افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
4

فناوری رایانه – خوب است یا بد؟

  • کد خبر : 602
فناوری رایانه – خوب است یا بد؟

[ad_1] قرن بیست و یکم عصر بسیاری از پیشرفت ها و پیشرفت های تکنولوژیکی بوده است ، فناوری هایی که برای یک هدف در نظر گرفته شده اند و آن این است که زندگی افراد را با کمک به کارآیی بیشتر در کار خود بهتر می کنند. یکی از چنین پیشرفتهای فن آوری ، فناوری […]

[ad_1]

قرن بیست و یکم عصر بسیاری از پیشرفت ها و پیشرفت های تکنولوژیکی بوده است ، فناوری هایی که برای یک هدف در نظر گرفته شده اند و آن این است که زندگی افراد را با کمک به کارآیی بیشتر در کار خود بهتر می کنند. یکی از چنین پیشرفتهای فن آوری ، فناوری رایانه است.

فن آوری رایانه از یک کامپیوتر با اندازه یک اتاق گرفته تا یک کامپیوتر کوچک کف دست کاملاً زیبا ، نسبت زیادی رشد کرده است. امروزه رایانه ها به بخشی ضروری از زندگی افراد ، به ویژه در محل کار ، شرکت ها ، مشاغل ، مدارس ، ادارات و حتی در خانه ها تبدیل شده اند.

این جهان را کوچکتر کرده است ، اما آیا جهان ما را بهتر کرده است؟ سپس این ما را به این سوال سوق می دهد که آیا فناوری رایانه خوب است یا بد؟ حال اجازه دهید سعی کنیم در ابتدا برخی از تأثیرات بد آن را بررسی کنیم. با ظهور رایانه و دسترسی به اینترنت دسترسی به سایت های پورنوگرافی آسان شده است ، کودکان بیشتر در معرض محتوای صریح قرار می گیرند. برخی از دانشجویان هنگام بازیهای رایانه ای تمرکز خود را بر روی تحصیلات از دست می دهند. تعداد موارد چاقی افزایش یافته است و دلیل آن نیز فعالیت بیش از حد رایانه ای است که منجر به فعالیت بدنی کمتری در بین افراد می شود.

در آن سوی سکه ، رایانه ها دنیای کاملاً جدیدی از امکانات را گشوده اند. اکنون به دست آوردن اطلاعات در مورد رویدادهای جهان آسان تر است. حتی می توانید در اینترنت شغل پیدا کنید. شما می توانید وکالت را به تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان گسترش دهید. و مهمتر از همه ، اتصال به یکدیگر آسان تر است حتی اگر در آن طرف کره زمین باشید.

فناوری رایانه ای ، دقیقاً مانند هر ماده دیگری روی زمین با در نظر داشتن یک خیر مشترک ایجاد شده است. درست مثل چاقو ، برای برش و برش مواد غذایی ساخته شده است تا زمان پخت و پز برای مردم افزایش یابد اما می تواند برای کشتن مردم نیز مورد استفاده قرار گیرد و برای جلوگیری از کشتن نمی توانید از چاقو استفاده کنید. بنابراین شما نمی توانید رایانه ها را مقصر مشکلاتی که ممکن است برای این افراد ایجاد کند مقصر بدانید ، این افراد هستند که از آنها استفاده می کنند. معایب و مزایایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

اما مسئله خود فناوری رایانه نیست. مشکل مربوط به افرادی است که از آن استفاده می کنند. فناوری رایانه به طور كلی مفید است زیرا در صورت استفاده صحیح می تواند فواید زیادی به همراه داشته باشد ، اما در صورت استفاده نادرست از آن می تواند آسیب بزرگی به بار آورد.

افراد در مورد چگونگی استفاده از منابع زمین گزینه هایی را انتخاب می کنند ، و این انتخاب تعیین می کند که برخی مواد چه خوب یا بد روی مردم تأثیر می گذارند.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.