افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

عکاسی از لباس برای اینستاگرام

  • کد خبر : 4026
عکاسی از لباس برای اینستاگرام

آیا تا به حال شده است یک کالا را تنها با توجه به تبلیغی که کرده اند انتخاب کنید؟ شاید شما هم یاد چند محصول که با تبلیغات عجیبشان معروف شدند بیفتید. محصولات عالیس یکی از نمونه های موفق در این زمینه است که شاید برای بعضی چندان جذاب نبود اما چه بخواهید و چه […]

آیا تا به حال شده است یک کالا را تنها با توجه به تبلیغی که کرده اند انتخاب کنید؟ شاید شما هم یاد چند محصول که با تبلیغات عجیبشان معروف شدند بیفتید. محصولات عالیس یکی از نمونه های موفق در این زمینه است که شاید برای بعضی چندان جذاب نبود اما چه بخواهید و چه نخواهید جزو موفق ترین تبلیغات تاریخ تلویزیون می‌تواند لقب بگیرد. اما همه چیز تبلیغات ویدیویی و تلویزیونی و رادیویی نیست، حتی اکثر کسب و کارها توانایی تبلیغ در این رسانه ها را ندارند. اما آن ها باید چه بکنند؟ یکی از بهترین و موثر ترین روش های تبلیغ، عکاسی است و یکی از بزرگترین پلتفرم های فروش محصولات، اینستاگرام می‌باشد. در واقع عکاسی از محصول اگر مهمترین فاکتور برای موفقیت کسب و کار نباشد، قطعا یکی از مهمترین هاست. با ما همراه باشید تا با عکاسی از محصولات بیشتر آشنا شوید.

عکاسی از محصول چه اهمیتی دارد؟

همانطور که گفتیم، عکاسی از محصول جزو مهمترین فاکتورهای موفقیت در فروش و سودآوری است. حال فرقی نمی‌کند شما شرکتی به بزرگی نایک باشید یا یک تولیدی لباس تازه تاسیس در حاشیه یک شهر کوچک. در هر صورت، یکی از بزرگترین تفاوت ها در رقابتتان را، عکاسی از محصولات رقم خواهد زد. چه بسا محصولات نه چندان جذابی که با عکاسی خوب بسیار خواستنی شده اند و چه بسیار محصولات جذابی که با عکاسی بد با بی استقبالی رو به رو شدند. البته نکته مهم این است که تقلبی در کار نباشد؛ اگر شما عکسی بگذارید و محصولی که ارسال می‌کنید با آن عکس تفاوت چشمگیری داشته باشد نه به عنوان یک تولید کننده حرفه ای و زرنگ، بلکه به عنوان یک متقلب شناخته می‌شوید و این موضوع می‌تواند لطمه جدی به کسب و کار شما وارد کند.

چرا عکاسی خوب برای محصولات در اینستاگرام ضروری است؟

“اینستاگرام یک برنامه رایگان اشتراک گذاری عکس و ویدیو است”… این تعریف اینستاگرام از خودش است. در واقع حتی اشخاصی که قصد فروش کالایی در این پلتفرم را ندارند نیز معمولا عکس های بسیار با کیفیتی منتشر می‌کنند، چه برسد به محصولاتی که باید به فروش برسند. از طرف دیگر، اینستاگرام دارای جامعه کاربری بسیار بالایی است و همین موضوع باعث می‌شود اگر از تمام ظرفیت خود استفاده نکنید، در رقابت به مشکل بخورید. همچنین با توجه به این موضوع که پست های پرطرفدار ممکن است برای افراد مختلفی به نمایش گذاشته شود، در صورتی که عکاسی جذابی داشته باشید، می‌توانید از این نظر نیز به چشم سلایق مختلف بیایید.

اهمیت عکاسی خوب از لباس

لباس، تلفن همراه نیست!! تعجب کردید؟ پس این بخش را با دقت بخوانید تا دیگر تعجب نکنید. لباس جزو محصولاتی است که ابتدا باید مشتری ظاهر آن را بپسندد، کیفیت و دیگر فاکتور ها در صورتی ارزش پیدا می‌کند که مشتری از آن خوشش بیاید، برخلاف محصولاتی مانند موبایل که کیفیت سخت افزاری آن ها مهمتر است و کاربران دوست دارند بیشتر از ظاهر زیبا، یک وسیله کاربردی خریداری کنند. بنابراین اهمیت عکاسی خوب از لباس را بیشتر درک می‌کنید. اگر نتوانید تصاویر زیبایی از لباس هایتان به اشتراک بگذارید، احتمالا باید قید فروش آن محصول را بزنید.

چگونه از محصولاتم عکاسی کنم؟

عکاسی ایران وب لایف

حال که با اهمیت عکاسی از محصولات آشنا شدید و دانستید یکی از موثرترین روش های تبلیغی این مسئله می باشد، ممکن است برایتان این سوال پیش آمده باشد که چگونه می‌توانید عکاسی جذابی از محصولتتان داشته باشید؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با لوازم مورد نیاز عکاسی آشنا شوید و بتوانید حداقل ها را تامین کنید و سپس اقدام به این کار کنید.

وسیله عکاسی

می‌توان گفت تنها وسیله مورد نیاز برای عکاسی، یک وسیله برای ثبت عکس می‌باشد! در واقع شما تنها به یک تلفن همراه آن هم با کیفیت نه چندان استثنایی نیاز دارید! به عبارت دیگر مهمترین چیز برای یک عکاسی خوب نبوغ، خلاقیت و تجربه خود عکاس است و سایر لوازم تنها برای حرفه ای تر شدن عکاسی است. شما در هنگام عکاسی با تلفن همراه یا دوربین عکاسی باید به نکاتی مانند زاویه دوربین، فاصله از سوژه و میزان نور محیط توجه کنید. لوازمی که در ادامه خواهد آمد صرفا وظیفه حرفه ای تر کردن عکاسی را دارند.

سه پایه

یکی از وسایل مهم در عکاسی با دوربین، سه پایه می‌باشد. با این وسیله شما می‌توانید مطمئن باشید که دوربین ثابت می‌ماند و خبری از لرزش دست نیست. همچنین از دیگر کاربردهای این وسیله می‌توان به تنظیم ارتفاع دوربین اشاره کرد که در موارد بسیار زیادی مصرف دارد.

ریموت شاتر

یکی دیگر از مهمترین وسایل دوربین عکاسی، کنترل از راه دور می‌باشد. هرچند سه پایه وظیفه جلوگیری از لرزش دست را برعهده دارد اما باز هم هنگام فشردن شاتر دوربین مقداری تکان می‌خورد که ممکن است در کیفیت عکس شما تاثیر بگذارد. همچنین این کنترل ها قابلیت های مختلفی مانند زمان بندی عکس برداری، باز نگهداشتن شاتر بیش از 30 ثانیه و اتصال به تلفن همراه اشاره کرد.

فیلتر

یکی از مواردی که به افزایش کیفیت تصاویر کمک شایانی می‌کند، استفاده از انواع فیلتر هاست. این فیلتر ها قابلیت های گوناگونی از جمله حذف انعکاس، افزایش رنگ، افزایش کنتراست، حذف نور، حذف سایه و … دارند و استفاده به موقع از آن ها می‌تواند تاثیر بسیار مطلوبی بر تصاویر شما بگذارد.

برون سپاری کردن عکاسی

ایران وب لایف استودیو

اگر بخواهید عکاسی از محصولاتتان را به یک عکاس حرفه ای بسپارید، پیشنهاد ما همکاری با شرکتی است که خدمات عکاسی از محصول را انجام می‌دهد. این شرکت ها مشخص است چه نمونه کارهایی دارند و شما می‌توانید با بررسی آن نمونه کارها با خیالی آسوده به آنان اطمینان کنید. شرکت ایران وب لایف مورد اعتماد و توجه شرکت های بزرگ ایرانی بوده و توانسته رضایت آن ها را جلب کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با اهمیت عکاسی از محصول، به خصوص محصولاتی که در نگاه اول نیاز به انتخاب شدن (مانند لباس) دارند، آشنا کنیم. همچنین دانستیم یکی از بهترین جاهایی که می‌توان اقدام به فروش محصولات کرد، اینستاگرام است. بنابراین عکاسی با کیفیت از لباس در اینستاگرام می‌تواند ضامنی برای موفقیت باشد. البته به شرطی که هم عکس خوب بگیرید و هم صداقت را در ارائه تصویر رعایت کنید و مطمئن باشید پوشاندن عیب های کالا در نهایت به ضرر خودتان تمام خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4026

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.