تاریخ : پنج شنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۰ 15 ذو القعدة 1442 Thursday, 24 June , 2021
0

غذای سالم لازم نیست خسته کننده و بدون مزه باشد

  • کد خبر : 654
غذای سالم لازم نیست خسته کننده و بدون مزه باشد

این تصور غلط وجود دارد که می گوید خوردن غذای سالم به این معنی است که فرد باید سبزیجات و میوه های خام و بی مزه بخورد. خوب ، این مقاله این باور غلط را از پنجره به بیرون پرتاب می کند و به شما نشان می دهد که چگونه غذای سالم می تواند کاملاً […]

این تصور غلط وجود دارد که می گوید خوردن غذای سالم به این معنی است که فرد باید سبزیجات و میوه های خام و بی مزه بخورد. خوب ، این مقاله این باور غلط را از پنجره به بیرون پرتاب می کند و به شما نشان می دهد که چگونه غذای سالم می تواند کاملاً خوشمزه و بسیار دهان نواز باشد ، حتی نمی دانید که این یک غذای سالم است.

در دنیای امروز فست فودهای پر از چربی و غذاهای فرآوری شده ، گرفتن این مواد برای رفع گرسنگی بسیار آسان است. با این حال ، این چیز خوبی برای بدن شما نیست زیرا فقط باعث گرفتگی عروق و افزودن چربی بدن می شود. مطمئناً نیازی به گذاشتن آشغال زیاد در بدن خود ندارید. مثل این است که ماسه را در مخزن بنزین اتومبیل خود قرار دهید. یک روز ، بدن شما از همه آن آشغال ها خراب می شود.

اکنون ، بسیاری از مردم این بهانه را داده اند که نمی توانند به غذای سالم بچسبند زیرا این غذا خسته کننده ، بی مزه یا حتی کاملاً ناخوشایند است. خوب ، این درست نیست. بسیاری از دستورهای غذایی فراوان وجود دارد که تهیه آنها آسان است و در عین حال خوشمزه و عالی برای بدن شما هستند. حتی اگر وقت آشپزی ندارید ، دستور العمل های قابلمه غذای زیادی وجود دارد که شما می توانید همه مواد را ساده بریزید ، قابلمه را تنظیم کنید و ظرف چند ساعت غذای خود را بخورید. ساده و ساده

اگر کنجکاو هستید که چه نوع غذاهای سالم خسته کننده و بی مزه نیستند ، یک نمونه برای مثال براونی بسیار کم چرب است. بله ، حتی می توانید دسرها را بخورید به شرطی که سالم و با قند و چربی کمتری تهیه شود. اگر درباره کینوا ، غلات فوق العاده معرفی شده توسط اینکاها شنیده اید ، این مواد نیز می توانند به صورت سالم پخته شوند و افزودنی خوبی برای رژیم غذایی شما باشند!

بنابراین ، لازم نیست همیشه سالاد باشد. مقادیر زیادی چربی کم ، قند کم ، سدیم کم و در عین حال دستور العمل های خوشمزه برای آزمایش وجود دارد. مطمئناً می توانید هر چند وقت یکبار به دسرهای پر کالری و گناه آلوده شوید اما اگر مصرف مداوم غذای سالم را به یک عادت تبدیل کنید ، متوجه می شوید که انرژی بیشتری دارید و کیلوگرم ها نیز به آرامی پایین می آیند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=654

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.