افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

فروش انواع تسمه نقاله در بازرگانی تسمه باندو

  • کد خبر : 1738
فروش انواع تسمه نقاله در بازرگانی تسمه باندو

تسمه نقاله یک ابزار ضروری در بخش جابجایی مواد در صنایع مختلف است. این محصول دارای نوارهای متحرک پیوسته‌ای است که برای حمل موادهای مختلف از مکانی به مکان دیگر استفاده می‌شود. البته ناگفته نماند که بیشتر برای انتقال حجم زیادی از مواد در مدت زمان کوتاه استفاده خواهد شد. در بعضی از موارد نیز […]

تسمه نقاله یک ابزار ضروری در بخش جابجایی مواد در صنایع مختلف است. این محصول دارای نوارهای متحرک پیوسته‌ای است که برای حمل موادهای مختلف از مکانی به مکان دیگر استفاده می‌شود. البته ناگفته نماند که بیشتر برای انتقال حجم زیادی از مواد در مدت زمان کوتاه استفاده خواهد شد. در بعضی از موارد نیز از این محصول به عنوان نوار نقاله نیز یاد می‌شود. سیستم نوار نقاله صنعتی شامل دو یا چند قرقره است که یک حلقه پیوسته جریان حمل و نقل نوار نقاله، در اطراف آن‌ها می‌چرخد.

دقت کنید به منظور جابجایی تسمه و مواد برای حمل یک یا هر دو قرقره باید نیروی محرکه وجود داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به توضیح انواع تسمه نقاله بپردازیم و در انتها نیز شرکتی را برای خرید بدون دردسر این محصول معرفی خواهیم کرد. مقاله تسمه نقاله چیست را مطالعه کنید.

توضیحات بیشتر در خصوص تسمه (نوار) نقاله

به طور کلی این محصول از لاستیک پی‌وی‌سی، اورتان، نئوپرن، نایلون، نیتریل، پلی استر، چرم و سایر مواد ساخته می‌شود. تسمه‌های نقاله صنعتی از لایه‌های مختلفی از مواد تشکیل شده است که بیشتر آن‌ها از دو لایه شکل گرفته‌اند. لایه زیرین با نام بدنه شناخته می‌شود و قدرت و شکل خطی آن را سر و شکل می‌دهد. بدنه از پلی استر، نایلون و پنبه تشکیل شده و لایه بالایی نیز روکش نام دارد. انواع مختلفی از ترکیبات لاستیکی یا پلاستیکی برای ساخت روکش به کارگیری شده است.

انواع تسمه نقاله صنعتی و کاربردهای آن‌ها:

به طور کلی تسمه های نقاله به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • نوار (تسمه) لاستیکی: این تسمه‌ها معمولاً برای استفاده در صنایع استفاده می‌شود. آن‌ها از لاستیک یا بافتی مانند نایلون، پلی استر، نئوپرن یا نیتریل ساخته شده‌اند. کاربردهای اولیه این تسمه را می‌توان با خواص آن تعیین کرد. در واقع اگر صنایع معدنی و فرز را در نظر بگیریم، معمولاً از تسمه‌های لاستیکی برای جابجایی مواد مانند سنگ معدن خام و سنگدانه‌ها به صورت عمده استفاده می‌کنند.
  • تسمه (نوار) فیلتری: به منظور تخلیه مایع یا سموم اضافی، صنایع تصفیه آب معمولاً از این تسمه‌های فیلتر استفاده می‌کنند که اجازه می‌دهد ذرات به جای حمل توسط سیستم تسمه نقاله از فیلتر عبور کنند.
  • تسمه‌های فلزی بافته شده: این تسمه‌ها عمدتاً در صنایعی استفاده می‌شوند که با فرآیندهای سرمایش، خشک شدن و گرمایش در بخش‌هایی مانند صنایع غذایی، صنایع الکترونیک و تولید شیشه سروکار دارند. این تسمه‌ها از زنجیرهای متصل به هم یا سیم کشی ساخته شده‌اند تا جریان هوا را هنگام حمل محصول تسهیل کنند.
  • تسمه لولایی: صنایعی که ضایعات و محصولات کوچک مختلف را برای بازیافت به کار می‌گیرند، عمدتاً از این تسمه‌های لولایی استفاده می‌کنند. این تسمه‌ها از فلز ساخته شده‌اند. این تسمه‌ها یک سطح صاف ایجاد کرده که با استفاده از لولاهای به هم پیوسته در اطراف قرقره می‌چرخد. این تسمه‌ها بسیار محکم هستند و می‌توان از آن‌ها با شدت زیاد استفاده کرد.
  • تسمه پی وی سی (pvc): این‌ها عمدتاً در صنایع بسته بندی مواد غذایی و در بخش خودرو استفاده می‌شوند. این تسمه‌ها برای محیط‌هایی مناسب هستند که در آن‌ها نظافت منظم و تعویض تسمه وجود دارد. ضمن این که تسمه نقاله پی وی سی جایگزین مناسبی برای تسمه‌های پارچه‌ای و فلزی هستند.
  • تسمه‌ پروانه: تسمه‌های پروانه بر اساس نوع و مدل تسمه به انواع مختلفی تبدیل می‌شوند که افراد در صنایع مختلف با توجه به نیازشان، مورد دلخواه را خریداری و استفاده می‌کنند. از جمله این محصولات می‌توان به تسمه‌های کشاورزی، تسمه‌های تایم صنعتی، تسمه‌های خطی، تسمه‌های اسپیشال و مواردی از این دست اشاره کرد.
  • تسمه‌های نقاله برزنتی: از جمله تسمه‌های نقاله که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به تسمه برزنتی اشاره کرد. بیشترین به کارگیری از این نوع تسمه نقاله در کارخانه‌های لامپ‌سازی و صنایع ریخته‌گری است. این نوع تسمه بوسیله‌ی چندین لایه شکل گرفته است که لایه‌‎‌های فوقانی و تحتانی آن از جنس برزنت و لایه‌های میانی آن از لاستیک است.
  • تسمه‌های نقاله آجدار V: بعضی از تسمه‌ها از جنس لاستیک آجدار هستند که با ارتفاع‌های مختلفی در بازار فروش قرار دارند. گفتنی است که بیشترین کاربرد این‌گونه تسمه‌ها در دستگاه‌هایی است که از یک شیب برخوردار هستند. به عنوان مثال از تسمه‌های نقاله آجدار v در کارخانه‌های آردسازی به جهت جابجایی کیسه‌های آرد به کارگیری خواهد شد.
  • تسمه‌های الواتور بالابر برزنتی و لاستیکی: تسمه نقاله اوالتور با ویژگی‌های طول عمر مناسب و مقاومت خوب از جمله تسمه‌هایی به شمار می‌رود که برای جابجایی بارهای عمودی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن این که این تسمه دارای خصوصیاتی از جمله مقاومت بسیار عالی در برابر آب و سایش از خود نشان می‌دهد.

مزیت‌های به کارگیری از تسمه نقاله

پر واضح است که با به کارگیری از انواع تسمه می‌توان به سرعت انجام کار امیدوار شد. در واقع در گذشته و در نبود چنین محصولاتی، زمان بیشتری برای نهایی کردن کار در نظر گرفته می‌شد که با روی کار آمدن تسمه‌های نقاله برای صنایع مختلف تا حد زیادی این مشکل رفع شده است. همچنین با استفاده از این‌گونه محصولات جابجایی‌ها نیز به آسانی انجام می‌شوند و دیگر سختی‌های حمل و نقل وجود نخواهد داشت. ضمن این که از صرف هزینه‌های اضافی و همچنین تلف شدن وقت نیز جلوگیری می‌شود. به طور کلی تسمه‌های نقاله در همه‌ی حوزه‌ها یک پیشرفت و گام رو به جلو به حساب می‌آید.

خرید انواع تسمه نقاله از بازرگانی تسمه باندو

حال که در این مطلب به توضیحات مختصری در خصوص تسمه‌های نقاله و کارایی‌هایشان پرداختیم، شاید بر آن شده‌اید که در حوزه و صنعتی که مشغول هستید و به جهت بهبود عملکرد، از انواع مختلف تسمه یا نوار نقاله استفاده کنید. برای این منظور کافی است که از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام به بررسی و سپس خرید محصول مدنظرتان کنید. همان طور که عرض کردیم تسمه‌ نقاله در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام در صنایع مختلف به کارگیری می‌شوند.

حال پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید این‌گونه محصولات از فروشگاه بازرگانی تسمه باندو استفاده کنید. این سایت به صورت حرفه‌ای و با در اختیار داشتن افراد باتجربه خدمات فروش این محصولات را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. برای هر گونه مشاوره قبل از خرید و یا چگونگی ثبت سفارش می‌توانید با استفاده از راه‌های قرار داده شده با مشاوران بازرگانی تسمه باندو https://www.bando-conveyorbelt.com/ در ارتباط باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.