افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

فروش انواع الکترود جوشکاری، توری حصاری، توری مرغی و مفتول گالوانیزه در حصار آنلاین

  • کد خبر : 4074
فروش انواع الکترود جوشکاری، توری حصاری، توری مرغی و مفتول گالوانیزه در حصار آنلاین

فروش الکترود جوشکاری الکترود جوشکاری مهم ترین تجهیزات برای انجام عملیات جوشکاری می باشد. اهمیت این ابزار تا حدی است که بدون وجود آن انجام فرآیند جوشکاری غیر ممکن خواهد بود. در واقع الکترود جوشکاری نوعی مفتول فلزی است که به وسیله پوششی به نام فلاکس احاطه شده است. وظیفه الکترود جوشکاری در فرآیند جوشکاری، […]

فروش الکترود جوشکاری

الکترود جوشکاری مهم ترین تجهیزات برای انجام عملیات جوشکاری می باشد. اهمیت این ابزار تا حدی است که بدون وجود آن انجام فرآیند جوشکاری غیر ممکن خواهد بود. در واقع الکترود جوشکاری نوعی مفتول فلزی است که به وسیله پوششی به نام فلاکس احاطه شده است. وظیفه الکترود جوشکاری در فرآیند جوشکاری، جابجایی جریان الکتریکی از دستگاه جوشکاری به فلز و پر کردن فضای خالی در میان دو قطعه می باشد. در حقیقت با بهره گیری از این محصول می‌توان به راحتی قطعات را به یکدیگر اتصال داد. الکترود جوشکاری نیز همانند دیگر محصولات فولادی به منظور استفاده در کاربرد های بخصوص در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود. در واقع باید گفت الکترود جوشکاری از دو قطعه فلزی و غیر فلزی ساخته شده است. عملکرد آن به گونه ای است که در هنگام فرآیند جوشکاری یک سمت به بخش غیر فلزی متصل شده و بخش دیگر نیز به قطعه جوشکاری متصل می‌شود با شروع عملیات جوشکاری الکترود ذوب می‌شود و به این طریق فضای خالی بین دو قطعه را پر می کند. به طور کلی می توان گفت الکترود سبب اتصال قطعات به یکدیگر می‌شود. جنس پوشش فلاکس الکترودها بسیار مهم است و دلیل استفاده از ثبات قوس الکتریکی در فرآیند جوشکاری می باشد. به طور معمول جنس پوشش فلاکس الکترود ها از آزبست، سلولز، خاک رس و اکسید سدیم است. کاربرد اصلی الکترود، در آهنگری و جوشکاری است و سبب اتصال قطعات فلزی به وسیله جریان الکتریکی به یکدیگر می‌شود. الکترود دو نوع است: الکترود مصرفی و الکترود مصرف نشدنی. الکترود مصرفی، در صنعت زیاد استفاده نمی‌شود. چرا که نقطه ذوب این محصول پایین است. الکترود مصرفی از دو فولاد کربن و نیکل ساخته می‌شود.فروش الکترود جوشکاری مصرفی در دو نوع روکش‌دار و بدون روکش در بازار به چشم می خورد.

فروش توری حصاری

به طور کلی از زمان های قدیم تا به امروز، حصارکشی و ایجاد امنیت در یک محوطه امری بسیار متداول بوده است. در زمان های گذشته از روش‌های گوناگونی برای انجام حصارکشی استفاده می‌شد. تولید انواع توری های فلزی کار عملیات حصارکشی را بسیار راحت تر کرده است. توری های فلزی به دلیل ساخته شدن از سیم مفتول در گروه محصولات مفتولی قرار دارند. انواع مختلفی همچون توری حصاری، توری گابیون، توری مرغی، توری سرندی،  توری مش،  توری جوشی و… از توری های فلزی تولید و به بازار عرضه می شود. پیش از اقدام به خرید توری حصاری لازم است بدایند که این محصول در بازار با نام دیگر فنس نیز شناخته می شود. محصول پایه برای تولید این توری مفتول گالوانیزه سرد یا گرم است.فروش توری حصاری به دلیل داشتن ویژگی هایی نظیر دوام و مقاومت بالا و ضد زنگ بودن بسیار بالا می باشد. همچنین به دلیل آن که توری حصاری از فولاد ضدزنگ تولید می‌شود، بنابراین قیمت بالاتری داشته و از کیفیت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. توری حصاری از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و ضدزنگ بودن این محصول سبب شده است تا در شرایط آب و هوای مختلف به راحتی قابل استفاده باشد. وجود روکش فلز روی بر سطح این محصول، مقاومت آن را در برابر رطوبت بالا برده است. توری حصاری در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربرد آن نیز حصارکشی اطراف زمین است. در واقع کاربرد اصلی این محصول، ایجاد امنیت در زمین‌های کشاورزی است. به منظور جلوگیری از ورود حیوانات معمولا از این توری استفاده می‌شود. این توری در ایجاد استحکام و امنیت حرف اول را می‌زند. از طرفی نصب سریع و آسانی داشته و در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد.

فروش توری حصاری

فروش توری مرغی

از دیگر توری های فلزی پر کاربرد که در حصار آنلاین با قیمت مناسب به فروش می رسد توری است. بیشترین کاربرد توری مرغی، در حصارکشی لانه حیوانات و یا مراقبت از گیاهان است. این توری در واقع شبکه ای فلزی است که در نتیجه به هم بافته شدن سیم های مفتول در ضخامت های مختلفی ساخته می شود. قیمت فروش توری مرغی بر اساس ابعاد و ضخامت آن تعیین می گردد. برای تولید این توری می توان از دو روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم استفاده نمود. اما بایستی بدانید، توری مرغی که با روش گالوانیزه گرم تولید می‌شود از کیفیت مطلوب تری برخوردار بوده و استحکام بالاتری نیز خواهد داشت. به همین دلیل قیمت توری مرغی گرم از توری مرغی که به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شود بالاتر است. همچنین توری مرغی گالوانیزه گرم، تا مدت‌ها در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. بعلاوه در برابر رطوبت نیز مقاوم است. حمل و نقل آسان به دلیل وزن سبک، قیمت بسیار مناسب، استحکام بالا در برابر خوردگی، سهولت در اجرا و… از مزایای اصلی این توری می باشند. در صورتی که به دنبال خرید انواع محصولات مفتولی دیگر نظیر انواع توری های فلزی، انواع مفتول های گالوانیزه، مفتول مسوار و…. هستید می توانید با مراجعه به وب سایت حصارآنلاین به آدرس https://hesaronline.com/ به سهولت سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و محصول مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان در محل تعیین شده توسط فروشگاه اینترنتی حصار آنلاین به دست شما خواهد رسید . همچنین به منظور استعلام قیمت فروش مفتول گالوانیزه و یا دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر محصولات می‌توانید با شماره 55449400-021  تماس حاصل نمایید.

فروش مفتول گالوانیزه

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4074

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.