افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

محسن یگانه و حاشیه های کنسرت‌های خارج کشور

  • کد خبر : 1840
محسن یگانه و حاشیه های کنسرت‌های خارج کشور
محسن یگانه و حاشیه های کنسرت‌های خارج کشور هر کاری فارغ از اینکه کار تخصصی باشه یا کار فیزیکی یا هنری و یا هر جور سبک دیگری، نیازمند سال ها تجربه عملی در آن است. حتی اگر تجربیات دیگران به صو...

هر کاری فارغ از اینکه کار تخصصی باشه یا کار فیزیکی یا هنری و یا هر جور سبک دیگری، نیازمند سال ها تجربه عملی در آن است. حتی اگر تجربیات دیگران به صورت تئوریک در اختیارتان قرار بگیرد، شما باز هم نیاز دارید تا آن تجربه ها را خودتان به صورت عملی در حین کار، تمرین کنید تا در انجام آن مهارت پیدا کنید. خوانندگی هم به همین شکل است و یکی از هنر ها و یا حتی شغل هایی است که با سختی های زیادی همراه است و نیاز به استعداد و تمرین بسیار مداوم زیادی دارد. بنابراین طبیعی است که بگوییم خواننده های قدیمی برحسب میزان کار و تجربه ای که دارند می توانند به یک پیشکسوت و یا استاد در زمینه کاری که انجام می دهند، تبدیل شوند.

یکی از همین خواننده های بسیار با استعدادی که از سن کم پا به عرصه هنر و موسیقی و آواز گذاشت، محسن یگانه عزیز بود. برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه و موزیک های قدیمی‌تر وی در ادامه با ما همراه باشید. او که از سن کم ابتدا با ترانه سرایی و یادگیری نوازندگی و بعد هم با خوانندگی، مخاطبانش را جذب کرد و دل مخاطبان موسیقی پاپ را برد. او که متولد سال 1364 است از سال 1383 به صورت رسمی فعالیت های خود را آغاز کرد. محسن یگانه تحصیلات دانشگاهیش را در رشته مهندسی صنایع شروع کرد ما به دلیل علاقه بسیار زیادی که به موسیقی داشت و فعالیت هایش روز به روز در این زمینه جدی تر می شدند، تحصیل در این رشته را بعد از شش ترم رها کرده و روی فعالیت های هنریش تمرکز کرد. محسن یگانه که به نوعی در خانواده ای فرهنگی به دنیا آمده است، دو خواهر بزرگتر دارند که هر دو پزشک هستند و مادرش نیز استاد دانشگاه است. جالب است بدانید که  پدر او هم از شهدای جنگ ایران و عراق است.

او اولین قدمش در موسیقی را با یادگیری نواختن ساز گیتار فرا گرفت، آتش علاقه او به موسیقی پاپ با شنیدن قطعه بی‌کلام آلبوم بهار من *گل گندم* از شادمهر عقیلی روشن شد و بعد از آن تصمیم گرفت تا به صورت خودآموز نواختن ساز گیتار را یاد بگیرد و همین طور هم شد. مشکلات از همان ابتدای راه، کار را برای او سخت کردند چراکه خانواده اش به دلیل شرایطی که داشتند و سطح بالای علمی محسن در زمینه های آکادمیک، باعث شده بود تا با راهی که او با قلبش انتخاب کرده بود مخالفت کنند و فرصت آموزش دیدن نزد اساتید بزرگ موسیقی از او گرفته شود. اما او تسلیم نشد و در نهایت با آموخته هایش به سطحی رسید که توانست تبدیل به یک استاد خوب در زمینه آموزش ساز گیتار تبدیل شود و این تازه شروع راهی بود برای او تا به جایگاه امروزش برسد.

سبک شناسی محسن یگانه

محسن یگانه خواننده بسیار محبوب و مطرح سبک پاپ امروز است که به دلیل فعالیت های موفقش در زمینه ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم، با خواننده های مطرح بسیاری همکاری داشته است. او در ابتدای کارش، اولین ترانه اش را با نام *نشکن دلمو* با آهنگسازی و ترانه سرایی خودش و تنظیم محسن چاوشی، در کنار حامد حاکان و محسن چاوشی اجرا کرد. او در سال های ابتدایی فعالیتش به عنوان یک خواننده، به صورت زیرزمینی فعالیت می کرد و همه او را به عنوان خواننده غیرمجاز می شناختند.

او آلبوم اولش با نام *سال کبیسه* را به صورت غیر مجاز منتشر کرد و بعد از انتشار چندین تک آهنگ به همین شکل تصمیم گرفت تا برای گرفتن مجوز رسمی وزارت ارشاد اقدام کند که این موضوع باعث شد تا مدتی را در سکوت به سر ببرد و در نهایت توانست تا در سال 1387 دومین آلبوم خود را با نام *نفس های بی هدف* به صورت و با مجوز منتشر کند. این آلبوم ر بازار با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و تبدیل به سکوی پرتاب کارهای او شد. بعد از آن او تصمیم گرفت تا به دلیل دو سال غیبتی که داشته است، به اجرای کنسرت های متفاوت بپردازد و روی انتشار آلبوم بعدی اش با نام *رگ خواب* تمرکز کند که به دلیل وسواس کاری که داشت در نهایت آن را در سال 189 منتشر کرد و قطعه سر آلبوم آن با نام *سکوت * بعد از انتشار و مورد استقبال قرار گرفتن توسط مخاطبانش، تبدیل به برترین قطعه سال شد. در ادامه او آلبوم های *حباب – در سال 1391- با 14 قطعه* و * نگاه من – در سال 1394* را منتشر کرد. همچنین اخیرا محسن یگانه جدید با نام شهر خاکستری پخش شده است.

جالب است بدانید که محسن یگانه اغلب ترانه هایش را خودش می سراید و آهنگسازی آهنگ هایش را نیز انجام می دهد و از آنجایی که کارهایش بسیار پر طرفدار هستند، برای خوانندگان مطرحی مانند علی لهراسبی، رامین بیباک و محمد اصفهانی نیز ترانه سرایی می کند و گاها تنظیم کارهایشان نیز به عهده او است.

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه

محسن یگانه یکی از کم حاشیه ترین خواننده های صنعت موسیقی امروز است که با تلاش و پشتکاری که داشته توانسته به جایگاه امروزش برسد. او اجراهای بسیاری در خارج از کشور داشته است که شاید بتوان تنها حاشیه مربوط به او را در مورد یکی از همین کنسرت هایش دانست. کنسرتی که در لس آنجلس برگزار شد و به دلیل انتشار آهنگ گله کرکس ها، او را متهم به خواندن از محتوای یهود ستیزانه کردند و شایعاتی در مورد تحریم شدن کنسرت او درست شد که بعد از پایان کنسرت و انتشار اخبار آن مشخص شد، کنسرت با موفقیت برگزار شده است.

اخیرا محسن یگانه آهنگ هایش را به صورت تک آهنگ منتشر می کند و بعد از انتشار تک آهنگ های موفق *چشم های خیس من * و * قلب یخی* حالا نوبت به دو آهنگ * خودخواه* و *هراس * رسیده است که دنیای مجازی را مثل بمب منفجر کرده است. شما می توانید این آهنگ ها و نیز فول آلبوم های او را در این سایت های معتبر مانند موزیکیشو به راحتی دانلود و یا به صورت آنلاین گوش کنید. جدای از محسن یگانه، موزیکیشو مرجع دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی نیز میباشد.

امیدوارم که مطالب بالا مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1840

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.