افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

مرکز معتبر خدمات ناخن و مو در تهران

  • کد خبر : 1888
مرکز معتبر خدمات ناخن و مو در تهران
مرکز معتبر خدمات ناخن و مو در تهران خدمات مو و ناخن امروزه گسترش زیادی پیدا کرده اند به طوری که شما با صرف کمترین زمان می توانید خودتان را به یک سالن زیبایی برسانید اما همین گستردگی، جای کار را ...

خدمات مو و ناخن امروزه گسترش زیادی پیدا کرده اند به طوری که شما با صرف کمترین زمان می توانید خودتان را به یک سالن زیبایی برسانید اما همین گستردگی، جای کار را برای افراد غیر ماهر در این زمینه مهیا کرده و پیدا کردن یک مرکز معتبر و با سابقه می تواند سخت باشد. اجرای برخی خدمات آرایشی مثل ژلیش ناخن، هایلایت مو یا رنگ موی عسلی نیاز به مهارت و تخصص داشته و بهتر است قبل از مراجعه به سالن زیبایی، اطلاعات کافی از آن ها داشته باشید.

در ادامه با بررسی تخصصی ویژگی هر کدام از خدمات ذکر شده، یک مرکز معتبر خدمات ناخن و مو در تهران را نیز معرفی می کنیم.

نکاتی برای مراقبت از موهای هایلایت شده

هایلایت کردن به معنای روشن کردن قسمت هایی از مو و ایجاد رگه های روشن مو در بین موهای تیره است. هایلایت ‌مو در عین سادگی بسیار زیبا است و همراه با آرایش جلوه ی دیگری به چهره تان می بخشد. رنگ کردن مو ها از آن دسته کارهایی است که خانم هایی که به آراستگی و زیبایی شان اهمیت می دهند به آن علاقه مند هستند و برای تنوع و ایجاد تغییر در ظاهرشان به آن روی می آورند و  برای انجام آن وقت و هزینه زیادی صرف می کنند. هایلایت‌ مو یکی از انواع روش های رنگ کردن موهاست که زیبایی خاصی به چهره تان خواهد بخشید. همه خانم ها بعد از امتحان کردن رنگ موهای مختلف، برای یک بار هم که شده دوس دارند هایلایت ‌مو را امتحان کنند. هایلایت ‌مو را باید توسط آرایشگران حرفه ای و با تجربه در سالن های معتبر آرایشی انجام دهید.

نکاتی برای قبل از هایلایت‌ مو

  • از براق کننده، سرم های تقویت کننده، ماسک های گیاهی و شیمیایی و ژل مو قبل از هایلایت ‌مو استفاده نکنید تا نتیجه ی بهتری حاصل شود.
  • تمیز و پاکیزه بودن مو ها قبل از هایلایت بسیار مهم است. قبل از هایلایت موهایتان را بشویید البته در بعضی از سالن ها قبل از انجام هر کاری روی موها، موهایتان را میشویند و یا از نرم کننده برایتان استفاده میکنند.
  • اگر بدون انتخاب رنگ به سالن زیبایی بروید در مواجهه با تنوع قبل از مراجعه بهتر است رنگ مورد نظر برای هایلایت را انتخاب کنید.

مراقبت از موهای هایلایت شده

بعد از رنگ کردن موها، موها آسیب پذیر، خشک و شکننده می شوند و بهتر است از شامپو ها و نرم کننده ها و ماسک های تقویت کننده مخصوص موهایتان استفاده کنید. البته استفاده هرروزه نرم کننده ها نیز کار اشتباهی است. استفاده از نرم کننده بصورت هفته ای یکبار کفایت می کند. مرطوب کننده هایی که سولفات کمی دارند برای حفظ رطوبت و آب رسانی به موها مفید خواهد بود. کلر موجود در آب استخر برای موهای هایلایت شده مضر است؛ قبل از ورود به آب استخر از روغن های محافظت کننده استفاده کنید.

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

رنگ موی عسلی از شیک ترین رنگ موهایی است که بانوان برای ایجاد تنوع در استایل خود از آن استفاده می کنند. این رنگ موی زیبا از دو رنگ طلایی سری G و رنگ مسی به دست می آید و می توان با انجام تغییراتی که در ترکیبات این رنگ مو انجام می شود طیف های روشن و تیره را به دست آورد. هر طیف رنگ با پوست های مختلف زیبایی خود را نشان می دهد. در ترکیب رنگ موی عسلی، رنگ طلایی بیشتر از رنگ مسی است و نتیجه ی آن رنگ بلوند خیلی سرد یا خیلی گرم نمی شود. شاید به همین خاطر است که این رنگ موی زیبا با رنگ پوست های متفاوت هارمونی جذابی ایجاد می کند. رنگ موی عسلی ازآنجایی‌که رنگ موی عسلی گرم است، برای کسانی که دارای رنگ پوست سبزه هستند بیشتر خوشایند خواهد بود.

انواع رنگ موی عسلی

  • رنگ موی عسلی دودی
  • رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره
  • رنگ موی عسلی سرد
  • رنگ موی عسلی نسکافه ای

آرایش صورت مناسب با رنگ موی عسلی

این رنگ مو از آن دسته رنگ هایی است که هم طبیعت گرم دارد و هم سرد .اگر اهل آرایش سنگین نیستید بهتر است در آرایش صورت تان از رنگ های گرم مثل فندقی، شکلاتی و دارچینی استفاده کنید. اگر می خواهید آرایش به صورتتان حس گرمی و نشاط ببخشد بهتر است برای ترکیب سایه چشم تان از رنگ های با تناژ دودی و قهوه ای، کرم پودر روشن با رژ قرمز رنگ استفاده کنید. می توانید از سایه چشم با تناژ های کمرنگ، کرم پودر برنز و رژ لب های کمرنگ صورتی، کالباسی و … برای آرایش تان نیز استفاده کنید. زنان با پوست سبزه اغلب باید مراقب باشند و سایه مناسب را انتخاب کنند تا پوست آنها روشن‌تر به نظر برسد.

ژلیش یا لاک ناخن، کدام یک ماندگار تر است؟

ژلیش ‌ناخن نوعی لاک بادوام است که نسبت به لاک های معمولی ماندگاری بیشتری دارند و به راحتی نیز پاک نمی شوند. ژلیش ‌ناخن یا لاک موقت بر خلاف لاک های معمولی که با گذشت زمان و با جریان هوا خشک می شوند، باید در معرض اشعه دستگاه UV قرار بگیرد تا خشک شود.

با ژلیش ناخن نگران پاک شدن لاک ناخن نباشید

ژلیش ‌ناخن را با همان فرچه های لاک کلاسیک نیز می توان روی ناخن های طبیعی یا حتی کاشته شده کار کرد. از مزیت های ژلیش ‌ناخن نسبت به لاک معمولی این است که لاک های کلاسیک همیشه با کیفیت نیستند و منافذ روی ناخن را مسدود می کنند؛ اما ژلیش این عوارض را ندارد. دوام ژلیش ‌ناخن در حدود دو تا سه هفته می باشد. ژلیش‌ ناخن را پس از گرفتن کوتیکول ناخن آن ها را مرتب می کنند و در 3 مرحله ژلیش را روی ناخن قرار می دهند و با گذشت 30 ثانیه ناخن ها باید زیر دستگاه UV  قرار بگیرند تا خشک شوند. پس از قرار گرفتن هر لایه روی ناخن ابتدا باید آن را زیر دستگاه خشک کرد و سپس لایه بعدی را قرار داد.

مقایسه ژلیش ناخن‌ و لاک

لاک ژلی ناخن از مواد قوی‌تری تشکیل شده است که محکم‌تر از لاک‌های معمولی است و در برابر سایش و آسیب‌های روزانه مقاومت می‌کند. برای انجام ژلیش ناخن حتماً دقت داشته باشید که آرایشگاه معتبری را انتخاب کنید. موادی که آرایشگر استفاده می‌کند باید درجه یک و ایمن باشد تا ناخن و پوست شما آسیب نبیند.

در تهران برای ژلیش ناخن یا خدمات مو به کجا مراجعه کنیم؟

سالن زیبایی سریرا به مدیریت خانم معصومه ترابی در منطقه ی قلهک تهران در حال فعالیت می باشد.

کلیه خدمات مورد نیاز بانوان عزیز، نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه، کرلی، خدمات پاکسازی پوست با بهترین کیفیت و جدیدترین متد در سالن زیبایی سریرا برای شما بانوان عزیز مهیا است.

کلیه میکاپ آرتیست‌ها و پرسنل با تجربه ما در سالن زیبایی سریرا، ضمن توجه به سلیقه مشتری، بیشترین تمرکز خود را بر روی تعادل و تناسب اجزاء صورت می‌گذارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو وقت می توانید از طریق راه های ارتباطی 02126604023 یا 09121021041 با این مجموعه تماس حاصل نمایید یا به نشانی زیر مراجعه کنید:

خيابان دولت، خيابان شهيد اصغر نعمتی، كوي جانثار لادانی،كوی عليرضازارع، بن بست گل سرخ، پلاک ٦، زنگ 4

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.