افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

فروشگاه‌های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین را بشناسید

  • کد خبر : 3498
فروشگاه‌های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین را بشناسید

در کشور امارات تعداد زیادی مراکز خرید و فروشگاه وجود دارد. به همین جهت خرید آنلاین از دبی گزینه مناسبی است. اگر داخل ایران زندگی می‌کنید و شرایط خارج‌شدن از کشور را به هر دلیلی ندارید می‌توانید از سایت‌های ایرانی در داخل کشور به‌راحتی خرید اینترنتی از دبی را انجام دهید. دبی مرکز فروشگاه‌ها و […]

در کشور امارات تعداد زیادی مراکز خرید و فروشگاه وجود دارد. به همین جهت خرید آنلاین از دبی گزینه مناسبی است. اگر داخل ایران زندگی می‌کنید و شرایط خارج‌شدن از کشور را به هر دلیلی ندارید می‌توانید از سایت‌های ایرانی در داخل کشور به‌راحتی خرید اینترنتی از دبی را انجام دهید. دبی مرکز فروشگاه‌ها و برندهای معتبر دنیاست و بسیاری از گردشگران ایرانی به دلیل  محدودیت دسترسی ایرانیان به بازار جهانی، تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب آنها به دبی سفر می‌کنند.

در این مطلب به معرفی تعدادی از معتبرترین و برترین سایت‌های فروش آنلاین در دبی پرداخته شده است:

1- فروشگاه اینترنتی سوق Souq

فروشگاه اینترنتی سوق یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های خاورمیانه و زیرمجموعه آمازون در امارات است. این سایت شامل ۴۰۰ هزار نوع محصول متنوع با برندهای جهانی است. در پلتفرم souq.com هر نوع کالایی از جمله وسایل الکترونیکی، ساعت، لوازم آرایشی، لباس و… به‌راحتی پیدا می شود.

2- فروشگاه اینترنتی شین Shein

این فروشگاه اینترنتی برای خرید پوشاک و اکسسوری‌های زنانه مقرون‌به‌صرفه و مطابق مد روز است. روند خرید آنلاین از دبی در این سایت آن‌قدر واقعی است که احساس می‌کنید در یک مرکز خرید واقعی و زیبا حضور دارید.

3- فروشگاه اینترنتی نمشی Namshi

Namshi یکی از فروشگاه‌های آنلاین معروف در دبی برای خرید لباس، کیف، کفش و اکسسوری با مدل‌های زیبا و شگفت‌انگیز است. در این‌ مرکز انواع لباس‌های مد روز و مقرون‌به‌صرفه برای بزرگسالان و جوانان به فروش می‌رسد. اگر از محصول خریداری شده رضایت نداشتید طی 14 روز امکان مرجوعی‌ کالا وجود دارد.

4- فروشگاه اینترنتی اوبی Ubuy

یوبای بهترین گزینه برای خرید آنلاین لوازم الکترونیکی در دبی است؛ ویژگی مهم یوبای ارائه آخرین و به‌روزترین محصولات بازار است. طیف گسترده‌ای از تخفیف برندهای تجاری معتبر در این پلتفرم ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید محصولات دیگری مانند لباس، ماسک و … را در Ubuy پیدا کنید.

5- فروشگاه اینترنتی نون Noon

در سال ۲۰۱۷ نون آغاز به کار کرد و اکنون به یک سایت پیشرو در حوزه تجارت الکترونیک در منطقه تبدیل شده است. از پلتفرم Noon برای خرید ملزومات روزمره و سبک زندگی می‌توان استفاده کرد. در Noon.com می‌توانید لوازم الکترونیکی، لباس، لوازم جانبی، مواد غذایی، محصولات کودک، محصولات تناسب‌اندام و … را خریداری کنید. زمان تحویل کالا به طور معمول بین سه الی پنج روز کاری است.

6- فروشگاه اینترنتی Carrefour UAE

این فروشگاه آنلاین در 16 کشور سراسر خاورمیانه، آفریقا و آسیا حضور دارد. Carrefour به دلیل راه‌اندازی اولین سوپرمارکت‌ و هایپرمارکت‌ آنلاین در فرانسه که طیف وسیعی از محصولات را با قیمت‌های پایین ارائه ‌می کند بعنوان فروشگاه خاصی شناخته ‌شده است. شما با دانلود اپلیکیشن Carrefour UAE می‌توانید تمامی خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید. در بعضی مواقع، بسیاری از آیتم‌ها در فروشگاه‌های فیزیکی موجود نیستند، اما به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند.

7- فروشگاه اینترنتی اوناس Ounass

افرادی که علاقه بسیاری به خرید اینترنتی دارند وب‌سایت Ounass مناسب‌ترین پلتفرم برای خرید است زیرا این وب‌سایت با داشتن بیش از ۳۰۰ برند لوکس، از جمله فندی، الکساندر مک کوئین، گوچی، پرادا، وانتینو و… گسترده‌ترین طیف طراحان لوکس در خاورمیانه را در کنار نام‌های محلی، لوازم‌خانگی و مجموعه‌ای نفیس قدیمی‌ ارائه می‌دهد. اوناس میزبان طراحان درجه یک دبی و همچنین برندهای باارزش موجود در بازار بین‌المللی است.

8- فروشگاه اینترنتی دوبیزل  Dubizzle

اگر به دنبال خرید یا فروش محصولات دست‌دوم هستید، Dubizzle (دوبیزل) بهترین وب‌سایت برای خرید آنلاین از دبی است. اکثر محصولات فروخته شده در Dubizzle از کتاب، لوازم الکترونیکی، مبلمان طبقه‌بندی‌شده، لباس، املاک و… دست‌دوم هستند و به همین دلیل باقیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه در دسترس هستند.

9- فروشگاه اینترنتی ایوا  Eyewa

خرید آنلاین از دبی با استفاده از فروشگاه اینترنتی Eyewa تجربه‌ای منحصربه‌فرد است؛ زیرا مقرون‌به‌صرفه و همچنین مطابق مد روز است. همچنین انواع زیادی لوازم جانبی، لباس‌های مردانه و زنانه در این پلتفرم توزیع می‌شود. این وب‌سایت دارای سیاست بازگشت کالا بعد از ۳۰ روز و تحویل سریع است و حتی امکان پرداخت نقدی در هنگام تحویل را ارائه می‌دهد.

10- فروشگاه اینترنتی اِوُک Awok

یکی از ارزان‌ترین سایت‌های خرید آنلاین در دبی است. جایی که می‌توانید تلفن‌ و ساعت‌ هوشمند، اقلام آرایشی بهداشتی، انواع کیف، کفش و لباس را در آنجا پیدا کنید. هزینه ارسال کالاها در این سایت ۲۹ درهم و زمان تحویل بین ۳ تا ۵ روز کاری است. این وب‌سایت به‌صورت روزانه، حراجی به نام محصولات یک درهمی را برای عاشقان خرید در نظر گرفته که بسیار مشتری‌پسند و مقرون‌به‌صرفه است.

در آخر

دبی یکی از زیباترین شهرهای جهان است. این شهر به یکی از قطب‌های گردشگری در جهان تبدیل شده. سالانه میلیون‌ها گردشگر فقط برای تماشای دبی به امارات سفر می‌کنند. این شهر به داشتن فروشگاه ها و مراکز تجاری و برندهای بسیار مشهور است. درصورتی‌که آشنایی کافی با خرید اینترنتی داشته باشید، مسلماً خرید از دبی برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در مطلب بالا به معتبرترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی و امارات اشاره شد. اگر قصد خرید از این سایت‌ها را دارید بهتر است به یک شرکت بازرگانی معتبر مانند شرکت بازرگانی سپاهان همراه به آدرس اینترنتی www.sepahanhamrah.com مراجعه کرده و از مشاوران آن ها کمک بگیرید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3498

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.