افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی

  • کد خبر : 3879
لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی

برای بسیاری از خانم‌ها که به دنبال عمل‌های زیبایی هستند، انجام عمل لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی می‌تواند یک خبر بسیار فوق‌العاده باشد. همانطور که می‌دانید واژن خانم‌ها و بخش‌های مختلف آن از حساس ترین اندام‌های آنان می‌باشد. از همین جهت مراقبت از این اندام می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سلامتی روح و جسم بانوان […]

برای بسیاری از خانم‌ها که به دنبال عمل‌های زیبایی هستند، انجام عمل لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی می‌تواند یک خبر بسیار فوق‌العاده باشد. همانطور که می‌دانید واژن خانم‌ها و بخش‌های مختلف آن از حساس ترین اندام‌های آنان می‌باشد. از همین جهت مراقبت از این اندام می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سلامتی روح و جسم بانوان داشته باشد. بسیاری از خانم‌ها پس عبور از میانسالی تغییرات ناخوشایندی را در ناحیه واژن خود مشاهده می‌کنند. از همین جهت و برای به دست آوردن زیبایی و اعتماد به نفس دوباره به دنبال بازسازی این اندام هستند.

یکی از روش‌های بسیار موثر برای دستیابی به زیبایی واژن انجام عمل لابیاپلاستی است. این عمل تاثیر بسیار زیادی در دستیابی به زیبایی این اندام بانوان داشته و از همین جهت بسیاری از خانم‌ها به دنبال انجام لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی هستند.

لابیاپلاستی چیست؟

قبل از هر چیزی لازم است بدانید که لابیاپلاستی از جمله عمل‌های زیبایی بوده که مختص به بانوان می‌باشد و بر روی لبه‌های بیرونی واژن انجام می‌گردد. این عمل مختص به کسانی است که لبه‌ های واژن آن‌ها دچار افتادگی شده و یا نسبت به یکدیگر نامتقارن هستند. انجام جراحی لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی مزایای بسیاری به همراه دارد که باعث شده بسیاری از خانم‌ها به دنبال آن باشند.

اهداف عمل لابیاپلاستی

به طور کلی ‌می‌توان به این صورت بیان نمود که هدف کلی از انجام عمل لابیاپلاستی اصلاح ساختار و ظاهر لابیا بوده تا این اندام شکل و ظاهر مطلوبی از خود داشته باشد.

عمل لابیا پلاستی می‌تواند در انجام فعالیت‌های روزانه و همچنین پوشیدن لباس‌های تنگ بسیار موثر باشد. این عمل گاهی برای کوچک کردن، گاهی دیگر برای یکسان سازی لابیا استفاده می‌شود.

مزایای عمل لابیاپلاستی

حال که با این عمل آشنا شدیم بهتر است تا به بررسی مزایای این عمل بپردازیم. می‌توان به این شکل بیان نمود که مهمترین مزیت عمل لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی زیبایی و روشن تر نمودن واژن می‌باشد. این هدف با حذف کردن لابیا‌های تیره و نامتقارن محقق می‌شود.

به طور کلی مزایای عمل لابیاپلاستی را می‌توان به صورت زیر بیان نمود:

  • این عمل منجر به بهبود کیفیت زندگی بانوان می‌شود.
  • منجر به افزایش اعتماد به نفس و افزایش رضایت‌مندی در روابط زناشویی می‌شود.
  • این عمل منجر به کاهش بار‌های روانی و دغدغه‌های ظاهری افراد می‌شود.
  • منجر به برطرف نمودن درد و ناراحتی در زمان انجام فعالیت‌های روزانه می‌شود.
  • برجستگی‌های اندام تناسلی را در هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ کاهش می‌دهد.
  • سهولت در تمیز کردن و خشک کردن این ناحیه.

لابیاپلاستی بدون خونریزی

یکی از مزایای اصلی این عمل که باعث شده بسیاری از بانوان به دنبال انجام عمل لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی باشند بهبود کیفیت روابط زناشویی است. از میان تمامی عمل‌های زیبایی به خصوص عمل‌هایی که برای زیباسازی واژن استفاده می‌شوند، عمل لابیاپلاستی توانسته است تاثیر بسیار زیادی در این زمینه داشته باشد. خوشبختانه این عمل را میتوان همزمان با سایر جراحی ها مانند تنگ کردن واژن انجام داد.

قطعا اگر با انجام این عمل اعتماد به نفس بانوان افزایش پیدا کرده و دغدغه‌های آنان در زمینه زیبایی واژن برطرف شود، می‌توانند با آسودگی و آرامش بیشتری به رابطه جنسی با شریک خود روی‌آورده و آمادگی کامل را داشته باشند.

روش‌های انجام عمل لابیاپلاستی

برای انجام این عمل دو راه وجود دارد که در راه اول عمل از طریق برش و سپس بخیه ناحیه مورد نظر انجام می‌شود. البته اگر به دنبال عمل لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی هستید بهتر است به انجام این عمل با لیزر روی آورید. بدون شک تمامی بانوان به دنبال راهی هستند تا این عمل را بدون کوچکترین درد و خونریزی انجام دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه دست یابند.

فواید لابیاپلاستی با لیزر

قبل از هر چیزی به این موضوع توجه نمایید که ممکن است برای بسیاری از بانوان که در سن میانسالی به سر می برند وجود جای بخیه بعد از جراحی لابیاپلاستی و همچنین درد و خونریزی در این ناحیه موضوع مهمی نباشد؛ اما این موضوع برای خانوم‌های جوان صادق نبوده و انجام لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی که در نهایت اثری هم از جای بخیه وجود نداشته باشد بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه می‌توان مزایای لابیاپلاستی با لیزر را به صورت زیر بیان نمود:

  • بعد از انجام لابیاپلاستی سلول‌های این بخش از اندام خانوم‌ها در حال ترمیم بوده و افراد می‌توانند با لابیاپلاستی لیزری حتی جای بخیه‌های ناشی از جراحی‌های قبلی را نیز ترمیم نمایند.
  • ترمیم لابیا‌های افتاده و یا نامتقارن برای دختران جوان اهمیت بالایی دارد و همچنین باقی نماندن جای بخیه بعد از درمان نیز می‌تواند از موارد بسیار مهم باشد.
  • لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی که با لیزر انجام می‌شود دوران نقاهت بسیار کوتاهی داشته و فرد می‌تواند بعد از انجام عمل به فعالیت‌های روزانه خود باز‌گردد.
  • یکی از موارد بسیار مهم این است که لابیاپلاستی لیزری بدون بیهوشی انجام شده و در دسته عمل‌های ایمن قرار می‌گیرد.
  • در زمان انجام عمل فرد هیچ‌گونه درد و ناراحتی نداشته و مدت زمان انجام عمل نیز کمتر از جراحی ‌است.

لابیاپلاستی بدون بخیه

دوران نقاهت بعد از لابیاپلاستی بدون بخیه

همانطور که گفته شد یکی از موضوعات مهم در ارتباط با لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی در این است که این عمل بر خلاف جراحی این اندام دوران نقاهت بسیار کوتاه‌تری دارد. دلیل این امر به این خاطر است که در روش لیزری درمان فرد بدون برش انجام شده و بافت‌های ناحیه لابیا کمترین آسیب را دیده و خونریزی بسیار کمتری به همراه خواهد داشت. از جمله نکات مهم در دوران نقاهت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بیمار برای مدت زمانی نباید فعالیت سنگین انجام دهد.
  • بیمار برای انجام نزدیکی جنسی باید حدود 2 هفته صبر کند.
  • پماد‌های تجویز شده به خوبی استفاده شوند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا به بررسی لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی پرداخته شود. روش های دیگری نیز مانند سفید کردن واژن برای زیبا سازی این ناحیه وجود دارد. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت دکتر مهرنوش امیری به آدرس www.drmehrnushamiri.com در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3879

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.