افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

مشاهده‌‌ لیست قیمت تجهیزات کوهنوردی و صخره ‌نوردی در سایت ایمالز :

  • کد خبر : 5379
مشاهده‌‌ لیست قیمت تجهیزات کوهنوردی و صخره ‌نوردی در سایت ایمالز :

لوازم کوهنوردی و صخره‌نوردی مجموعه ابزار و تجهیزاتی هستند که برای تسلط بیشتر و بهتر بر محیط‌های کوهستانی و طبیعی، توسط کوهنوردان، صخره‌نوردان و در مجموع افرادی که در خارج از مناطق شهری، به ورزش و فعالیت می‌پردازند، کاربرد دارند و تأکید می‌شود که جهت بالا بردن ایمنی و همچنین آسان‌تر شدن این فعالیت‌ها استفاده […]

لوازم کوهنوردی و صخره‌نوردی مجموعه ابزار و تجهیزاتی هستند که برای تسلط بیشتر و بهتر بر محیط‌های کوهستانی و طبیعی، توسط کوهنوردان، صخره‌نوردان و در مجموع افرادی که در خارج از مناطق شهری، به ورزش و فعالیت می‌پردازند، کاربرد دارند و تأکید می‌شود که جهت بالا بردن ایمنی و همچنین آسان‌تر شدن این فعالیت‌ها استفاده شوند. گفتنی است که این لوازم کاربردی با توجه به نوع و سبک کوهنوردی و صخره‌نوردی متنوع هستند؛ اما عمدتاً متریال آن‌ها مقاوم و باکیفیت است. شما می‌توانید قیمت تجهیزات کوهنوردی و صخره‌ نوردی را در سایت ایمالز که یک سایت معتبر و باسابقه در زمینه‌ی فروش کالا در ایران است، مشاهده نمایید. ایمالز یک فروشگاه اینترنتی است که باعث اتصال مشتریان به فروشندگان و آسان شدن فرآیند خرید می‌شود. ضمن اینکه فرصت دارید تمام انتخاب‌های خود را یک‌جا مشاهده کنید.

کوهنوردی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای تفریح به کوه می‌روید و در دامنه‌ی کوه یا تپه‌ها قدم زده باشید، یعنی کوهپیمایی کرده‌اید؛ جالب است بدانید که کوهنوردی و کوهپیمایی با هم بسیار متفاوت هستند؛ کوهنوردی پیچیده‌تر بوده و به معنای عبور از مسیرهای فنی کوهستان است و دارای زیرمجموعه‌هایی چون، یخ‌نوردی، دره نوردی، سنگ‌نوردی، صخره‌نوردی، صعود به قله و… است. لازم به ذکر است که شما برای پیمایش مسیرهای سنگی و یخی نیازمند ابزار و تجهیزاتی مانند پوشاک کوهنوردی، عصای کوهنوردی، کفش کوهنوردی و … هستید که برای امنیت و تسهیل این فعالیت باید حتماً همراهتان باشند. شما می‌توانید برای خرید، لیست و قیمت تجهیزات کوهنوردی و صخره‌ نوردی را در سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر مشاهده کرده و سپس اقدام نمایید؛ در ادامه لیستی از مهم‌ترین این ابزار و ملزومات را نام می‌بریم.

صخره‌نوردی یا سنگ‌نوردی

صخره‌نوردی یا سنگ‌نوردی، یکی از اشکال یا به عبارتی زیرمجموعه‌های کوهنوردی است؛ این نوع ورزش، سرعتی و استقامتی به شمار می‌رود که ازجمله ورزش‌های مهیج و شاد در کوه و طبیعت است. این ورزش امروزه یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها میان عموم افراد و به‌ویژه طبیعت گردان است. لازم به ذکر است که این فعالیت هیجان‌انگیز مانند سایر فعالیت‌ها و ورزش‌ها نیازمند تجهیزاتی است که باوجود آن‌ها راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر گردد. شما می‌توانید قیمت تجهیزات کوهنوردی و صخره‌ نوردی، مانند طناب، یخ‌ شکن، کیسه‌ خواب، زیرانداز و… را در سایت‌های معتبر مانند سایت ایمالز مشاهده و بررسی نمایید؛ سپس برای خرید اقدام کنید.

کیف و کوله پشتی کوهنوردی

یکی از تجهیزات مهم و لازم در برنامه‌ی کوهنوردی، صخره‌نوردی و در کل طبیعت‌گردی، کیف و کوله کوهنوردی است که ورزشکار این امکان را دارد تا تمام تجهیزات خود را در آن گذاشته و با خود حمل کند. لازم است بدانید که این کوله‌ها برای استفاده در فعالیت‌های کوهنوردی، صخره‌نوردی و مسیرهای کوهستانی، طراحی‌شده و دارای مشخصات و قابلیت‌های ویژه و کاربردی هستند که البته این ویژگی‌ها بسته به سایز کوله‌پشتی متغیر هستند. ساختار کیف و کوله کوهنوردی از متریالی مقاوم در برابر نفوذ آب، ساییدگی و… است و البته تمام این قابلیت‌ها در قیمت آن نیز تأثیر مستقیم دارند؛ بنابراین شما می‌توانید قبل از خرید، قیمت تجهیزات کوهنوردی و صخره‌ نوردی را از فروشگاه‌های ورزشی و یا سایت‌های معتبری چون ایمالز استعلام گرفته و بعد با توجه به بودجه‌ای که دارید خرید نمایید.

چادر کوهنوردی

چادر کوهنوردی یا چادر مسافرتی، یکی دیگر از لوازم ضروری، در برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی است. گفتنی است که این چادرها به‌طور ویژه برای اسکان، استراحت و البته محافظت از کوهنوردان طراحی‌شده‌اند؛ که با توجه به نوع و سبک فعالیت شما، که شامل کوهنوردی سبک، صعودهای فنی و آلپاین، کمپینگ و طبیعت‌گردی و همچنین با توجه به ظرفیتی که دارند طراحی و قیمت‌گذاری شده‌اند. شما می‌توانید طرح‌ها و سایزهای مختلف چادر مسافرتی و همچنین قیمت تجهیزات کوهنوردی و صخره نوردی را استعلام بگیرید و با شناخت و آگاهی بیشتر جهت خرید اقدام نمایید.

کفش کوهنوردی

یکی از مهم‌ترین لوازم و امکانات کوهنوردی، کفش کوهنوردی است. این کفش‌ها به‌صورت خیلی ویژه جهت استفاده در مسیرهای کوهستانی و محیط‌های خشک و ناهموار طراحی‌شده‌اند؛ این کفش‌ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی بوده و با توجه به سبک و نوع فعالیت و همچنین فصل فعالیت، در طرح، کیفیت و مدل‌های مختلف طراحی‌شده‌اندمتریال این کفش‌ها بسیار محکم و مقاوم است و در مواجهه با مسیرهای سخت و کوهستانی و شرایط ناهموار، عملکرد بالایی دارند. این کفش‌ها در مدل‌هایی چون زمستانی، تک‌پوش، دوپوش و… با قیمت‌های مختلف طراحی و تولیدشده‌اند. شما می‌توانید جهت آگاهی از قیمت تجهیزات کوهنوردی و صخره نوردی که شامل کفش هم می‌شوند، اقدام و سپس بسته به نوع فعالیت و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارید، خرید کنید.

خرید و لیست قیمت کفش و پوتین کوهنوردی مردانه زنانه

قمقمه و شیکر ورزشی

یکی دیگر از تجهیزات ورزشی که میان انواع ورزش‌ها چه ورزش‌های سالنی و چه طبیعت‌گردی و کوهستانی طرفداران زیادی دارد، قمقمه و شیکر ورزشی است.؛ که ظرفی کاربردی برای نگهداری انواع مایعات سرد و گرم است. تفاوت قمقمه و شیکرها در جنس و سایز آن است و معمولاً در جنس‌های فلزی، شیشه‌ای، پلاستیکی و همچنین طرح و مدل‌های متنوع ساخته می‌شوند؛ ورزشکاران می‌توانند از شیکرها به علت قدرت میکس بالایی که دارند برای درست کردن شیرموز، اسموتی و مخلوط کردن مکمل‌های پودری خود استفاده نمایند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تجهیزات کوهنوردی و صخره‌ نوردی ازجمله قمقمه و شیکر به فروشگاه یا سایت‌های معتبر مراجعه نمایید.

تجهیزات و لوازم کوهنوردی برای ورزشی بهتر و ایمن‌تر

اگر از علاقه‌مندان به ورزش ازجمله کوهنوردی و صخره‌نوردی هستید؛ بدانید که تجهیزات و وسایل موردنیاز این ورزش، برای یک کوهنوردی ایمن و مطلوب ضروری هستند؛ شما باید با توجه به مسیر و مدت‌زمانی که قصد کمپ در کوهستان را دارید؛ وسایل و ابزار ضروری مانند، پوشاک کوهنوردی، عصای کوهنوردی، کیسه‌ خواب، زیرانداز، یخ شکن و … همراه داشته باشید تا بتوانید در زمان صعود و برگشت، مسیر را با اطمینان و خیالی آسوده طی نمایید. توجه داشته باشید که تجهیزات کوهنوردی و صخره نوردی در طرح، سایز و قیمت‌های متنوعی تولیدشده‌اند؛ شما می‌توانید قبل از خرید قیمت‌ها را از سایت‌های معتبری چون ایمالز استعلام و سپس اقدام کنید. در پایان اگر در ارتباط با این مقاله سؤال یا نظری دارید، با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.