افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

لیستی از هتل های اقتصادی آنتالیا

  • کد خبر : 3926
لیستی از هتل های اقتصادی آنتالیا

رزرو هتل از بین هتل های ارزان آنتالیا کار آسانی نیست. آنتالیا یکی از شهرهای توریستی و تفریحی ترکیه است، که بیشتر از هرچیز به دلیل تفریحات ساحلی معروف است. همین موضوع باعث شده که بیشتر هتل های آنتالیا از امکاناتی نظیر استخر، رستوران و کافه هایی با موزیک زنده و امکانات تفریحی فراوان برخوردار […]

رزرو هتل از بین هتل های ارزان آنتالیا کار آسانی نیست. آنتالیا یکی از شهرهای توریستی و تفریحی ترکیه است، که بیشتر از هرچیز به دلیل تفریحات ساحلی معروف است. همین موضوع باعث شده که بیشتر هتل های آنتالیا از امکاناتی نظیر استخر، رستوران و کافه هایی با موزیک زنده و امکانات تفریحی فراوان برخوردار باشند. در این مطلب کوتاه قصد داریم بهترین هتل های آنتالیا را با فهرست کوتاهی از امکانات و ویژگی هایشان بررسی کنیم.

هتل کرون پلازا آنتالیا

هتل کرون پلازا اگرچه پنج ستاره است اما نسبت به بسیاری از هتل های لوکس آنتالیا قیمت کمتری دارد، اگر به دنبال هتل ارزان آنتالیا با بهترین کیفیت و کلاس اقامتی هستید، کرون پلازا را انتخاب کنید. اتاق های این هتل همگی دارای نمای فوق العاده‌ای از دریا هستند، علاوه براین با اقامت در این هتل آنتالیا شما فقط چند دقیقه پیاده‌روی تا دریا فاصله دارید. تمامی اتاق های هتل کرون پلازا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام لوکس با وسایل بهداشتی، چای ساز، کمد لباس و سرویس خواب راحت هستند.

در کنار اتاق های لوکس در کرون پلازا آنتالیا می توانید از استخر، حمام ترکی و خدمات ماساژ و اسپا نیز استفاده کنید. در نهایت نیازی نیست که نگران کیفیت غذاهای هتل باشید. کرون پلازا سه رستوران لوکس و متفاوت دارد. محلی که می توانید از غذاهای بین المللی و ترکی لذت ببرید.

هتل هارینگتون پارک ریزورت

اگرچه پیدا کردن هتل های ارزان آنتالیا کار آسانی نیست، اما هتل های لوکس این شهر به دلیل خدمات و امکانات زبانزد همه توریست‌هایی هستند که سفر به آنتالیا را تجربه کردند. هتل هارینگتون پارک ریزورت یکی دیگر از هتل های پنج ستاره و لوکس آنتالیا است که اقامت در آن سفر لذت بخشی را برایتان رقم می‌زند.

این هتل یک استخر روباز برای آفتاب گرفتن و آب تنی در فضای باز، یک استخر سرپوشیده و همچنین یک باشگاه ورزشی مجهز دارد. تمامی اتاق‌های لوکس این هتل آنتالیا دارای سرویس خواب راحت، تهویه مطبوع، سرویس حمام لوکس و تمامی امکاناتی هستند که برای یک اقامت راحت به آن نیاز دارید. تراس اتاق های هتل هارینگتون پارک ریزورت معمولا رو به دریا است و منظره خیره‌کننده‌ای دارد. علاوه براین در اتاق های این هتل شما می‌توانید از اینترنت رایگان نیز استفاده کنید. هتل هارینگتون پارک ریزورت 4 رستوران لوکس دارد که انواع غذاهای بین المللی را در بالاترین کیفیت سرو می‌کنند.

هتل سی‌لایف فمیلی ریزورت

این هتل ۵ ستاره آنتالیا، تنها یک دقیقه از ساحل کونیالتی فاصله دارد.این هتل همان‌طور که از نامش پیدا است، یکی از هتل های خانوادگی و مناسب مسافرت با خانواده و کودکان است. اگرچه هتل سی‌لایف فمیلی ریزورت را نمی‌توان یکی از هتل های ارزان آنتالیا به حساب آورد، اما اگر با خانواده به آنتالیا می‌روید، بد نیست این هتل را جزو گزینه‌هایتان قرار بدهید.

هتل سی لایف فمیلی ریزورت دو استخر روباز و یک استخر سرپوشیده دارد، علاوه‌براین یک استخر کم عمق مناسب کودکان نیز در مجموعه آبی این هتل قرار گرفته است. البته شما می‌توانید از ساحل اختصاصی، امکان غواصی و جت اسکی نیز در این هتل استفاده کنید.

به جز استخر این هتل یک باشگاه بدنسازی مجهز نیز دارد. اگر به تنیس، پینگ پونگ یا دارت علاقه دارید، در این هتل آنتالیا می‌توانید از این تفریحات لذت ببرید. هتل سی لایف فمیلی ریزورت برای کودکان هم سرگرمی‌های متنوعی دارد. کودکان می‌توانند از زمین بازی یا باشگاه کودک استفاده و  در استخر کم عمق شنا کنند. در کنار تمام این امکانات این هتل آنتالیا 4 رستوران دارد که در فضای ساحل و داخل هتل قرار گرفته‌اند و انواع غذاهای بین‌المللی، دسر، نوشیدنی و غذاهای اصیل ترکی را در بهترین کیفیت سرو می‌کنند.

اما هنوز مهم‌ترین بخش هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا باقی‌مانده است. تمامی اتاق‌های این هتل با لوکس‌ترین وسایل و امکانات تجهیز شده‌اند. از جمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، خدمات ۲۴ ساعته غذا آوردن به اتاق، گاوصندوق، تشک‌های طبی و با کیفیت، وای فای رایگان و سرویس بهداشتی لوکس اشاره کرد.

هتل آکرا باروت

هتل آکرا باروت یکی‌ دیگر از هتل‌ های ساحلی آنتالیا است که در بین مسافران امتیاز بالایی دارد. این هتل 5 ستاره مجهز به استخر روباز و حمام ترکی است. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون با کانال‌های ماهواره ای، اینترنت رایگان، حمام با وسایل بهداشتی لوکس و تمام امکاناتی هستند که برای اقامت راحت به آن‌ها نیاز دارید. علاوه‌براین تمام اتاق های هتل آکرا باروت شامل بالکنی با منظره ی دریا یا کوه‌های توروس هستند. از جمله امکانات تفریحی این هتل آنتالیا می‌توان به استخر، زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال و تنیس اشاره کرد. علاوه‌براین هتل آکرا باروت برای تفریح کودکان هم پارک، استخر و کلوپ مناسب دارد.

این هتل 5 ستاره در کنار تمامی این امکانات چند رستوران و کافه دارد که غذاهای ترکی و مدیترانه‎ای را با بهترین مواد غذایی ارگانیک سرو می‌کنند. در رستوران الا کارت هتل آکرا باروت شما می‌توانید منظره زیبایی از شهر آنتالیا را از طبقه دهم مشاهده کنید. شاید این هتل گزینه مناسبی برای رزرو هتل ارزان آنتالیا نباشد، اما آکرا باروت از نظر در سایت تریپ ادوایزر در رتبه دوم فهرست بهترین هتل از دید مسافران قرار گرفته است.

هتل رادما پلازا

اگر به دنبال هتل های ارزان آنتالیا هستید، هتل های ساحلی را از فهرست خود خط بزنید. اما اگر می‌خواهید یک سفر فراموش‌نشدنی به آنتالیا را تجربه کنید، هتل های ساحلی آنتالیا بهترین گزینه هستند. هتل رادما پلازا یکی از هتل های ساحلی آنتالیا است که می‌تواند یک خاطره فراموش‌نشدنی در آنتالیا را برایتان رقم بزند. این هتل ساحلی یک مرکز اسپا، استخر و اتاق‌هایی با منظره دریا یا کوهستان دارد. تمامی اتاق های هتل رامادا پلازا مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون LCD و ماهواره و  میز کار هستند.

هتل رادما پلازا یکی از مجهزترین مجموعه‌های اسپا را در بین هتل های آنتالیا دارد. در مرکز اسپای این هتل می‌توانید از سونا، حمام ترکی و انواع خدمات ماساژ استفاده کنید. در کنار این امکانات تفریحی و رفاهی این هتل آنتالیا یک باشگاه بدنسازی مجهز نیز در مجموعه تفریحاتش دارد. هتل رادما پلازا سه رستوران دارد که انواع غذاهای ایتالیایی و دریایی را با تنوع بالا و بهترین کیفیت به مهمانان ارائه می‌دهند.

رزرو هتل های ارزان آنتالیا در فلای تودی

اگر به اندازه یک سفر ارزان قیمت یا حتی لوکس به آنتالیا پس‌انداز دارید، حتما فلای تودی را امتحان کنید. شما با یک جست‌وجوی کوتاه متنوع ترین هتل های آنتالیا را در این سایت خواهید یافت. چه نوع اقامتگاهی می‌خواهید؟ هتل آپارتمان، هاستل یا هتل پنج ستاره ؟ چه قیمتی مدنظرتان است؟ چندنفر هستید یا در چه نقطه‌ای از شهر می‌خواهید اقامت داشته باشید؟ همه چیز برای رزرو اقامتگاه مناسب شما فیلتر شده است.

می‌خواهید بلیط پرواز آنتالیا و اقامتگاهتان را به راحتی و در چند دقیقه بخرید؟ فلای تودی ارزانترین بلیط پرواز را به شما ارائه می‌دهد. کافی است به سایت فلای تودی بروید و آدرس ایمیلتان را وارد کنید. حالا با فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها، آخرین تغییرات قیمت بلیط آنتالیا بدون آنکه به سایت سر بزنید، برایتان پیامک و ایمیل می‌شود. در نهایت اگر در هریک از مراحل رزرو هتل یا خرید بلیط به مشکل برخوردید می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با پشتیبانی فلای تودی 24 ساعته تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.