است. هر خانه‌ای به یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباس‌شویی احتیاج دارد؛ پس این وسایل جزو لوازم خانگی ضروری هستند. اگر لوازم خانگی موردنیازتان را به صورت قسطی تهیه کنید، می‌توانید این لیست را طولانی‌تر کنید و وسایلی مثل ماشین ظرف‌شویی، چای‌ساز و قهوه‌ساز هم بخرید. بیشتر لوازم خانه در آشپزخانه قرار دارند، پس اول از همه راهنمای خرید لوازم خانگی مربوط به آشپزخانه را توضیح می‌دهیم.

راهنمای خرید قسطی لوازم خانگی آشپزخانه

در آشپزخانه باید یخچال فریزر، گاز، سینک و مایکروفر بخرید. بعضی‌ها علاوه‌بر این وسایل، لوازمی مثل ساندویچ‌ساز، چای‌ساز و قهوه‌ساز هم می‌خرند. برای خرید این وسایل، فضای آشپزخانه، ویژگی‌ها و امکانات وسایل، برند لوازم خانگی و میزان مصرف انرژی را در نظر بگیرید.

راهنمای خرید یخچال

راهنمای خرید اقساطی یخچال

در مورد یخچال‌ها باید بگوییم که هرچقدر یخچال بزرگ‌تر باشد، انرژی بیشتری مصرف می‌کند. هنگام خرید این دستگاه، کشوها، محل قرارگیری بطری‌ها و تعداد طبقه‌های یخچال را در نظر بگیرید. اگر خانواده‌ پرجمعیتی دارید، بهتر است یخچال بزرگ و جادار بخرید. برای خانواده‌های چهار نفره، یخچالی با ظرفیت داخلی ۱۸ تا ۲۲ فوت مناسب است.

بهترین گزینه برای خانواده‌های پرجمعیت، یخچال فریزر دوقلو است. این یخچال‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند و طراحی مدرنی دارند. محل قرارگیری فریزر هم نکته مهمی در خرید یخچال فریزر است. در دستگاه‌های قدیمی، فریزر در پایین قرار دارد. در یخچال‌های ساید باید ساید، یخچال و فریزر کنار هم هستند و فضای داخلی یخچال به خوبی تقسیم شده است.

راهنمای خرید اجاق گاز

به‌طور کلی اجاق‌گازها در دو نوع پیلوت‌دار و الکتریکی به فروش می‌رسند. اجاق‌های الکتریکی مصرف کمتری دارند. توصیه ما این است که موقع خرید اجاق گاز به اندازه آن، نوع شعله‌ها و نوع اجاق گاز توجه کنید. اگر تنها زندگی می‌کنید یا خانواده کم‌جمعیتی هستید، اجاق گاز بدون فر و ساده مناسب شما است. خانواده‌های پرجمعیت می‌توانند فرگاز دوقلو بخرند. برای اینکه بتوانید از اجاق گاز در طولانی‌مدت استفاده کنید، دنبال اجاق‌های مبله یا ایستاده باشید. اجاق گازهای توکار نوع دیگری از اجاق گازها هستند. این مدل‌ها هزینه تعمیرات بیشتری دارند و جابه‌جایی آن‌ها آسان نیست.

راهنمای خرید مایکروویو

راهنمای خرید اقساطی مایکروویو

هنگام خرید مایکروویو به برند، نوع دستگاه، اندازه، توان مصرفی، برنامه‌های پخت، امکانات دستگاه و فضای آشپزخانه توجه کنید. مایکروفرها در سه دسته رومیزی، بالا اجاقی و توکار هستند. شما می‌توانید با توجه به فضای آشپزخانه مایکروفر موردنظرتان را انتخاب کنید.

راهنمای خرید ظروف آشپزخانه

قابلمه، ماهیتابه، آرام‌پز و بخارپز از جمله ظروف آشپزخانه هستند. اگر بیشتر وقتتان را در آشپزخانه هستید، پس به ظرف‌های مختلف و قابلمه‌های متنوع احتیاج دارید. کسانی‌که اهل آشپزی و شیرینی‌پزی هستند، باید ترازو، فر و قالب‌های کیک و شیرینی بخرند. هنگام خرید ظروف آشپزخانه به دوام و جنس ظرف‌ها توجه کنید. ماندگارترین ظرف‌ها از جنس استیل و پلاستیک هستند. ظرف‌های مسی با قیمت بیشتری فروخته می‌شوند، ولی توجه کنید که این ظرف‌ها به غذاهای اسیدی واکنش نشان می‌دهند.

راهنمای خرید ماشین لباس‌شویی

راهنمای خرید اقساطی ماشین لباسشویی

هنگام خرید ماشین لباس‌شویی به تعداد اعضای خانواده، ظرفیت ماشین، انواع برنامه‌های شست‌و‌شو، دور موتور، برند و میزان مصرف دستگاه توجه کنید. مهم‌ترین ویژگی در ماشین لباس‌شویی دور موتور است. هرچقدر دور موتور ماشین بیشتر باشد، شستن و خشک‌کردن لباس‌ها را با کیفیت بیشتری انجام می‌دهد. اندازه و برنامه‌های شست‌‌وشو روی قیمت ماشین لباس‌شویی تاثیر می‌گذارند. هرچقدر برنامه‌های شست‌وشوی ماشین بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر است.

راهنمای خرید ماشین ظرف‌شویی

شاید با خودتان بگویید که خرید ماشین ظرف‌شویی واجب نیست، ولی بهتر است بدانید که با خرید قسطی ماشین ظرف‌شویی می‌توانید بیشتر از مهمانی‌ها لذت ببرید. هنگام خرید ماشین ظرفشویی به مقاومت بدنه دستگاه، کیفیت عملکرد، برنامه‌های شست‌وشو، چرخه‌ دما و ظرفیت ماشین توجه کنید. بهترین ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار چرخه‌ دمای بین ۵۵ تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد دارند. اگر خانواده شما پرجمعیت است، بهتر ماشین ظرفشویی بزرگ بخرید.

برای تمیزکردن خانه و آشپزخانه به جاروبرقی احتیاج دارید

جاروبرقی‌ها در انواع مختلفی در بازار لوازم خانگی موجود هستند. هنگام خرید جاروبرقی به نوع آن، توان موتور، توان مکش، صدا، وزن دستگاه، کیفیت و طول سیم، کیفیت لوله‌ها و تصفیه‌کننده هوای جاوربرقی توجه کنید. اولین نکته در خرید جاروبرقی نوع دستگاه است. ربات‌های جاروبرقی و جاروبرقی شارژی از انواع جاروبرقی‌ها هستند. اگر انتخاب شما خرید لوازم خانگی اقساطی است، می‌توانید بدون توجه به قیمت، جاروبرقی رباتیک بخرید. این جاروها با یک دکمه روشن می‌شوند و تمیزکردن خانه را به‌طور خودکار انجام می‌دهند. اگر خانه‌تان کوچک است، جاروی شارژی بخرید. برای خرید جاروهای شارژی باید ظرفیت، وزن و عمر باتری را در نظر بگیرید.

راهنمای خرید قسطی اتو

مهم‌ترین نکته انتخاب نوع اتو است. اتوها در چهار نوع مخزن‌دار، بخار، پرسی و بخارگر تولید می‌شوند. پرمصرف‌ترین اتوها از نوع بخار هستند. اگر دنبال بهترین اتو هستید به جنس کف آن توجه کنید. اتوهایی که از استیل ضد زنگ، سرامیک و آلومینیوم آنودایز ساخته شده‌اند، کیفیت بهتری دارند و به لباس نمی‌چسبند. اگر زندگی پرمشغله‌ای دارید و نمی‌توانید وقت زیادی برای اتو کردن لباس‌ها بگذارید، پیشنهاد ما خرید قسطی اتو پرس است. هنگام خرید اتو پرسی به ظرفیت مخزن آب، مساحت بخش پرس، تنظیمات دما و تنظیمات بخار آب توجه کنید.

چگونه لوازم خانگی از دم قسط بخرید؟

قبلا برای اینکه لوازم خانگی را قسطی بخریم، فروشگاه‌های مختلف را می‌گشتیم یا سراغ مغازه‌دارهای آشنا می‌رفتیم، الان برای این کار می‌توانید از خدمات سایت‌های خرید قسطی استفاده کنید. در این سایت‌ها، انواع وسایل خانه با قیمت‌ها و برندهای مختلف وجود دارند و شما می‌توانید ویژگی‌ها، قیمت و برند لوازم خانگی را مقایسه کنید. هنگام جست‌وجوی سایت مناسب برای خرید قسطی، شرایط و مدارک موردنیاز را بررسی کنید. در بعضی از سایت‌ها، امکان خرید اقساطی کالا به صورت آنلاین وجود دارد. با این کار می‌‌توانید همه‌ی مراحل خرید اعم از جست‌وجوی محصول، مقایسه‌ لوازم خانگی و پرداخت را آنلاین انجام دهید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.