افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

ضمانت لوستر های سقفی چگونه است ؟

  • کد خبر : 2398
ضمانت لوستر های سقفی چگونه است ؟

خرید لوستر بسیار سلیقه ای است، که بسته به سبک زندگی شما و چیدمان منزل و حتی جنس مبل ها و بیشتر وسایل دکوراتیو خانه ی شما به شما نشان خواهد داد که چه نوع لوستری مناسب با سبک چیدمان و زندگی شماست. به ندرت پیش می آید که یک فرد لوستری انتخاب کند که […]

خرید لوستر بسیار سلیقه ای است، که بسته به سبک زندگی شما و چیدمان منزل و حتی جنس مبل ها و بیشتر وسایل دکوراتیو خانه ی شما به شما نشان خواهد داد که چه نوع لوستری مناسب با سبک چیدمان و زندگی شماست.
به ندرت پیش می آید که یک فرد لوستری انتخاب کند که کاملا متفاوت با چیدمان خانه باشد، این یک تضاد است و این سوال ضمانت لوستر های سقفی چگونه است به کار می آید که این چنین تضادی بلافاصله بعد از نصب قابل برگشت و تعویض خواهد بود.

برای خرید لوستر سقفی باید توجه داشت که سقف منزل یا محل کار یا هر مکانی که قصد خرید لوستر را برای آنجا دارید بلند است یا کوتاه یا متوسط، این نکته بسیار مهم است ، اینجاست که می گوییم ضمانت لوستر های سقفی چگونه است، زیرا که لوستر های ما از انواع مختلفی ساخته شده اند ، لوستر های شاخه ای که باز انواع مختلفی دارند مناسب سقف های بلند و لوستر های ال ای دی مناسب سقف های کوتاه ، و یا لوستر های کلاسیک و مدرن که بازهم اندازه و بلندای آن قابل تنظیم است.

 حال این پرسش می شود که ضمانت لوستر های سقفی چگونه است؟

باید در پاسخ به این سوال بگوییم که اگر لوستری که شما انتخاب کردید بعد از نصب دچار نقص هایی بود ضمانت شامل حال آن می شود و به تیم پشتیبان خبر دهید تا دراسرع وقت لوستر شما را تعویض کنند

و یا اگر اینترنتی شما لوستر خرید کرده اید به هر دلیلی لوستر سالم به دست شما نرسید و حتی دچار یک شکستگی کوچک یا مشکل جزئی داشت ضمانت شامل این مورد نیز می شود و فروشگاه مربوطه وظیفه دارد که آن را تعویض نموده و رضایت شما را حاصل کند،

ضمانت لوستر های سقفی چگونه است ؟

این پرسش هر خریدار لوستری است که قصد خرید از فروشگاه های فروش لوستر دارد و بسیار هم سوال بجایی است، ضمانت تا زمانی شامل حال لوستر ها می شود که از ابتدا دچار مشکل و نقص و یا شکستگی باشند که فروشگاه مورد نظر باید لوستر شما را تعویض کند، اما خدمات پس از فروش که جز ضمانت لوستر های سقفی حساب می شود به این شکل است که اگر تا مدت 15 سال سیم کشی یا لامپ های لوستر دچار ایراد شده باشند شرکت برای تعمیر آن تیم خود را خدمت مشتری می فرستد و ممکن است هزینه های جزئی نیز در بر داشته باشد، که ارزش آن را دارد از جنس درجه یک  استفاده شود و متخصص این کار لوستر سقفی شما را تعمیر کند.

اما اگر شکستگی به صورت عمدی باشد ضمانت شامل حال آن نخواهد شد، اگر اتفاق هایی نظیر زلزله و آتش سوزی باعث از بین رفتن لوستر شما شود، آن زمان ضمانت مانند یک برگ بیمه درصدی از خسارت و خرید دوباره لوستر یا تعمیر آن را متقبل می شود. این مورد هم زمانی صورت می پذیرد که فروشگاه مد نظر لوستر ها را بیمه کرده باشد،

لوستر مدرن

در این دنیای مدرن که همه چیز تحت تاثیر مد و رقابت است ، و به خصوص خانم ها که وسایل زندگی خود را طبق جدید ترین وسایل تغییر و تعویض می کنند، و این تغییرات شامل حال لوستر مدرن نیز شده است.
لوستر مدرن که از دیر باز مورد استفاده قرار گرفته اند و امروزه از توجه بیشتری برای روشنایی و چیدمان خانه برخوردارند و انواع مختلفی دارند و باب سلیقه و متناسب با منزل و چیدمان شما موجود است و حتی می توانید اگر از نمونه های آماده فروشگاه پسند نکرده اید، مدل مورد نظر را می توانید سفارش دهید تا آن را بسازند.

لوستر ها نقش بسیار مهمی در لوکس شدن منازل دارند، و هم چنین در روشنایی خانه و تنظیم نور در اتاق های مختلف و آشپز خانه و سالن و پذیرایی که نور آن ها باید ملایم باشد دارند، انواع لوستر های سقفی با لامپ های کم مصرف در آن ها بکار برده اند و رنگ و مدل لامپ ها نیز بسته به سلیقه ی مشتری دارد،

قابل ذکر است که لوستر های سقفی علاوه بر استفاده در اتاق های مختلف منازل ، در محل کار و کارگاه ها و کارخانه ها نیز قابل استفاده اند و متناسب با محل کار شما طراحی می شوند . همچنین علاوه بر زیبایی خاصی که محل کار یا منازل شما می بخشند روشنایی آن را تنظیم کرده و بسیار کم مصرف هستند به این صورت با یک تیر چند نشان را می زنید.

از آنجا که لوستر های سقفی از قیمت های مختلف و حتی بالایی برخوردارند، این سوال برای هر مخاطب و خریداری پیش می آید که ضمانت لوستر های سقفی چگونه است؟
همانطور که در فوق ذکر شده از جهات مختلفی لوستر های سقفی ضمانت شامل آنها می شود ، و این ضمانت بسیار طولانی مدت است و به شکل خدمات پس از فروش تا حدود پانزده سال در نظر گرفته شده است و نسبت به لوستر های مختلف نیز متفاوت است.
در کل باید بگوییم انواع مختلف لوستر های سقفی از ضمانت برخوردارند.

زمانی باید درباره ضمانت لوستر بپرسید که شما خرید لوستر خود را از یک فروشگاه معتبر کرده باشید که  اعتبار و سابقه ی آن اولین ضمانت برای خرید شماست و خدمات پس از فروشی که در نظر گرفته اند.
و این ضمانت فرقی ندارد که شما خرید را به صورت حضوری انجام داده باشید یا خرید را به صورت غیر حضوری و اینترنتی کرده باشید، در هر دو حالت ضمانت شامل حال لوستر سقفی شما خواهد بود.
همچنین خدمات پس از فروشی که در نظر گرفته اند، در نوع خرید شما دخالتی نخواهد داشت.
و مورد دیگری که باید در ضمانت لوستر دقت فرمایید و شامل ضمانت باشد تغییر رنگ جنس لوستر است، که اگر پس از مدتی تغییر رنگ داد مشخص می شود که جنس لوستر مرغوب نبوده و فروشگاه مورد نظر باید پاسخگوی شما باشد.


با توجه به گستردگی خریدهای آنلاین انتخاب فروشگاه معتبر می تواند کمک زیادی به خرید ما بدهد و یکی از مراکز معتبر فروشگاه اینترنتی تخصصی لوستر در ایران ، فروشگاه ایران لوستر است که به آدرس https://iranluster.com  فعال بوده و تمام محصولات خود را ضمانت و گارانتی می نمایند .
ضمنا از خدمات جالب توجه آنان پشتیبانی 24 ساعته با شماره 09122178026 است که این هم جالب توجه است و دیگر نگرانی بابت ضمانت لوستر خریداری شده نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2398

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.