افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

مشخصات خرید الکترود، میلگرد ساده و اسپیسر در شهر مفتول

  • کد خبر : 4166
مشخصات خرید الکترود، میلگرد ساده و اسپیسر در شهر مفتول

آشنایی با مشخصات خرید الکترود جوشکاری، اسپیسر و میلگرد ساده، به شما اطلاعات لازم در خصوص محصولاتی مناسب را خواهد داد. شهر مفتول، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌کننده الکترود جوشکاری، اسپیسر و میلگرد ساده است. در صورتی که قصد خرید انواع محصولات مفتولی، افزودنی بتن و سایر محصولات دیگر را دارید، با شهر مفتول […]

آشنایی با مشخصات خرید الکترود جوشکاری، اسپیسر و میلگرد ساده، به شما اطلاعات لازم در خصوص محصولاتی مناسب را خواهد داد. شهر مفتول، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌کننده الکترود جوشکاری، اسپیسر و میلگرد ساده است. در صورتی که قصد خرید انواع محصولات مفتولی، افزودنی بتن و سایر محصولات دیگر را دارید، با شهر مفتول همراه باشید. میلگرد ساده، الکترود و اسپیسر، سه مورد از محصولات مهم هستند که در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر کاربرد دارند. در این میان کیفیت میلگرد ساده و الکترود از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین باید از مرکزی معتبر خریداری شوند. به منظور آشنایی با مشخصات و خرید انواع این محصولات با کیفیت تضمینی، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

مشخصات خرید الکترود جوشکاری

از جمله ضروری‌ترین تجهیزات جوشکاری، الکترود جوشکاری است. بدون این محصول فرآیند جوشکاری عملا غیرممکن است. بنابراین اهمیت استفاده از این ابزار بالاست. کاربرد الکترود جوشکاری در فرآیند جوشکاری، انتقال جریان الکتریکی از دستگاه جوشکاری به فلز و پر کردن فضای خالی در میان دو قطعه است. در واقع با کمک این محصول می‌توان به راحتی قطعات را به یکدیگر متصل کرد. الکترود جوشکاری در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر یک نیز دارای کاربرد خاصی هستند. برای اطلاع از قیمت خرید  الکترود  جوشکاری مطالب زیر را مطالعه کنید.

ساختار الکترود جوشکاری به صورتیست که از دو قطعه فلزی و غیر فلزی تشکیل می‌شوند. در زمان استفاده از آن‌ها یک سمت به بخش غیر فلزی متصل شده و بخش دیگر نیز به قطعه جوشکاری متصل می‌شود. در زمان جوشکاری، الکترود ذوب می‌شود و با ذوب شده الکترود فضای خالی بین دو قطعه پر می‌گردد. در واقع سبب اتصال قطعات به یکدیگر می‌شود. جنس پوشش الکترودها بسیار مهم بوده و به پوشش آن‌ها فلاکس گفته می‌شود.

کاربرد اصلی الکترود، در آهنگری و جوشکاری است و سبب اتصال قطعات فلزی به وسیله جریان الکتریکی به یکدیگر می‌شود. الکترود دو نوع است: الکترود مصرفی و الکترود مصرف نشدنی. الکترود مصرفی، در صنعت زیاد استفاده نمی‌شود. چرا که نقطه ذوب این محصول پایین است. الکترود مصرفی از دو فولاد کربن و نیکل ساخته می‌شود. الکترود مصرفی در دو نوع روکش‌دار و بدون روکش تولید می‌شود.

مشخصات خرید میلگرد ساده

 

مشخصات خرید میلگرد ساده

میلگردها که از اجزای اصلی در بتن‌ریزی ساختمان هستند، در دو نوع ساده و آجدار تولید و روانه بازار می‌شوند. میلگرد ساده قطعه‌ای فولادی و طویل به صورت توپر است. سطح این میلگرد کاملا صاف و یکدست بوده و فاقد آج است. به میلگرد ساده، میلگرد a1 نیز گفته می‌شود. در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر از میلگرد ساده استفاده می‌شود. البته کاربرد میلگرد آجدار در مقایسه با نوع ساده بیشتر است. از آنجایی که بتن به تنهایی تحمل مقاومت در برابر نیروهای کششی را ندارد، از این رو در زمان بتن‌ریزی از میلگرد جهت جبران مقاومت کششی استفاده می‌شود. بنابراین استحکام و مقاومت سازه به میزان قابل توجهی افزایش میابد.

به منظور تولید میلگرد، ابتدا شمش‌های فولادی در حرارت بالا قرار می‌گیرند. اینکار به منظور شکل دادن به شمش فولادی ضروری است. در مرحله بعدی شمش‌های حرارت‌دیده، روی رول‌های مخصوص قرار می‌گیرند و برش داده می‌شوند. در این مرحله از عرض و قطر آن‌ها کاسته می‌شود. در نهایت نیز با طول مشخص و استاندارد برش داده شده و بسته‌بندی می‌شوند. قیمت میلگرد دائما در حال نوسان است. از این رو به منظور استعلام قیمت خرید میلگرد ساده با شهر مفتول همراه باشید

مشخصات خرید انواع اسپیسر

 

مشخصات خرید انواع اسپیسر

اسپیسر یکی از قطعات رایج در ساختمان‌سازی است که به منظور ایجاد فاصله بین دو میلگرد استفاده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی تولید می‌شود. اسپیسر تنها فاصله‌انداز نیست. این محصول می‌تواند نوعی پوشش روی میلگرد ایجاد کند و باعث جلوگیری از زنگ‌زدگی این محصول شود. در سازه هایی مانند دال و دیوار از اسپیسر بر روی میلگرد به عنوان پوشش استفاده می‌شود. کاربرد اسپیسر در بتن، ساختمان، سدسازی و تونل‌سازی نیز رایج است.

به طور کلی استفاده از اسپیسر سبب افزایش سرعت و کیفیت می‌شود. زمانی که میلگرد در مجاورت هوا و رطوبت قرار می‌گیرد، به مرور زمان دچار خوردگی و یا سولفاته شدن می‌شود. بنابراین بر روی عملکرد آن تاثیر منفی می‌گذارد. از این رو لازم است از اسپیسر استفاده شود تا از بروز این مشکل جلوگیری گردد.

مسئله دیگر جلوگیری از جابه‌جایی میلگرد است. به طور کلی میلگرد ممکن است در شبکه خود جابه‌جا شود. در صورتی که از اسپیسر استفاده شود، میلگرد به خوبی در جای خود نگهداری می‌شود و در نهایت تکان نمی‌خورد. همین مسئله در دوام میلگرد و ایجاد پوشش یکنواخت تاثیر بسزایی دارد. استفاده از اسپیسر بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. به منظور خرید اسپیسر لازم است بدانید این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها شامل اسپیسر بتنی، فلزی، پلاستیکی و… است.

برای خرید انواع محصولات مفتولی دیگر، انواع توری، افزودنی بتن و…. با شماره 37556-021 در ارتباط باشید و یا به وب سایت شهر مفتول به آدرس https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4166

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.