افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

فالوور شهری یا منطقه‌ای چیست؟

  • کد خبر : 1399
فالوور شهری یا منطقه‌ای چیست؟

داشتن فالوور شهری برای کسب و کارهایی که خدماتشان در سطح شهر محدود است و برنامه‌ای برای کسب درآمد از خارج شهر را ندارند، بسیار مهم است. در واقع این تجارت‌ها می‌دانند که از فالوورهای شهر های دیگر سودی نخواهند داشت و باید روی جذب دنبال کننده‌های شهر خود تمرکز کنند. هر کسب و کاری […]

داشتن فالوور شهری برای کسب و کارهایی که خدماتشان در سطح شهر محدود است و برنامه‌ای برای کسب درآمد از خارج شهر را ندارند، بسیار مهم است. در واقع این تجارت‌ها می‌دانند که از فالوورهای شهر های دیگر سودی نخواهند داشت و باید روی جذب دنبال کننده‌های شهر خود تمرکز کنند.

هر کسب و کاری ممکن است با اهداف مختلفی در اینستاگرام فعالیت کند. عده برای فروش بیشتر محصولات، گروهی برای معرفی محصولات و برخی نیز برای برندسازی اقدام به فعالیت در این برنامه می‌کنند. در هر صورتی همه و همه تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هدف افزایش سود است. اما برخی از کسب و کار ها بنا به دلایلی تمایل دارند تا سرمایه گذاری خود را روی شهر یا یک منطقه خاص قرار دهند. چنین پیج‌هایی باید به دنبال فالوور شهری باشند.

فالوور شهری (منطقه‌ای)

یک کتاب فروشی را تصور کنید که تمایل دارد خرید و فروش محصولات خود را در سطح تهران محدود کند. این فروشگاه آنلاین با تبلیغ پرداخت هزینه در درب منزل و پس از دریافت کالا، سعی در جذب مشتریان دارد و نمی‌خواهد کسب و کار خود را به شهرهای دیگر گسترش دهد.

یا یک شرکت خدماتی را فرض کنید که تعمیرات کامپیوتر را فقط در شهر رشت انجام می‌دهد. قطعا کارکنان چنین شرکتی به شهرهای دیگر سفر نخواهند کرد.

مثال هایی که ذکر کردیم همگی نشانگر این است که برخی از پیج‌ها به جای افزایش فالوورهای خود باید فالوورهای هدفمند جذب کنند. در واقع این کسب وکار ها باید به جای بالا بردن تعداد دنبال کننده‌های خود روی فالوور شهری یا منطقه‌ای تمرکز کنند.

چگونه باید فالوور شهری جذب کرد؟

روش‌های زیادی برای جذب فالوور منطقه‌ای وجود دارد. تبلیغات شهری می‌تواند گزینه خوبی باشد. همچنین تعامل با شرکت‌هایی که خدماتشان محدود به سطح شهر است نیز ایده مناسبی است. اما در بین تمامی راهکار شما می‌توانید فالوورهای شهری نیز خریداری کنید. بنابراین چنانچه به دنبال افزایش دیده شدن در سطح شهر یا منطقه خود هستید، سایت لوکس فالوور با فروش فالوورهای در سطح شهرتان، به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را گسترش دهید و بتوانید سود بیشتری کسب کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.