افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

فانتوم بخریم؟ آیا فانتوم برای سرمایه گذاری خوبه؟

  • کد خبر : 4995
فانتوم بخریم؟ آیا فانتوم برای سرمایه گذاری خوبه؟

سرمایه گذاری در بخش‌های گوناگون مانند خرید طلا، ملک و… از گذشته تا همین امروز یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب سود و درآمد بوده است. اما در سال‌های اخیر روش‌های سرمایه گذاری از شکل سنتی و قدیمی خود فاصله پیدا کرده و شکل جدیدی به خود گرفته‌اند. از جمله روش‌های جدید برای سرمایه گذاری، […]

سرمایه گذاری در بخش‌های گوناگون مانند خرید طلا، ملک و… از گذشته تا همین امروز یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب سود و درآمد بوده است. اما در سال‌های اخیر روش‌های سرمایه گذاری از شکل سنتی و قدیمی خود فاصله پیدا کرده و شکل جدیدی به خود گرفته‌اند.

از جمله روش‌های جدید برای سرمایه گذاری، می‌توان به دنیای گسترده ارزهای دیجیتال اشاره کرد. در میان هزاران رمز ارزی که در این بازار خرید و فروش می‌شوند، فانتوم یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود که در این مقاله به آن می‌پردازیم.‌ اگر به دنیای ترید و رمزارزها علاقه‌مند هستید، شما را به مطالعه ادامه این مطالب دعوت می‌کنیم.

ارز دیجیتال فانتوم چیست؟

همانطور که می‌دانید تورم و شرایط اقتصادی نابسامان، به روش‌های سرمایه گذاری تنوع بخشیده و فعالیت و ترید در بازار رمزارزها را به یکی از جذاب‌ترین روش‌های سرمایه گذاری تبدیل کرده است. از اصلی‌ترین دلایل این موضوع می‌توان به امنیت بالای ارزهای دیجیتال و همچنین دخالت نداشتن سازمان‌های دولتی و نهاد‌ها در اجرای تراکنش آن‌ها اشاره داشت.

همچنین سرعت بالای خرید، فروش و تراکنش‌ها در این بازار و البته نقد شوندگی بالا از دلایل دیگر افزایش محبوبیت این بازار در میان افراد است. در میان هزاران رمز ارز فعال در این بازار، پروژه فانتوم یکی از بهترین گزینه‌ها پیش روی شما است.

در سال ۲۰۱۸ بود که ارز دیجیتال فانتوم با نام پروژه فانتوم توسط یک دانشمند فعال در حوزه علوم کامپیوتری به نام ان بی‌انگ ایک تاسیس شد. این ارز با نماد اختصاصی FTM یک پلتفرم ایمن و غیرمتمرکز برای قراردادهای هوشمند است که ویژگی‌هایی نظیر قابلیت سفارشی‌سازی و مقیاس پذیری دارد. اساسا هدف از ایجاد آن، برطرف کردن محدودیت‌هایی بود که در نسل قبلی لاک چین شاهد بودیم.

آینده پروژه فانتوم چیست؟ فانتوم بخریم یا نه؟

برای پاسخ به این سوال که آیا خرید فانتوم ارزش دارد یا نه و آینده پروژه فانتوم چگونه رقم می‌خورد/ لازم است به تکنیک‌های تکنیکال یا بنیادی این رمزارز که توسط تحلیل گران و تریدرهای حرفه‌ای ارائه می‌شوند، نگاهی بیاندازیم.

در تحلیل تکنیکال معمولا تحلیل گران به بررسی رفتار ارز در دوره‌های مختلف می‌پردازند و در تحلیل بنیادی عواملی مانند میزان عرضه بر تقاضا و ارزش بازار را مورد بررسی قرار می‌دهند؛ بنابراین آینده پروژه فانتوم چیزی نیست که بتوان با اطمینان و قطعیت چیزی راجع به آن بیان کرد، اما پیش‌بینی‌هایی راجع به این ارز جذاب وجود دارد که باعث شده در پاسخ به پرسش فانتوم بخریم یا نه؟ پاسخ مثبتی ارائه دهیم.

پروژه فانتوم تا اینجا روند خوبی را در مقایسه با رقیبان خود طی کرده است و از این زمان به بعد نیز پیش‌بینی‌ها حاکی از صعود و رشد روز افزون این ارز دارد. به گفته تحلیل گران اگر ارز دیجیتال فانتوم بتواند در سال ۲۰۲۳ محدوده حمایتی خود را تا 0.30 دلار حفظ کند، پیش‌بینی می‌شود قیمت این ارز با حمایت خریداران تا مقاومت بعدی یعنی 0.70 نیز بالاتر برود.

بر این اساس قطعا در سال 2024 اتفاقات خوبی پیش روی ارز دیجیتال فانتوم خواهد بود و اوج جدیدی را برای خود ثبت خواهد کرد. بر اساس تحلیل‌های به دست آمده آینده پروژه فانتوم نه تنها خوب نیست، بلکه عالی است؛ چراکه پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۴ قیمت این رمز ارز جذاب به ۱ دلار برسد.

حتی ممکن است رشد فانتوم از این مراحل نیز عبور کند و سد ۱.۱۸ دلاری را بشکند؛ بنابراین در پاسخ به این سوال که فانتوم بخریم یا نه باید بگوییم اگر اهل ریسک هستید‌ فانتوم گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؛ چراکه باتوجه به مشارکت شرکت‌های رمز نگاری و پشتیبانی جامعه از پروژه فانتوم، تا پایان سال ۲۰۲۵ قیمت این رمزارز از کانال ۱.۵۱ دلاری نیز عبور خواهد کرد.

چرا فانتوم بخریم؟ در پاسخ به این پرسش می‌توان گفت ارز دیجیتال فانتوم طبق حمایت‌های ارزشمند برخی شبکه‌ها نظیر dapp قطعا رشد خوبی خواهد داشت؛ چراکه اکنون که این شبکه گسترش یافته و سرمایه گذاری‌های متعددی روی آن انجام شده است؛ بنابراین می‌توانیم قیمت فانتوم را تا ۱.۹۰ دلار هم شاهد باشیم. چرا فانتوم بخریم؟ زیرا قیمت این رمز ارز در سال ۲۰۲۷ به قیمت جذاب ۲.۳۶ دلار خواهد رسید و تا سال ۲۰۲۸ حتی رقم ۲.۹۵ دلار برای آن‌ پیش‌بینی شده که رقمی کاملا وسوسه‌کننده است.

مزایای خرید فانتوم

برای پاسخ به سوال برخی تریدرهای تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال که آیا فانتوم بخریم یا نه، چرا فانتوم بخریم و یا آینده پروژه فانتوم چیست؟ بهتر است اندکی به مزایای خرید فانتوم بپردازیم. خرید پلتفرم فانتوم برای کاربران و تریدرها مزایای بسیاری به همراه داشته و همین موضوع میزان استقبال از این رمز ارز جذاب را افزایش داده است. این مزایا عبارتند از:

تکنولوژی DAG

یکی از ویژگی‌های مهم فانتوم این است که می‌توان به جای تکنولوژی بلاک چین؛ از تکنولوژی دگ در آن استفاده کرد. درست از زمانی که تکنولوژی دگ توسعه پیدا کرد، کارایی شبکه fantom نیز افزایش یافت. در واقع یکی از معروف‌ترین بلاک چین‌هایی که از تکنولوژی دگ DAG استفاده می‌کند، پروژه فانتوم است.

سازگاری با EVM

اتریوم یا EVM یک ماشین مجازی کامپیوتری است که روی اتریوم بلاکچین به اجرا در می‌آید و به قراردادهای هوشمند اجازه تعامل با یکدیگر را می‌دهد. این ماشین مجازی تمامی قرادادهایی را که به یک زبان نوشته شده‌اند را به اجرا در می‌آورد. جالب است بدانید که هر پلتفرم ساخته شده‌ای روی شبکه اتریوم باید با ماشین مجازی EVM نیز سازگاری داشته باشد. به این صورت انتقال پروژه‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. ارز دیجیتال فانتوم با این ماشین سازگار بوده و شرایطی را فراهم کرده تا توسعه دهندگان طی چند ساعت و به راحتی پروژه خود را تبدیل به فانتوم کنند.

مقیاس پذیری

از دیگر مزایای خرید فانتوم می‌توان به مقیاس پذیری این رمزارز اشاره داشت. در واقع مقیاس پذیری یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های نسل دوم بلاکچین‌ها محسوب می‌شود. مقیاس پذیری به معنای قدرت و توانایی پاسخ دهی یک شبکه به میزان تقاضا است.

بر این اساس هرچه یک شبکه مقیاس پذیری بیشتری داشته باشد؛ یعنی قادر است تعداد بیشتری از تراکنش‌ها را در یک ثاتیه ثبت کند. از سویی دیگر مقیاس پذیری میزان متمرکز شدن شبکه و ریسک‌های امنینی آن را به طور چشم‌گیری بالا می‌برد.

در مقابل نیز، مقیاس پذیری پایین سبب کاهش سرعت انتقال اطلاعات و داده‌ها می‌شود. پروژه فانتوم توانسته است، همراه با حفظ امنیت و غیر متمرکز بود شبکه، مقیاس پذیری بالایی را حفظ کند.

هزینه پایین ثبت تراکنش

یکی از مزایای جذاب پروژه فانتوم، هزینه بسیار کم تراکنش‌های آن در مقایسه با سایر رمزارزها است. به طور مثال در برابر شبکه اتریوم، هزینه تراکنش‌های ارز دیجیتال فانتوم بسیار ناچیز است.

شاید یکی از پاسخ‌هایی که در جواب پرسش چرا فانتوم بخریم می‌توان ارائه داد، هزینه پایین تراکنش‌های آن باشد؛ چراکه این موضوع ترید روی این رمزارز را مقرون به صرفه کرده است. این نکته را فراموش نکنید که برای خرید و فروش فانتوم با امنیت بالا و سرعت مناسب، بهتر است از یک صرافی معتبر نظیر اکسکوینو کمک بگیرید.

ارز دیجیتال فانتوم یکی از رمز ارزهای دنیای گسترده دیجیتال است که به دلیل مزیت‌های بسیار کاربران و تریدرها استقبال بی‌نظیری از آن‌ها کرده‌اند. در این مقاله سعی کردیم به پرسش‌های متداول کاربران همچون فانتوم بخریم یا نه؟ آینده فانتوم چگونه است و اینکه چرا فانتوم بخریم پاسخ بدهیم و آینده پروژه فانتوم را تا چند سال آینده بررسی کنیم.

اگر قصد دارید با خرید این ارز به سرمایه گذاری بپردازید، حتما قبل از هرگونه اقدام، با تحلیل گران و تریدرهای حرفه‌ای گفتگو کنید و تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال فانتوم را مورد بررسی قرار دهید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.