افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

طرز تهیه کباب تابه ای مجلسی، کباب لقمه خانگی، کباب لا پلو خوشمزه

  • کد خبر : 2501
طرز تهیه کباب تابه ای مجلسی، کباب لقمه خانگی، کباب لا پلو خوشمزه

کباب ها یکی از خوشمزه ترین خوراک های اصیل ما ایرانی ها می باشد که تنوع بسیاری بالایی دارد و شما می توانید کباب ها را در انواع طعم ها در خانه تهیه کنید. شما می توانید کباب ها را به سه روش تهیه کنید، کباب را داخل تابه سرخ کنید و یا در فر […]

کباب ها یکی از خوشمزه ترین خوراک های اصیل ما ایرانی ها می باشد که تنوع بسیاری بالایی دارد و شما می توانید کباب ها را در انواع طعم ها در خانه تهیه کنید. شما می توانید کباب ها را به سه روش تهیه کنید، کباب را داخل تابه سرخ کنید و یا در فر قرار دهید و یا روی زغال در طبیعت کباب کنید. کباب ها از گذشته تا به امروز یکی از غذا های اصلی ما ایرانی ها است که هم با پلو زعفرانی و هم با نان تازه به همراه مخلفات مختلف مانند پیاز و سماق وآبلیموترش یا نارنج سرو می شود. شما می توانید به راحتی در خاته کباب ها را تهیه کنید و شاید در ابتدا فکر کنید کار بسیار سختی می باشد ولی اگر نکات گفته شده را رعایت کنید بسیار ساده است. کباب ها بیشتر با گوشت چرخ کرده تهیه می شود ولی می توانید از مرغ نیز استفاده کنید. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب ترین کباب ها را به شما آموزش دهیم که عبارت ست از کباب تابه ای، کباب لقمه ای، کباب لا پلو را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

طرز تهیه کباب تابه ای

کباب تابه ای یکی از معروف ترین کباب ها می باشد که شما می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. کباب تابه ای را می توانید هم با برنج و هم با نان تازه سرو کنید. برای تهیه کباب تابه ای به مقداری گوشت چرخ کرده و پیاز و ادویه نیاز دارید و مواد را به خوبی ورز دهید تا منسجم شود. اما برای مشاهده دستور تهیه کباب تابه ای به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه کباب لقمه

کباب لقمه ای یکی از کباب های دیگر ما ایرانی ها می باشد که فوق العاده لذیذ و خوشمزه است و شما می توانید به روش های مختلفی آن را سرو کنید. شما می توانید کباب لقمه ای را تهیه و در فریزر داشته باشید و هر موقع که هوس کباب کردید آن را سرخ کنید و با پلو سبزی خوردن سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کباب لقمه ای به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه کباب لا پلو

کباب لا پلو یکی از پلو های بسیار خوشمزه و لذیذ است و برای تنوع غذایی بسیار ایده خوبی می باشد. شما برای تهیه این غذا باید کباب را تهیه کنید و بعد از آبکش کردن برنج کباب را وسط پلو قرار دهید. شما می توانید این غذا را در قابلمه یا در فر نیز تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کباب لا پلو به سایت آلامتو مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2501

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.