افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

مانی میلیونر مشهور ایرانی مقیم خارج

  • کد خبر : 2253
مانی میلیونر مشهور ایرانی مقیم خارج

کسانی که به خودروهای خاص و اسپرت علاقه‌مند هستند، حتما تا به حال نام مانی خوشبین سرمایه‌گذار، کارآفرین، نویسنده و سخنران معروف ایرانی را شنیده‌اند. این فرد دارای کلکسیونی از بهترین خودروهای تولید شده توسط معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان است. این فرد به دلیل شخصیت منحصر به فرد و ثروت زیادش به عنوان یک فرد معروف و […]

کسانی که به خودروهای خاص و اسپرت علاقه‌مند هستند، حتما تا به حال نام مانی خوشبین سرمایه‌گذار، کارآفرین، نویسنده و سخنران معروف ایرانی را شنیده‌اند. این فرد دارای کلکسیونی از بهترین خودروهای تولید شده توسط معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان است. این فرد به دلیل شخصیت منحصر به فرد و ثروت زیادش به عنوان یک فرد معروف و سرشناس در بین مردم ایران شناخته می‌شود. ثروت مانی از فعالیت‌های گسترده و سرمایه‌گذاری‌های او در حوزه املاک و مستغلات به دست آمده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی زندگی‌نامه و بیوگرافی مانی خوشبین بپردازیم و در انتها سایت جادوی باور را معرفی کنیم‌.

مانی خوش بین کیست؟‌

مانی خوشبین در 24 دی ماه سال 1349 در تهران به دنیا آمد. پدر او در شرکت نفت، حسابدار و مادرش خانه‌دار بود‌. او در دوران نوجوانی و زمانی که چهارده سال سن داشت به همراه پدر و مادر و سایر اعضای خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. دلیل مهاجرت آن‌ها به خارج نزدیک شدن سن او به سن سربازی بود. این خانواده به دلیل عدم توانایی مالی برای اجاره یا خرید خانه در داخل استیشن ساکن بودند. آن‌ها به زبان انگلیسی نیز تسلط نداشتند و برای پیدا کردن کار سختی‌های زیادی را متحمل شدند. فقر و بی پولی خانواده باعث شد که مانی خوشبین در همان سن نوجوانی روزهای تعطیل و آخر هر هفته وارد بازار کالاهای دست دوم آمریکا شود و همزمان با کار به تحصیل خود نیز ادامه دهد. او علاوه بر کمک مالی به خانواده مابقی درآمد خود را پس انداز می‌کرد. بعد از گذشت دو سال وقتی شانزده ساله شد، به عنوان کارگر خدماتی محوطه پارکینیگ در فروشگاه kmart شروع به کار کرد و به ازای هر ساعت کار سه دلار و پانزده سنت درآمد داشت. پس از یک سال با توجه به عملکرد قابل قبولش در فروشگاه ترفیع گرفت و سمت معاونت فروش کالاهای ورزشی این فروشگاه را به دست آورد.

کدام اتفاق سکوی پرتاب زندگی مانی خوشبین بود؟

مانی خوشبین رویاهای زیادی در سر داشت و به ترفیع گرفتن در فروشگاه kmart قانع نبود. او رویاهای بزرگ‌تری در سر داشت و ایمان داشت که انسان با تلاش و کوشش به اهدافی که در ذهن دارد، دست پیدا خواهد کرد. به همین دلیل تصمیم گرفت کار در فروشگاه Kmart را رها کند و در یک شرکت بازاریابی که در حوزه فروش بسته‌های شکلات و بسته‌های آجیل فعال بود، استخدام شود. او خانه به خانه برای فروش بسته‌های آجیل و شکلات بازاریابی می‌کرد. او بلافاصله در این کار هم پیشرفت‌های زیادی را به دست آورد و توانست مقام پردرآمدترین بازاریاب این شرکت را از آن خود کند. مانی در سن هجده سالگی به یک بازاریاب حرفه‌ای تبدیل شده بود و تصمیم گرفت کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کند. او با اجاره یک دفتر کوچک و خرید عمده خشکبار و آجیل شروع به بسته‌بندی این محصولات کرد و فروش خانه به خانه را آغاز کرد. او سود بسیار خوبی از این کسب و کار به دست می‌آورد. اما ناگهان با دریافت اخطار از سازمان بهداشت مجبور شد که دستگاه‌های بسته‌بندی پیشرفته خریداری کند و در غیر اینصورت ادامه فعالیت او تعطیل می‌شود. با توجه به اینکه پول کافی برای خرید این دستگاه‌ها نداشت، به ناچار کار خود را تعطیل کرد.

شغل جدید مانی خوشبین پس از شکست آجیل فروشی

مدیر یک شعبه آجیل‌فروشی از تلاش‌ها و عملکرد مانی اطلاع داشت و پس از تعطیلی کسب و کارش از او خواست که به عنوان معاون در شرکت او مشغول فعالیت شود. او یک سال به عنوان معاون در این شرکت کار کرد و پس از یک سال در سال 1991 و در سن بیست سالگی تصمیم گرفت یک پمپ بنزین سیار راه بیندازد. او پول کافی برای خرید پمپ بنزین نداشت و باید برای دریافت وام اقدام می‌کرد. متاسفانه نامعتبر بودن شرکت وام دهنده باعث شد تمام دارایی و پس انداز مانی خوشبین توسط این شرکت کلاهبردار بالا کشیده شود. اون در سن 22 سالگی با کوله‌باری از شکست و ناکامی در یک شرکت مرهونات یا املاک و مستغلات کارمند بخش صدور وام شد‌ و بعد از گذشت شش ماه شرکت مرهونات خود را به صورت مستقل راه‌اندازی کرد.  در سال‌های ابتدایی کار در این حوزه سختی‌های زیادی داشت ولی با همکاری‌ با شرکت‌های موفق توانست رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کند. در طول این سال‌ها ورزش بدنسازی را نیز رها نکرد.

زندگی شخصی مانی خوشبین و ازدواج او با لیلا میلانی

مانی خوشبین در سال 2011 با دختری 26 ساله به نام لیلا میلانی مجری تلویزیون ایرانی کانادایی، مدل، طراح و کارآفرین ایرانی مقیم خارج ازدواج کرد. آن‌ها دارای دو فرزند به نام‌های انزو پاشا و پریسیلا هستند. مانی علاقه بسیار زیادی به خودروهای لوکس و اسپورت داشت. به همین دلیل تصمیم گرفت کلکسیونی از بهترین و معروف‌ترین خودروهای ساخته شده توسط برندهای مشهور دنیا را جمع‌آوری کند. بخشی از فعالیت‌های او در فضای مجازی به اینستاگرام اختصاص دارد و هم اکنون بیش از یک میلیون نفر پیج او را دنبال می‌کنند‌. او روزانه یک پست جدید با عکس ماشین‌های لوکسش در اینستاگرام منتشر می‌کند‌. منزل مانی و لیلا در بخش بورلی هیلز واقع شده است و آن‌ها با دو فرزند خود در این خانه چند میلیون دلاری زندگی می‌کنند. با مطالعه زندگی‌نامه این میلیونر ایرانی متوجه شدید که شکست‌های زندگی نباید انسان را از ادامه مسیر رسیدن به اهداف و رویاها منصرف کند. هر انسانی با تلاش و پشتکار خود می‌تواند موفقیت‌های زیادی به دست آورد.

افزایش انگیزه رسیدن به موفقیت با عضویت در سایت جادوی باور

برای عضویت در سایت جادوی باور و شرکت در دوره‌های آنلاین این سایت می‌توانید به آدرس اینترنتی https://jadoyebavar.ir/ مراجعه کنید. سایت جادوی باور در سال 2016 توسط فردی به نام محمدرضا محمدزاده راه‌اندازی شد. هدف از تاسیس این سایت ترجمه و انتشار بهترین و برترین کتاب‌های آموزشی موثر در موفقیت زندگی در زمینه‌های خودشناسی، هوش مالی، قانون جذب تخصصی و انگیزشی می‌باشد. حدود 95 % از محتوای جادوی باور شامل آموزش‌های کاربردی جهت افزایش آگاهی، تغییر باورها، تکنیک‌ها و تمرین‌های ذهنی موثر و 5% محتوای سایت به ویدئوهای انگیزشی اختصاص یافته است. دوره‌هایی که توسط این سایت برگزار می‌شود حدود 900 ساعت سیمینار، کتاب صوتی، دوبله و زیرنویس از سخنان اساتید معروفی مانند کوین ترودو، ناپلئون هیل، رابرت کیوساکی، وین دایر، دارن هاردی، تی دی جیکس، استر هیکس، آنتونی رابینز و غیره می‌باشد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.