افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

قیمت بلیط سفر به سوئیس | تور سوئیس، ایتالیا و فرانسه

  • کد خبر : 5072
قیمت بلیط سفر به سوئیس | تور سوئیس، ایتالیا و فرانسه

سوئیس تکه‌ای از بهشت بر روی زمین است و طبیعت آن چنان زیبا و دست‌نخورده باقی مانده است که همه را مجذوب خودش می‌کند. از دریاچه‌ها گرفته تا جنگل‌های بکر و کوهستانی در این کشور سبز و زیبا دیده می‌شود. سوئیس علاوه بر گردشگری از نظر اقتصادی در بین رتبه‌های برتر جهانی قرارگرفته است و […]

سوئیس تکه‌ای از بهشت بر روی زمین است و طبیعت آن چنان زیبا و دست‌نخورده باقی مانده است که همه را مجذوب خودش می‌کند. از دریاچه‌ها گرفته تا جنگل‌های بکر و کوهستانی در این کشور سبز و زیبا دیده می‌شود. سوئیس علاوه بر گردشگری از نظر اقتصادی در بین رتبه‌های برتر جهانی قرارگرفته است و شادترین مردمان جهان را دارد. شاید با دیدن عکس و فیلم‌های مختلف از مناظر زیبای سوئیس خود را مابین طبیعت سبزش تصور کرده باشید. پس برای تبدیل این تصور به واقعیت می‌توان به راحت‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های سفر به سوئیس روی آورد. یکی از آسان‌ترین روش‌های سفر به سوئیس، رزرو تور سوئیس است. در این صورت دیگر نگران اقامتگاه و یا رزرو بلیط هواپیما نخواهید بود. می‌توانید به صندلی خود تکیه داده و همه‌ی کارهای سفر به سوئیس را به یک آژانس گردشگری مطمئن بسپارید.

جاهای دیدنی سوئیس

قبل از پرداختن به موضوع قیمت بلیط سفر به سوئیس می‌خواهیم کمی به جاهای دیدنی سوئیس بپردازیم. سوئیس کشور کوچکی است اما عملاً مصداقی از ضرب‌المثل «فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه» را نشان می‌دهد. این کشور کوچک از مناظر سرسبز و دیدنی تشکیل‌شده است که مانند آن را نمی‌توان در دنیا پیدا کرد. در زیر به برخی از مشهورترین مناطق دیدنی سوئیس اشاره خواهیم کرد تا هنگام سفر چه به صورت انفرادیی و چه با تور سوئیس بتوانید از فرصت خود نهایت استفاده را داشته باشید.

اینترلاکن

اینترلاکن یک مکان باورنکردنی با کلی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است که با یک نگاه شمارا عاشق خودش می‌کند. بهترین زمان سفر به اینترلاکن با تور سوئیس قطعاً فصل تابستان خواهد بود. این شهر توریستی مابین دو دریاچه‌ی معروف سوئیس یعنی تن و برینز قرار دارد که باوجود گل‌های رنگارنگ در دشت سرسبز، بیننده را با بوی عطر باغ‌ها به سمت خودش می‌کشاند. به دلیل توریستی بودن منطقه کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و انواع اقامتگاه‌های خوب با منظره عالی منتظر شما خواهد بود. اگر به موقع به اینترلاکن سفر کنید، می‌توانید انواع فعالیت‌های ورزشی نظیر اسکی، پیاده‌روی و کمپ را در کنار دریاچه‌های تن و برینز تجربه کنید.‌

گرند کنیون

مگر چند مکان می‌شود نام برد که یخبندان و سرسبزی را یکجا در کنار هم داشته باشد. گرند کنیون یکی از مکان‌های نادر در دنیاست و تمام زیبایی‌های خلقت را دارد. این مکان حاصل تغییرات زمین از هزاران سال پیش است و کوه‌های بلند با ارتفاعات پوشیده از برف دارد. این کوه‌ها در کنار هم یک دره ایجاد کرده‌اند. اگر به گرند کنیون رفتید شاهد یک رودخانه‌ی زیبا با درختان سرسبز خواهید بود که منظره فوق‌العاده زیبایی را به وجود آورده است. در کنار آن ورزش‌هایی چون اسکی در این منطقه رایج هستند و به این معنی است که می‌توانید در زمستان هم به این منطقه سفر کنید.

قلعه اوبرهوفن

سوئیس تنها به جاهای طبیعی و زیبایش معروف نیست بلکه از نظر تاریخی نیز بهترین سازه‌های دنیا را دارا است. قلعه اوبرهوفن یکی از این سازه‌های بسیار قدیمی و جذاب است که تاریخ آن به قرن سیزدهم میلادی بازمی‌گردد. این قلعه به دلیل تأثیر عقاید دوره‌های متنوع در طول تاریخ دچار تغییرات شده‌ است که آن را با نگاه به خود قلعه می‌توان متوجه شد. از اصلی‌ترین عقاید تأثیرگذار بر قلعه‌ی زیبای اوبرهوفن باروک و رمانتیسم هستند که هرکدام معماری خاصی به قلعه اضافه کرده بودند.

قلعه چیلن

شاید نام این قلعه قدیمی را در نوشته‌های نویسنده‌های قدیمی چون ویکتور هوگو و ژان ژاک روسو شنیده باشید. این قلعه معماری بسیار عجیب و منحصربه‌فردی دارد که عکاسان و معماران را از دور دنیا به سمت بازدید به سوئیس می‌کشاند. قلعه‌ی چیلن در کنار دریاچه‌ی ژنو ساخته‌شده و قدمت آن به قرن نه میلادی بازمی‌گردد. شاید چیلن باهدف یک قلعه نظامی ساخته‌شده باشد اما در طول زمان تبدیل به یک زندان تاریک و ترسناک شد و امروزه برای بازدیدکنندگان به یک مکان منحصربه‌فرد تبدیل‌شده است.

لوسرن

یکی از ویژگی‌های خوب سوئیس این است که برای دیدن مناظر بکر و جذاب آن لازم نیست از شهر دور شویم بلکه خود شهرهای سوئیس جزئی از طبیعت کشور محسوب می‌شوند. یکی از شهرهای کوچک اما شگفت‌انگیز سوئیس لوسرن نام دارد. هرکسی با قدم گذاشتن در لوسرن، با یک شهر همه چیز تمام روبه‌رو خواهد شد. از دریاچه و پل‌های مسقف گرفته تا اقامتگاه‌های ساحلی با خانه‌های رنگارنگ در این شهر وجود دارد. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در لوسرن، پرواز با پاراگلایدر است. همچنین می‌توانید در فروشگاه‌های سطح شهر بگردید و یک یادگاری از این شهر باورنکردنی خریداری کنید.

قیمت بلیط سفر به سوئیس

معمولاً کمتر کسی پیدا می‌شود که از سفر خوشش نیاید اما همه‌ی آن‌هایی که سفر دوست دارند به دلیل شرایط و هزینه‌ها قید سفر رفتن را می‌زنند. بهتر است قبل هر سفر داخلی یا خارجی از قیمت بلیط آن مطلع شوید. ما در این قسمت از مقاله می‌خواهیم در مورد تمام جزئیات و قیمت سفر به سوئیس صحبت کنیم.

قیمت کلی بلیط سفر به سوئیس به عواملی نظیر تعداد متقاضیان، نرخ تعیین‌شده از طرف هر شرکت هواپیمایی، کیفیت پرواز و زمان سفر بستگی دارد. به دلیل زیبایی منحصربه‌فرد کشور سوئیس گردشگران زیادی به این کشور سفر می‌کنند. همچنین کیفیت و قیمت هر شرکت هوایی یا تور سوئیس نسبت به یکدیگر متفاوت هستند برای همین بررسی هرکدام از آن‌ها اهمیت دارد.

اگر بلیط خود را در زمان اوج سفر به سوئیس تهیه‌ کنید قطعاً قیمت بیشتری نسبت به روزهای عادی خواهد داشت. شاید قیمت بلیط به سوئیس کمی بیشتر از سایر کشورهای اروپایی باشد اما با بررسی کامل بلیط‌های متفاوت می‌توانید قیمت مناسب با بودجه خود را خریداری کنید. قیمت بلیط‌های لحظه آخری بسیار کمتر از حالت معمولی است.

شرایط خرید بلیط برای سفر به کشور سوئیس

در شرایط خرید بلیط سفر به سوئیس داشتن کارت شناسایی و شناسنامه الزامی است. اگر می‌خواهید بلیط خود را به صورت غیرحضوری خریداری کنید، باید اطلاعات خود را به درستی وارد کنید. بهتر است بلیط خود را چند ماه قبل از سفر رزرو کنید تا از ارزان‌ترین قیمت بلیط بهره‌مند شوید. سعی کنید از سایت فروش بلیط‌ها، اطمینان حاصل کنید تا هزینه‌ای که می‌گذارید به دست کلاه‌برداران نیافتد. همچنین شما می‌توانید همراه با بلیط هواپیما هتل خود را نیز انتخاب کنید. راحت‌‌ترین روش تهیه‌ی بلیط، استفاده از خدمات تور سوئیس است.

شرایط اخذ ویزای توریستی سوئیس

همانند هر کشور خارجی دیگر، درخواست و اخذ ویزای سوئیس هم شرایط ویژه‌ی خودش را دارد. برای درخواست هر نوع ویزایی به سوئیس باید به سفارتخانه سوئیس مراجعه کنید‌. ارائه تاریخچه سفر، کپی پاسپورت با حداقل اعتبار سه ماه، گواهی بیمه مسافرتی، پرداخت هزینه‌ی ویزا ضروری است. ویزای سوئیس و سایر ویزاهای شینگن حداکثر ۹۰ روز اعتبار دارد و سفر شما نباید بیش از آن طول بکشد. بهتر است حداقل ۱۵ روز قبل از سفر ویزای شما برای سوئیس آماده باشد.

اطلاعات مربوط به پرواز ایران به سوئیس

فاصله‌ بین پروازهای ایران و سوئیس تماماً بستگی به مقصد دارد. مثلاً فاصله‌ی شهر تهران به سوئیس بیشتر از شهر تبریز به سوئیس است. همچنین مقصد به پرواز مربوطه بستگی دارد و هواپیماهای مسافربری تنها بر پایتخت سوئیس فرود نمی‌کنند. پس در انتخاب مقصد هم دقت کافی را داشته باشید. همچنین پروازها به ژنو، زوریخ و یا شهرهای دیگر سوئیس اتفاق می‌افتد. اما در کل این پرواز حدود ۵ ساعت طول می‌کشد.

بهترین زمان سفر به سوئیس

هر فصل سوئیس زیبایی‌های خودش را دارد اما تابستان و زمستان اوج ورود توریست‌ها از دور دنیا به این کشور هستند. در تابستان می‌توانید از فستیوال‌های متنوع، آتش بازی، شنا در دریاچه‌ها و گردش در میان دشت‌ها و طبیعت‌ بکر آن لذت ببرید. زمستان‌های سوئیس بسیار سرد است و سوئیس در طول کل‌ ماه‌های ژانویه، فوریه و مارس به یک گلوله‌ی برف تبدیل می‌شود که می‌توانید ورزش‌های زمستانی نظیر اسکی و اسنوبرد را تجربه کنید. اگر می‌خواهید در آرامش و کمترین هزینه با تور سوئیس سفر کنید بهار برای شما مناسب خواهد بود. در اواسط بهار تعداد گردشگران به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد و باعث می‌شود با جمعیت کمتری روبه‌رو شوید.

بهترین روش سفر به سوئیس

راحت‌ترین و امن‌ترین روش سفر، رزرو تور اروپا و یا تور های ترکیبی اروپایی(مثال: سویئس ایتالیا) است. تورها، اخذ ویزا، رزرو هتل و بلیط هواپیما را بر عهده می‌گیرند. برای همین تنها پرداخت هزینه‌ی تور کافی خواهد بود. همچنین می‌توانید در زمان‌های مشخص از تخفیفات ویژه‌ هم بهره‌مند شوید.

سخن آخر

سوئیس از مهم‌ترین کشورهای توریستی دنیاست و به دلیل کوه‌های آلپ و دریاچه‌های متنوع خود، طبیعت غیرقابل وصف و شگفت‌انگیزی دارد. سوئیس از نظر اقتصادی در دنیا نام‌آور شده است و جزء برترین‌های جهان محسوب می‌شود. شاید دیدن مناظر بی‌نظیر سوئیس رویای هر فرد علاقه‌مند به گردشگری باشد. در این صورت اولین قدم برای سفر به سوئیس اطلاع از شرایط و هزینه‌های آن است. بخش عمده‌ی هزینه‌ها مربوط به خرید بلیط سفر است که به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت بلیط سفر به سوئیس زمان سفر و آژانس ارائه دهنده‌ی بلیط خواهد بود. سفری خوش برایتان آرزومند هستیم.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.