افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

راهنمای مرحله به مرحله عمل تزریق فیلر + پس از درمان چه انتظاراتی داشته باشیم؟

  • کد خبر : 4683
راهنمای مرحله به مرحله عمل تزریق فیلر + پس از درمان چه انتظاراتی داشته باشیم؟

آیا می‌دانستید که علت بسیاری از علائم قابل مشاهده پیری با کاهش حجم بافت‌های صورت مرتبط است؟ با نازک شدن بافت‌های صورت، خطوط اطراف بینی و دهان ثابت می‌شوند و گونه‌ها کمی توخالی به نظر می‌رسند. فیلرهای پوستی باکیفیت، مثل فیلرهای اینووسنس ، حجم از دست رفته صورت را جایگزین کرده و به صاف کردن […]

آیا می‌دانستید که علت بسیاری از علائم قابل مشاهده پیری با کاهش حجم بافت‌های صورت مرتبط است؟ با نازک شدن بافت‌های صورت، خطوط اطراف بینی و دهان ثابت می‌شوند و گونه‌ها کمی توخالی به نظر می‌رسند.

فیلرهای پوستی باکیفیت، مثل فیلرهای اینووسنس ، حجم از دست رفته صورت را جایگزین کرده و به صاف کردن چین و چروک‌ها، حجیم شدن لب‌ها و در نهایت بازگرداندن ظاهری جوان‌تر به ما کمک کنند؛ در واقع تزریق انواع فیلرهای پوستی برای حجم دادن به نواحی نازک و شل شده پوست صورت شما طراحی شده اند. این مسئله به پُرتر نشان دادن صورت شما کمک می‌کند و اثر چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می‌دهد.

انواع فیلرهای پوستی چگونه ظاهر ما را بهبود می‌بخشند

هدف اصلی فیلرهای پوستی اینووسنس رفع‌ کردن چین و چروک است، اما این فیلرها قابلیت‌های بیشتری دارند! فیلرهای پوستی موجود در بازار مشکلات رایجی دارند که اینووسنس راه‌حل‌هایی برای آن‌ها پیدا کرده است؛ فیلر اینووسنس :

  • خطوط اطراف بینی و دهان (خطوط ماریونت و خطوط لبخند) را صاف می‌کند؛
  • افزایش و بازگرداندن حجم به گونه‌ها یا شقیقه‌های فرورفته؛
  • خطوط عمودی لب را کم می‌کند؛
  • لب‌ها را حجیم و تقویت می‌کند؛
  • چین چانه را صاف می‌کند؛
  • تقارن بین ویژگی‌های صورت را بهبود می‌بخشد؛
  • به زاویه سازی فک کمک کرده و خط چانه را مشخص می‌کند.

مراحل تزریق انواع فیلر به صورت

مشاوره

اولین گام در فرآیند تزریق انواع فیلر پوستی، دریافت یک مشاوره دقیق از پزشک متخصص زیبایی است. در طول جلسه مشاوره، می‌توانید نگرانی‌های زیبایی‌شناختی خود را با پزشک در میان بگذارید و راه‌حل‌های ممکن برای رفعشان را پیدا کنید. پزشک وضعیت پوست شما را ارزیابی کرده و پروسه عمل تزریق فیلر صورتتان را تعیین می‌کند.

پزشک مزایا و معایب انواع فیلر پوستی را برای شما توضیح خواهد داد تا در انتخاب گزینه مناسب کمکتان کند.

برنامه سفارشی تزریق فیلر

پزشکتان پس از جلسه مشاوره بر اساس ارزیابی پوست و اهداف زیبایی‌شناختی شما برای جوانسازی پوست صورتتان، یک برنامه تزریق سفارشی آماده کرده و مناطق خاص صورت که نیاز به حجم دهی با فیلر دارند را مشخص می‌کند.

بسته به نیاز شما، ممکن است در برخی موارد دو فیلر مختلف را با هم ترکیب کرده یا یک «لیفت صورت مایع» را انتخاب کند، در لیفت صورت مایع فیلرهای پوستی و بوتاکس با هم ترکیب می‌شوند. در بیشتر موارد، برنامه عمل فقط شامل یک جلسه درمانی است؛ اما گاهی اوقات ممکن است پس از یک فاصله سه ماهه، درمان تزریقی بعدی توصیه شود.

پاکسازی و بی‌حسی صورت

پس از آماده شدن برای تزریق فیلر، متخصص زیبایی ابتدا صورت شما را به طور کامل تمیز می‌کند تا هیچ آلودگی در مناطقی که تزریق انجام می‌شود، وجود نداشته باشد. اگر ژل پرکننده پوستی حاوی لیدوکائین باشد، نیازی به استفاده از بی‌حسی موضعی نیست.

اما اگر فیلر انتخابی شما بدون لیدوکائین باشد، پزشک از یک کرم یا لوسیون بی‌حس کننده موضعی در نواحی مشخص شده صورت شما استفاده می‌کند؛ این مسأله باعث می‌شود در طول فرآیند تزریق راحت‌تر باشید و دردی را حس نکنید، تزریق چند دقیقه پس از اثر بی‌حسی آغاز می‌شود.

مرحله تزریق فیلر

پزشک متخصص از سوزن‌های کوچک برای تزریق فیلر در اعماق پوست، در نواحی از پیش تعیین شده استفاده می‌کند. فیلرهای پوستی برای بیشترین تأثیر مستقیماً در نواحی آسیب دیده قرار می‌گیرند. کل فرآیند تزریق ممکن است تنها حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول بکشد.

در واقع تزریق فیلر یک روش سرپایی است و شما می‌توانید به راحتی آن را در یک کلینیک زیبایی انجام دهید. بلافاصله پس از درمان می‌توانید به خانه یا محل کار خود بازگردید.

ریکاوری و تزریق مجدد

پس از انجام تزریق، به بیمار توصیه می‌شود تا چند روز از ماساژ دادن ناحیه تحت درمان خودداری کند. از قرار گرفتن غیرضروری در معرض سرما، گرما و آفتاب تا دو هفته پس از تزریق باید اجتناب شود. بیمار باید از ضد آفتاب استفاده کرده و مصرف محصولات آرایشی حاوی الکل را متوقف کند.

تزریق مجدد عموماً برای بیمارانی توصیه شود که برخی از خطوط یا چین و چروک‌های صورتشان پس از اولین مرحله تزریق فیلر از بین نرفته است؛ با این حال در صورت استفاده از فیلرهای تخصصی اینووسنس بخاطر قوام و ماندگاری بالایی که دارند، در جلسه اول اکثر چین و چروک‌های شما رفع شده و نتیجه دلخواه برای شما حاصل می‌شود.

به طور متوسط، نتایج یک دوره تزریق فیلر پوستی مبتنی بر اسید هیالورنیک ممکن است حدود شش ماه تا یک سال باقی بماند. پس از آن، بیمار می‌تواند تزریق مجدد را به منظور بازیابی نتایج برای مدت طولانی‌تری در نظر بگیرد و همچنان از چهره جوان‌تر لذت ببرد.

یادتان باشد نتیجه‌ای که می‌گیرید با نوع فیلری که انتخاب کرده‌اید رابطه مستقیم دارد؛ خرید فیلر باکیفیت علاوه بر اینکه شما را به نتایج دلخواهتان می‌رساند، ماندگاری بالاتری دارد؛ تزریق فیلرهای باکیفیت عوارض جانبی کمتری به دنبال دارد و با بدن سازگارتر است. پیشنهاد ما به شما استفاده از فیلرهای پوستی اینووسنس است که بر اساس آخرین استانداردهای جهان تولید شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینووسنس مراجعه کنید.

قبل از درمان چه انتظاراتی باید داشته باشید؟

اگرچه تزریق فیلر پوستی بسیار ایمن و مؤثر است، اما با این حال عملی پزشکی است و بهتر است، برای مسائل زیر آماده باشید:

  1. سابقه پزشکی خود را با پزشک معالجتان بررسی کنید.
  2. به تمام خطرات مرتبط با این روش توجه کنید.
  3. فرم رضایت نامه را امضا کنید تا نشان دهید که تمام خطرات و عوارض احتمالی را درک می‌کنید.
  4. توجه داشته باشید که ممکن است به بیش از یک جلسه درمان برای رسیدن به نتایج مورد نظر نیاز داشته باشید.
  5. هر گونه سؤالی که ممکن است در مورد روش تزریق فیلر، نتایج و اقدامات احتیاطی لازم را بپرسید.

پس از درمان چه انتظاراتی باید داشته باشید؟

در حالی که اکثر روش‌های مبتنی بر فیلر پوستی بدون عارضه انجام می‌شوند، ممکن است برخی از عوارض جانبی خفیف مانند موارد زیر را تجربه کنید:

  1. کبودی، خونریزی و تورم در محل تزریق.
  2. عفونت در محل تزریق.
  3. خارش یا بثورات.
  4. قرمزی در ناحیه درمان.
  5. به ندرت، نکروز پوست، کوری یا حساسیت مفرط.

گفتیم که بلافاصله می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید؛ اما مواردی وجود دارد که باید برای مدت کوتاهی پس از عمل از آن‌ها اجتناب کنید، از جمله:

  • آرایش به مدت دوازده ساعت.
  • دمای شدید، از جمله سونا یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گرما یا سرما.

نکته پایانی

تزریق فیلر پوستی یک راه‌حل ضد پیری ایمن، غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی است که می‌تواند به شما کمک کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. برای اطمینان از به دست آمدن نتایج موثر، اول از همه یک پزشک متخصص و مجرب انتخاب کنید که در مورد تزریق فیلر تجربه کافی داشته باشد. نکته مهم دیگر اطمینان از کیفیت برند فیلر انتخابی است.

فیلر اینووسنس با فراهم آوردن طیف وسیعی از فیلرهای تخصصی برای تزریق در نواحی مختلف صورت، بدن و دکلته توانسته است نیاز همه افراد را برطرف سازد. از مزایای این فیلر می‌توان به تنوع بی نظیر آن جهت رفع نیازهای پوستی و حصول نتایج سریع، راحت، طبیعی و ایمن اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.