افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

قیمت روز قالب فلزی بتن تبریز صنعت

  • کد خبر : 4402
قیمت روز قالب فلزی بتن تبریز صنعت

اگر در حوزهٔ ساخت و ساز فعال باشید، حتماً می دانید که یکی از مهم ترین موارد برای دستیابی به نتیجهٔ ایده آل، استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب است. به این ترتیب علاوه بر آن که کار را برای نیروی انسانی تسهیل می کنید، کیفیت کار را نیز بالا برده و در وقت و […]

اگر در حوزهٔ ساخت و ساز فعال باشید، حتماً می دانید که یکی از مهم ترین موارد برای دستیابی به نتیجهٔ ایده آل، استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب است. به این ترتیب علاوه بر آن که کار را برای نیروی انسانی تسهیل می کنید، کیفیت کار را نیز بالا برده و در وقت و هزینه ها نیز صرفه جویی خواهید کرد. یکی از مهم ترین ابزار و تجهیزات در این حوزه، آهن آلات ساختمانی هستند. همان طور که می دانید، بسیاری از تجهیزات در ساختمان سازی از آهن و فولاد تهیه می شوند تا استحکام کافی را به سازه ببخشند. قالب بتن را می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات در این حیطه دانست که به سبب افزایش چشم‌گیر استفاده از بتن به خاطر مزایای متعدد، به فراوانی به کار گرفته می شود. با توجه به اهمیت قالب بتن و کاربرد بسیار زیاد آن، اطلاع از قیمت قالب فلزی می تواند به شما در انتخاب بهترین ها کمک کند. در این مقاله به قالب بتن و قیمت روز قالب فلزی خواهیم پرداخت.

قیمت هر کیلو قالب فلزی

قالب فلزی بتن نوعی ابزار ساختمانی است که برای فرم دهی به بتن استفاده می شود. درواقع مخلوط بتن که از ترکیب سیمان پرتلند، شن، ماسه و آب تشکیل شده است، تا زمانی که پایداری کافی را به دست آورد، به پشتیبانی نیاز دارد، به همین خاطر از قالب بتن استفاده می کنیم تا اولاً به مخلوط نیمه جامد بتن فرم دهیم و دوماً از آن تا زمان خشک شدن حمایت کنیم. حال در میان انواع قالب های بتن موجود، قالب های فلزی بیشترین کاربرد را دارند و تقریباً در تمام پروژه های ساختمانی بزرگ از آن ها استفاده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع قالب ها، قابلیت استفاده چندباره از آن هاست. درواقع می توانید از هر قالب فلزی چندین و چند بار در انواع پروژه های ساخت و ساز استفاده کنید و به این ترتیب هزینه ها را کاهش دهید؛ اما نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، قیمت روز قالب فلزی است.

قالب فلزی را به صورت کیلویی خریداری خواهید کرد. با این حال این قیمت به شدت در نوسان است و دائماً تغییر می کند، به همین خاطر نمی توان قیمت قطعی و ثابتی را برای قالب فلزی قید کرد. اگر قصد خرید قالب فلزی را دارید، می بایست با مجموعه های تولیدکننده تماس گرفته و استعلام قیمت روز قالب فلزی را درخواست کنید. به طور کلی می توان گفت هر متر مربع قالب فلزی به تقریب ۴۰_۴۲ کیلوگرم وزن دارد و بر این اساس، می‌توان قیمت قالب موردنیاز را بررسی کرد. البته باید گفت که این قیمت بسته به نوع قالب نیز متغیر خواهد بود.

قیمت قالب فلزی 50*100

در بررسی قیمت قالب فلزی 50* 100 باید گفت که این قالب با طول ۱۰۰ سانتی متر و عرض ۵۰ سانتی متر عرضه می شود و کاربردهای مختلفی در ساخت و ساز دارد. در انواع پروژه های ساختمانی می توان از قالب ۵۰ در ۱۰۰ استفاده کرد. ازجمله مهم ترین این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ستون بتنی؛
  • دیوارهای یک طرفه و دو طرفه؛
  • اتوبان سازی؛
  • قالب بندی فوندانسیون؛
  • در پروژه هایی با عمق پی زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

حال برای آن که قیمت روز قالب فلزی ۵۰ در ۱۰۰ را بدانید، باید از وزن آن اطلاع داشته باشید. از آنجا که این نوع قالب از نظر ابعاد و مساحت نصف یک متر مربع به حساب می آید، وزن آن نیز برابر با ۲۰ کیلوگرم است. با این حال بسته به نوع لبه و موارد دیگر، این مقدار می تواند متفاوت باشد.

لیست قیمت قالب فلزی بتن

به گزارش صنعت ایران همان طور که پیشتر نیز گفته شد، قیمت روز قالب فلزی چیزی نیست که بتوان به طور قطع قید کرد، چراکه مرتباً تغییر می‌کند و این تنها متأثر از قیمت دلار نیست، بلکه موارد متعددی می توانند در آن نقش داشته باشند. به عنوان مثال، صنعت تولید آهن و فولاد خود دائماً تغییراتی را تجربه می کند. ساخت قالب های فلزی نیز مستقیماً به قیمت آهن و فولاد بستگی دارد. با این حال برای آن که لیست قیمت قالب فلزی بتن را مشاهده کرده و از قیمت روز قالب فلزی مطلع شوید، می توانید سری به وب سایت شرکت «تبریز صنعت» بزنید و قیمت محصولات موردنظر را از کارشناسان مجموعه پیگیری کنید. شرکت تبریز صنعت سال هاست در حیطهٔ تولید قالب بتن فلزی فعالیت می کند و به نامی آشنا در این حوزه تبدیل شده است. این مجموعه با بهره گیری از دانش متخصصان و مهارت کارشناسان در حوزهٔ ساخت قالب بتن، بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت هر کیلو قالب فلزی دست دوم

اگر می خواهید در هزینه های پروژه ساختمانی صرفه جویی کنید، یکی از راه های پیش روی شما، استفاده از قالب فلزی دست دوم است. قالب های دست دوم با وجود آن که کیفیتی تقریباً یکسان با قالب های نو دارند، از نظر قیمت مقرون به صرفه تر هستند و بهای کمتری بابت آن ها می پردازید. با این حال قیمت هر کیلو قالب فلزی دست دوم در وهلهٔ اول به نوع آن و سپس به میزان سلامت آن بستگی دارد. همچنین قیمت هر کیلو قالب فلزی دست دوم نسبت به تغییرات قالب نو، دستخوش تغییر می شود.

قیمت قالب فلزی لبه 5 و قیمت قالب فلزی لبه خم

لبه برگشتی این نوع قالب همان طور که از نامش پیداست، ۵ سانتی متر ارتفاع دارد و به همین خاطر با این نام شناخته می شود. از آنجا که وزن این قالب نسبت به قالب های لبه ۶ کمتر است، طبیعتاً قیمت آن نیز کمتر خواهد بود. برای استعلام قیمت قالب فلزی لبه ۵ نیز می توانید به وب سایت تبریز صنعت مراجعه کنید. قیمت قالب فلزی لبه خم به عنوان یکی دیگر از قالب های پرکاربرد همچون سایر انواع قالب ها متغیر است، از این رو می‌بایست قیمت روز قالب فلزی را در لحظه پیگیری کنید.

قالب فلزی بتن تبریز صنعت

نکتهٔ مهمی که در خرید انواع قالب بتن وجود دارد، بهره مندی همزمان از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه است. تبریز صنعت با فراهم کردن این دو ویژگی، توانسته است گام مهمی در این حوزه بردارد و کار را برای فعالین صنعت ساخت و ساز تسهیل کند. چنان که قصد استعلام قیمت قالب فلزی بتن و تخته چندلایی را دارید، بهتر است با کارشناسان مجموعه تبریز صنعت به آدرس www.tabrizsanat.com تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی موردنیاز را دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4402

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.