افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

مروری بر پخش سریال جدید و دیدنی “جزیره” از فیلیمو

  • کد خبر : 1934
مروری بر پخش سریال جدید و دیدنی “جزیره” از فیلیمو

سریال جزیره مدتی است از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود؛ این مجموعه که اثری متفاوت از سیروس مقدم است به قلم علی طالب‌آبادی نوشته شده و قصه‌ای درام و اجتماعی را روایت می‌کند. منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری تهیه‌کنندگان این اثر هستند. سریال جزیره مجموعه‌ای در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی محسوب می‌شود و در خلاصه داستان […]

سریال جزیره مدتی است از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود؛ این مجموعه که اثری متفاوت از سیروس مقدم است به قلم علی طالب‌آبادی نوشته شده و قصه‌ای درام و اجتماعی را روایت می‌کند. منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

سریال جزیره مجموعه‌ای در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی محسوب می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده: «جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم‌هایی است که سرنوشت خود را در آن جست‌وجو می‌کنند و دست مایه‌ای است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در آن محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

برای تماشای تمام قسمت های سریال جزیره در فیلیمو کلیک کنید.

خلاصه سریال جزیره به شرح زیر آمده است:

“جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آن ها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند”

چنان که از نام و خلاصه سریال بر می‌آید مسلماً لوکیشن سریال قرار است یک جزیره باشد و در همان ابتدای تماشای سریال متوجه خواهید شد که این جزیره مرموز، جزیره کیش زیبا و دوست داشتنی است.

اگر بخواهیم از فضای سریال جزیره صحبت کنیم می‌توان اصطلاح “حال خوب کن” را به آن نسبت داد. در طول سریال ما با صحنه‌هایی جذاب از دریا، طبیعت و جاذبه‌های جزیره کیش به همراه موسیقی متنی هماهنگ و دلنشین مواجه خواهیم بود. تصاویر مربوط به تورنمنت والیبال ساحلی، تصاویری رنگارنگ، پر شور و نشاط و جذاب هستند. همچنین وجود صحنه‌هایی از هتل اصطلاحاً لاکچری که تقریباً قسمت‌های زیادی از سکانس‌های سریال در آن صورت پذیرفته‌اند نیز به زیبایی و جذابیت فضای سریال افزوده است.

سریال جزیره به صورت هفتگی در ساعت ۸ صبح هر یکشنبه، در سایت فیلیمو منتشر می شود  که می‌توانید از طریق خرید قانونی آن را حمایت کنید. اولین قسمت این سریال دیدنی 2 آبان 1400 منتشر شده است. همچنین اخیرا سریالی به نام جیران توسط فیلیمو ساخته شده است که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. درباره ی این سریال و زمان پخش آن بیشتر بخوانید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.