افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 July , 2024
1

روتوش چهره در نرم افزار فتوشاپ در کافه آرتک

  • کد خبر : 2182
روتوش چهره در نرم افزار فتوشاپ در کافه آرتک

هوش مصنوعی همیشه به بشر کمک کرده است تا بتواند کارهای خارق‌العاده‌ای انجام بدهد. بی‌شک، پیدایش نرم‌افزارها توانسته‌اند تحولات عظیمی را در زندگی همه‌مان ایجاد کنند. بسیاری از نرم‌افزارها آوازه‌ی جهانی دارند و همه آن‌ها را به خوبی می‌شناسند. مانند نرم‌افزار فتوشاپ که از همان ابتدای پیدایش تا کنون، مورد توجه بسیاری از طراحان و […]

هوش مصنوعی همیشه به بشر کمک کرده است تا بتواند کارهای خارق‌العاده‌ای انجام بدهد. بی‌شک، پیدایش نرم‌افزارها توانسته‌اند تحولات عظیمی را در زندگی همه‌مان ایجاد کنند. بسیاری از نرم‌افزارها آوازه‌ی جهانی دارند و همه آن‌ها را به خوبی می‌شناسند. مانند نرم‌افزار فتوشاپ که از همان ابتدای پیدایش تا کنون، مورد توجه بسیاری از طراحان و علاقه‌مندان به ویرایش عکس و تصاویر قرار گرفته است. در واقع نرم‌افزار فتوشاپ یک ابزار کاملا حرفه‌ای است که توسط آن می‌توان هر کار غیر ممکنی را در حوزه طراحی و یا دستکاری تصاویر ممکن ساخت. به همین دلیل افراد زیادی سراغ دوره‌های آموزش فتوشاپ رفته و این کار را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند.

یکی از کارهای شگفت‌انگیزی که می‌توان به وسیله‌ی نرم‌افزار فتوشاپ انجام داد، روتوش چهره است که نیاز به آموزش فتوشاپ به صورت حرفه‌ای دارد. روتوش چهره به معنای از بین بردن تمام عیوب در عکس است که معمولا شامل اصلاح رنگ، رفع لکه و گودی یا کبودی زیر چشم، تغییر روشنایی و یا کنتراست و موارد دیگر می‌شود. معمولا برای روتوش چهره از ابزارهای بسیار متفاوتی در نرم‌افزار فتوشاپ استفاده می‌شود که هر کدام در جایگاه خود کاربردهای بسیار زیادی می‌توانند داشته باشند. به همین دلیل است که می‌تواند توسط نرم‌افزار فتوشاپ روتوش چهره را به صورت کاملا حرفه‌ای انجام داد. چرا که در آن ابزارهای بسیار متفاوت و تخصصی برای این کار وجود دارد.

روتوش حرفه‌ای تصاویر با آموزش فتوشاپ

بدون شک تمام عکس‌های پرتره و یا چهره زیبایی که در فضاهای مجازی و یا در آتلیه‌های عکاسی می‌بینم، همگی به صورت حرفه‌ای روتوش شده‌اند. بی‌اغراق می‌توان گفت که تصویر چهره و یا پرتره بدون روتوش هرگز نمی‌تواند زیبایی ظاهری و یا معنای خاصی داشته باشد! چرا که حتی با بهترین ابزار نورپردازی، لنز، دوربین و… باز هم نیاز به کمک گرفتن از نرم‌افزارهای هوشمند مانند فتوشاپ وجود دارد. با استفاده از این نرم‌افزار حرفه‌ای،‌ می‌توان تمام تنظیمات دلخواه را روی چهره اجرا کرد. در واقع بدون روتوش کردن، چهره نمی‌تواند زیبایی خاصی که خودمان و یا صاحب عکس در نظر دارد را داشته باشد. به همین دلیل، یاد گرفتن روتوش حرفه‌ای از طریق دوره‌های آموزش فتوشاپ می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

اما دلیل استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ برای روتوش عکس بسیار واضح است. چرا که این نرم‌افزار دقیقا برای چنین منظوری ساخته شده است. برای مثال، ممکن است بسیاری از افراد بتوانند با نرم‌افزارهایی نظیر لایت‌روم (Lightroom) هم این کار را تا حد نسبتا خوبی انجام بدهند، اما افراد حرفه‌ای به خوبی می‌دانند که ابزار هیچ نرم‌افزاری حتی لایت‌روم هم نمی‌تواند به پای فتوشاپ برسد. با این که با لایت‌روم می‌توان تغییرات بسیار زیاد و جالبی روی تصاویر انجام داد، اما هنگامی که صحبت از روتوش چهره می‌شود، فقط با فتوشاپ می‌توان این کار را به صورت کاملا تخصصی انجام داد و برای روتوش حرفه‌ای هم باید حتما در دوره‌های آموزش فتوشاپ شرکت کرد.

قابلیت‌های فتوشاپ در روتوش چهره

در واقع افراد زیادی هستند که ممکن است کار روتوش چهره را بتوانند با این نرم‌افزار و حتی بدون شرکت در هیچ دوره آموزش فتوشاپ هم انجام بدهند. اما مشکل اینجاست که فرایند نهایی هرگز از کیفیت لازم و کافی برخوردار نخواهد بود. بدین معنا که شاید هر کسی بتواند با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ کار روتوش چهره را انجام بدهد، اما بدین معنا نیست که قادر است این کار تخصصی را به صورت حرفه‌ای به پایان برساند. بدون شک شما هم تا به حال موارد بسیار زیادی را تجربه کرده‌اید که روتوش عکس به قدری ناشیانه بوده که حتی چهره از حالت طبیعی‌اش خارج شده است. در چنین شرایطی کار حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای کاملا عیان شده و نقش شرکت در دوره تخصصی آموزش فتوشاپ هم اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

مزایایی که شرکت در دوره‌های حرفه‌ای آموزش فتوشاپ دارد، غیرقابل مقایسه با شیو‌های خودآموزی است. زمانی که ما خودمان شروع به آموزش یک نرم‌افزار می‌کنیم، کاملا تجربی یک مسیر تخصصی را طی می‌کنیم که ممکن است فقط 10 تا 20 درصد چنین فرایند مهمی را یاد بگیریم. اما زمانی که شما در یک دوره آموزش گرافیک و یا آموزش فتوشاپ شرکت می‌کنید، مدرس‌های کاملا مجرب و کاربلد، برایتان مباحثی را تدریس می‌کنند که در موردشان اطلاعاتی نداشتید. چرا که مدرس‌های کافه آرتک هم، تمام موارد مهم و تخصصی را از قبل، در دوره‌های تخصصی و بسیار پیشرفته فتوشاپ فراگرفته و حالا می‌توانند تجربیاتشان را به تمام هنرجویانشان منتقل کنند.

آموزش تخصص روتوش چهره با دوره تخصصی کافه آرتک

زمانی که شما در دوره تخصصی آموزش فتوشاپ در کافه آرتک شرکت کنید، تمام موارد تخصصی که مربوط به روتوش چهره است، برایتان تدریس خواهد شد. سپس خودتان متوجه نقطه‌ ضعف‌هایتان خواهید شد و اشتباهاتتان را در کارهای جدید، هرگز تکرار نخواهید کرد. با استفاده از این مباحث تخصصی شما یاد خواهید گرفت که باید دقیقا از چه ابزاری برای چه کاری استفاده کنید تا کیفیت روتوش چهره‌تان بسیار بالاتر رفته و در حد یک کار ناشیانه دیده نشود! حتی سرعت کار کردنتان هم بسیار افزایش یافته و قادر خواهید بود کار روتوش حرفه‌ای چهره را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام بدهید.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا شرکت در یک دوره تخصصی آموزش فتوشاپ تا این اندازه مهم و با اهمیت است؟ در واقع باید به شما بگوییم که شما در دوره‌های آموزش فتوشاپ کافه آرتک فقط دستکاری با نرم‌افزار را یاد نخواهید گرفت، بلکه در یک دوره آموزش گرافیک هم شرکت خواهید کرد تا بتوانید با مباحث فنی گرافیک مانند نور، رنگ، کادربندی و… هم آشنا شوید. یعنی شما با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ کافه آرتک، با یک تیر دو نشان خواهید زد. بدین معنا که، هم از لحاظ تئوری با مباحث کلی گرافیک در حین یادگیری نرم‌افزار آشنا خواهید شد و هم از لحاظ عملی پیشرفت چشمگیری خواهید کرد.

پیشرفت عالی در دوره کافه آرتک

بدون اغراق می‌توان گفت، تمام افرادی که در دوره‌های آموزش فتوشاپ کافه آرتک شرکت کرده‌اند سطح کیفی کارهای اولیه‌شان با کارهای جدیدشان اصلا قابل مقایسه نبوده است! این کاملا طبیعی است که سطح شما پس از سپری کردن یک دوره آموزش گرافیک و آموزش فتوشاپ بسیار بالاتر برود. چرا که حالا به خوبی می‌دانید که روتوش چهره هم برای خودش قانون و قواعد خاص خودش را دارد و از هر ابزاری باید به اندازه و در حد خودش استفاده کرد. در چنین شرایطی است که کیفیت نهایی روتوش چهره در حد حرفه‌ای و استاندارد خواهد شد. از این روی، تغییر در سطح کیفی کارهایتان هم با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ در کافه آرتک تضمینی خواهد بود.

شما با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ در کافه آرتک، نه تنها کار روتوش چهره را به صورت حرفه‌ای یاد خواهید گرفت، بلکه با سایر ابزارهای فتوشاپ هم به صورت تخصصی آشنا خواهید شد. یعنی علاوه بر روتوش تصویر، قادر خواهید بود کارهای تخصصی مانند طراحی لوگو، طراحی سربرگ، طراحی موشن گرافیک، طراحی بنر و… را هم به صورت کاملا حرفه‌ای فرا گرفته و در هر کدام از این زمینه‌ها تجارب بسیار زیادی کسب کنید. افراد زیادی پس از شرکت در دوره آموزش گرافیک و آموزش تخصصی کافه آرتک توانسته‌اند به عنوان یک گرافیست حرفه‌ای مشغول به کار شده و درآمد بسیار خوبی را از این طریق کسب نمایند. اگر شما هم علاقه‌ی زیادی به آموزش فتوشاپ دارید، می‌توانید چنین فرصت استثنائی را از دست ندهید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.