افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی و فاضلابی ایلیاشیل

  • کد خبر : 2559
فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی و فاضلابی ایلیاشیل

خرید لوله و اتصالات با کیفیت درصنعت ساختمان نقش بسزایی دارند . از این رو برای خرید لوله و اتصالات به برند معتبر و شناخته شده و کیفیت آن دقت کنید.در این مطلب می خواهیم انواع لوله و اتصالات ساختمانی را بررسی کنیم و بهترین فروشگاه لوله و اتصالات در تهران که با نام شرکت […]

خرید لوله و اتصالات با کیفیت درصنعت ساختمان نقش بسزایی دارند . از این رو برای خرید لوله و اتصالات به برند معتبر و شناخته شده و کیفیت آن دقت کنید.در این مطلب می خواهیم انواع لوله و اتصالات ساختمانی را بررسی کنیم و بهترین فروشگاه لوله و اتصالات در تهران که با نام شرکت ایلیاشیل شناخته شده است را به شما معرفی کنیم.

فروش لوله و اتصالات ساختمانی

در این مطلب به انواع لوله و اتصالات ساختمانی می پردازیم و کاربردی هرکدام از آنها را بررسی می کنیم.

لوله و اتصالات پی وی سی 

لوله و اتصالت پی وی سی در دو نوع 40 و 80 تولید می شوند. نوع 40 دارای رنگ سفید و ضخامت کمتری دارند  و نوع 80 دارای رنگ خاکسنری و ضخامت بیشتری دارند. به طور کلی لوله های پی وی سی به دلیل مزایای بالایی که دارند یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین لوله و اتصالات در صنعت ساختمانی دارند.از مزایای لوله های پی وی سی که می توان به آنها اشاره کرد  مقاومت بسیا زیاد ، وزن بسیار سبک ، حمل و نقل آسان ، طول عمر زیاد و ضد حریق هستند. لوله های پی وی سی به دلیل انعطاف پذیر بودن آنها در جهت مصارف لوله کشی آب و فاضلاب و سیم کشی های زیرزمینی استفاده می شوند.لوله های پی وی سی مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب و همچنین مقاوم در برابر مواد شیمیایی، اسید ها و بازها می باشند.برای اطلاع از قیمت به روز لوله و اتصالات پی وی سی می توانید به وب سایت ایلیاشیل مراجعه کنید.

لوله و اتصالات گالوانیزه

لوله و اتصالات گالوانیزه حدود 50 سال پیش وارد صنعت ایران شد. لوله های گالوانیزه در دو حالت سفید و سیاه دسته بندی بندی می شوند.این اتصالات در صنعت نفت، گاز ، انتقال آب ، بخار و هوا کاربرد دارند.گالوانیزه آهنی است که با روی پوشانده شده و این آهن اگر مخافظ آن شکنندگی پیدا کند بازهم از زنگ زدگی محفوظ می ماند.لوله و اتصالات گالوانیزه اغلب به صورت دنده ای هستند و این نوع لوله ها به عنوان جایگزین مناسب برای لوله های سیاه به بازار معرفی شده اند.لوله و اتصالات گالوانیزه در جهت مصارف آب ، کشاورزی، ساختمانو برق نقش بسزایی دارند.برای خرید لوله و اتصالات گالوانیزه و اطلاع از قیمت به روز آن شما می توانید به وب سایت ایلیاشیل مراجعه کنید.

لوله و اتصالات 5 لایه

لوله و اتصالات 5 لایه یکی از بروزترین نوع لوله در صنعت ساختمان می باشند. این نوع لوله ها به راحتی نصب می شوند و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند بدون شکستن به راحتی  خم می شوند .مواد تشکیلب لوه و اتصالات 5 لایه از دولایه پلی اتیلن ، دولایه چسب و یک لایه آلومینیوم تشکیل شده است. لوله و اتصالات 5 لایه کاربرد زیادی در سیستم لوله کشی آب ، سیستم گرمایشی از کف ، رادیاتورها ، سیستم سرمایشی و فن کویل ها دارند.از لوله های 5 لایه می توان هم توکار و هم روکار استفاده کرد چرا که علاوه بر دوام ، ظاهر زیبایی هم دارند.طول عمر این لوله ها بسیار زیاد است و در اثر یخ زدگی آب شکسته و پاره نمی شوند.برای خرید لوله و اتصالات 5 لایه و قیمت به روز این لوله ، شما می توانید به وب سایت ایلیاشیل مراجعه کنید.

لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله و اتصالات پلی اتیلن یکی از محصولات پرکاربرد در آبیاری آبرسانی هستند .لوله های پلی اتیلن در انواع و سایزهای مختلفی طراحی شده اند که هر کدام ار آنها برای اتصال کاری در صنعت ساختمان بکار می رود.لوله های پلی اتیلن به صورت حرارتی به هم وصل می شوند و به همین دلیل دارای استحکام زیادی می باشند.لوله های پلی اتیلن مزایای زیادی دارند که می توان به نصب آسان ، مقاومت بالای آن در برابر فشار آب ، مقاوم بودن آن در برابر زنگ زدگی و همچنین به دلیل بافت و جنس پلاستیکی این لوله ها ، مقاوم در برابر ترکیبات شیمیایی مثل سموم کشاورزی هستند .

لوله و اتصالات پوش فیت

لوله و اتصالات پوش فیت به دلیل نصب آسان یکی از محبوب ترین نوع لوله و اتصالات در صنعت ساختمان هستند.این نوع لوله ها در هنگام نصب نیازی به چسب و گرم کردن ندارند و با سوکت به هم وصل می شوند.لوله های پوش فیت دارای تنوع زیادی از اتصالات می باشند .این نوع لوله ها در مقابل انبساط و انقباض خط لوله بسیار مقاوم هستند و اگر در مسیر لوله کشی آسیبی ببینند می توان به راحتی لوله آسیب دیده را تعویض کرد. لوله های پوش فیت در جهت سیستم فاضلابی تا دمای 90 درجه سانتیگراد مقاوم می باشند. شما می توانید برای تهیه لوله و اتصالات پوش فیت و اطلاع از قیمت به روز این لوله ها به وب سایت ایلیاشیل مراجعه کنید.

قیمت لوله و اتصالات

قیمت لوله و اتصالات به دلیل تهیه مواد اولیه و همچنین نوسانات بازار متغییر است.سایز و اندازه لوله و همچنین مواد اولیه کارخانه ها روی قیمت لوله و اتصالات تأثیر بسزایی دارند و همچنین روزانه توسط بازار بورس نرخ آن تعیین می شود.شما می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت به روز لوله و اتصالات نظیر لوله و اتصالات پی وی سی ، گالوانیزه ، پوش فیت و … به وب سایت شرکت ایلیاشیل مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان فروش و مشاوران این شرکت تماس حاصل نمایید.

خرید اینترنتی لوله و اتصالات

خرید اینترنتی لوله و اتصالات یکی از راحترین راه ها برای مشتریان می باشد چرا که شما می توانید با تنوعی از محصولات دسترسی داشته باشید. مرکز خرید لوله و اتصالات ایلیاشیل با یک دهه سابقه در زمینه تولید و عرضه لوله و اتصالات نظیر گالوانیزه، برنجی ، پی وی سی و… این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است .

کافی است به وب سایت ایلیاشیل مراجعه کرده و تمامی محصولات مورد نیاز خود را با کیفیت عالی و برند های معتبر خریداری کنید و یا می توانید با شماره های درج شده با کارشناسان فروش در جهت خرید لوله و اتصالات تماس حاصل نمایید. این مجموعه با بهره گیری از کارشناسان مجرب شما را در انتخاب با کیفیت ترین محصولات ساختمانی راهنمایی کرده و در اسرع وقت در اختیار شما قرار می دهند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.