افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

راهنما مراحل ثبت چک صیاد بانک ملت در همراه بانک

  • کد خبر : 4307
راهنما مراحل ثبت چک صیاد بانک ملت در همراه بانک

با افزایش انواع کلاهبرداری ها و سو استفاده ها از چک های صادر شده به شیوه گذشته و کاهش اعتماد مردم به این نوع از ابزار مبادلاتی و تجاری، نوع جدیدی از صدور چک به صورت یکپارچه سازی شده و یکسان معرفی گردید تا هر دو طرف صادر کننده چک و تحویل گیرنده آن بتوانند […]

با افزایش انواع کلاهبرداری ها و سو استفاده ها از چک های صادر شده به شیوه گذشته و کاهش اعتماد مردم به این نوع از ابزار مبادلاتی و تجاری، نوع جدیدی از صدور چک به صورت یکپارچه سازی شده و یکسان معرفی گردید تا هر دو طرف صادر کننده چک و تحویل گیرنده آن بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد چگونگی وضعیت حساب و پرداختی های گذشته یکدیگر مشاهده کنند. در این حالت لازم است تا در زمان تحویل چک، ابتدا آن را در سامانه صیاد ثبت کرد. در این مقاله راهنما مراحل ثبت چک صیاد بانک ملت در همراه بانک را برای مشتریان گرامی بانک ملت ارائه خواهیم کرد. علاوه بر چگونگی ثبت چک در سامانه صیاد بانک ملت، همچنین نحوه فعال سازی همراه بانک ملت و چگونگی بازیابی رمز همراه بانک ملت را در صورتی که مشکلی در ورودتان رخ دهد، شرح خواهیم داد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نحوه فعال سازی همراه بانک ملت

در ابتدا پیش از ارائه راهنمایی در خصوص چگونگی ثبت چک در سامانه صیاد بانک ملت، قصد داریم تا نحوه فعال سازی همراه بانک ملت را ارائه کنیم. اما از چه سامانه ای می توان همراه بانک ملت را دریافت کرد که امنیت بیشتری داشته باشد؟ پیش از هر چیزی باید بدانید که دانلود و دریافت همراه بانک ملت از سامانه اصلی این بانک به نشانی اینترنتی bankmellat.ir ، ایمن ترین روش می باشد. با ورود به این سامانه و کلیک بر روی گزینه همراه بانک ملت در گوشه سمت چپ و بالای صفحه، وارد صفحه مربوط به هرماه بانک ملت شده و می توانید این اپلیکیشن را دریافت کنید.

  • مراحل فعال سازی همراه بانک ملت عبارت است از:
  1. در ابتدا باید به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنید.
  2. فرم درخواست استفاده از خدمات الکترونیک (همراه بانک ملت) را دریافت و تکمیل کنید.
  3. سپس پاکتی را که دارای رمز همراه بانک است، دریافت خواهید کرد.
  4. در نهایت به سایت همراه بانک ملت به نشانی bankmellat.ir/mobile مراجعه کنید و نرم افزار همراه بانک را دریافت و نصب کنید.

نکته: توجه داشته باشید که خدمات همراه بانک، همچون امکان ثبت چک در سامانه صیاد بانک ملت بلافاصله پس از دریافت رمز، فعال می گردد.

راهنما مراحل ثبت چک صیاد بانک ملت در همراه بانک

پس از فعال سازی  همراه بانک ملت است که می توانید از راهنما مراحل ثبت چک صیاد بانک ملت در همراه بانک استفاده کرده و چک صیادی خود را به ثبت برسانید. در این مرحله راهنمای تصویری چگونگی ثبت را به صورت گام به گام شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

  • راهنما مراحل ثبت چک صیاد بانک ملت در همراه بانک عبارت است از:

پس از نصب و فعال سازی اپلیکیشن همراه بانک، می بایست وارد آن شده از منوی سمت راست آن، گزینه مربوط به «مدیریت چک در صیاد» را انتخاب کرده و سپس بر روی «ثبت صدور چک» کلیک کنید. (نکته: چنانچه رمز ورود خود را فراموش کرده اید، می توانید نحوه بازیابی رمز همراه بانک ملت را در بخش بعدی مشاهده کنید.)

بعد از انتخاب این گزینه، وارد صفحه ثبت چک در سامانه صیاد بانک ملت خواهید شد و لازم است تا اطلاعات خواسته شده را از قبیل نوع ذینفع، تاریخ سررسید و … تکمیل کنید.

پس از اینکه اطلاعات خواسته شده را وارد کردید، می توانید شمایل کلی اطلاعات درج شده را مشاهده کرده و در صورت صحیح بودن تمامی اطلاعات، آن را تایید کنید تا مراحل ثبت چک در سامانه صیاد بانک ملت به اتمام رسد.

نکته: توجه داشته باشید که مراحل فوق مربوط به شخصی است که قصد ارائه چک به دیگری را دارد. برای اینکه مراحل ثبت چک در سامانه صیادی به اتمام برسد باید دریافت کننده چک نیز مجددا وارد همراه بانک ملت شده و نسب به ثبت چک دریافت کرده خود اقدام کند.

  • راهنما مراحل ثبت چک صیاد بانک ملت در همراه بانک برای دریافت کننده چک عبارت است از:

وارد همراه بانک ملت شده و از قسمت سمت راست بر روی گزینه «مدیریت چک در صیاد» کلیک کرده و اینبار گزینه «ثبت چک دریافتی»  را انتخاب و بر روی «ادامه» کلیک کنید.

سپس لازم است تا در صفحه ای که باز می شود، اطلاعات درج شده بر روی چک را در این بخش وارد کنید.

پس از تایید اطلاعات وارد شده، مراحل ثبت چک دریافتی شما به اتمام خواهد رسید. توجه داشته باشید که در صورت بروز خطا در هر یک از مراحل فوق می توانید با کارشناسان مجموعه مشورت به شماره 9099075307 تماس گرفته و درخواست راهنمایی کنید.

نحوه بازیابی رمز همراه بانک ملت

یکی از روش های بازیابی رمز همراه بانک ملت مراجعه به سامانه بانکداری اینترنت و درخواست بازیابی دادن است. البته این روش تنها مخصوص افرادی است که قبلا سامانه بانکداری اینترنت بانک ملت خود را فعال کرده بودند.

اگر روش قبلی برای شما موثر نبود، متاسفانه می بایست به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنید و درخواست بازیابی رمز همراه بانک ملت را ارائه کنید. به دلایل امنیتی هیچ راه دیگری برای بازیابی رمز به صورت اینترنتی و آنلاین وجود ندارد.

خلاصه مطلب

بانک ملت به عنوان یکی از بانک های خوش آوازه و پیشتاز در ایران، همواره فعالیت کرده است و خدمات مختلفی را چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین برای تامین راحتی و رفاه بیشتر برای مشتریان خود ارائه کرده است. همراه بانک ملت نیز از جمله بسترهایی است که این بانک برای ارائه خدمات آنلاین خود مهیا کرده است. با توجه به لزوم ثبت چک در سامانه صیاد بانک ملت برای آن دسته از مشتریانی که قصد تجارت با چک را دارند؛ در این مقاله راهنما مراحل ثبت چک صیاد بانک ملت در همراه بانک را ارائه کردیم.

در برخی از مواقع ممکن است کاربران در زمان ورود به این همراه بانک، متوجه شوند که رمز خود را فراموش کرده اند. از این رو نحوه بازیابی رمز همراه بانک ملت نیز به همراه چگونگی فعال سازی همراه بانک ملت در مقاله فوق ارائه شده است. پس از مقاله فوق در صورتی که با مشکلی دیگر در استفاده از همراه بانک ملت مواجه شدید، می توانید با کارشناسان مجموعه مشورت به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید و راهنمایی لازم را در خصوص شیوه رفع آن دریافت کنید.

سوالات متداول پیرامون مراحل ثبت چک صیاد ملت

  • نحوه ثبت چک در سامانه صیاد از طریق همراه بانک ملت به چه صورت است؟

برای راهنمایی بیشتر کاربران گرامی در مقاله فوق راهنما مراحل ثبت چک صیاد بانک ملت در همراه بانک را ارائه کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله بالا مراجعه کنید.

  • از کجا می توان همراه بانک ملت را دریافت کرد؟

امکان دریافت اپلیکیشن همراه بانک ملت در سامانه های بسیاری فراهم شده است؛ اما برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از کلاهبرداری افراد سودجو، بهتر است به سامانه بانک ملت مراجعه کرده و برای دریافت اپلیکیشن اقدام کنید. در صورت داشتن سوال می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

  • نحوه بازیابی رمز همراه بانک ملت در صورت فراموشی آن به چه صورت است؟

در مقاله فوق نحوه بازیابی رمز همراه بانک ملت ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله بالا مراجعه کنید و یا با مشاوران مرکز مشورت به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد)  تماس بگیرید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.