افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

معرفی انواع تیشرت زنانه و مردانه 2023

  • کد خبر : 4228
معرفی انواع تیشرت زنانه و مردانه 2023

تیشرت لباسی بسیار ساده، سبک و راحت و بدون هرگونه تزئینات اضافی است. این لباس در موقعیت‌ها و شرایط مختلف توسط خانم و آقایان استفاده شده و بسیار کاربردی و جذاب است. با وجود سادگی و راحتی گفته شده، اما همچنان تنوع خوبی از این لباس در بازار وجود دارد تا افراد برای شرایط مختلف […]

تیشرت لباسی بسیار ساده، سبک و راحت و بدون هرگونه تزئینات اضافی است. این لباس در موقعیت‌ها و شرایط مختلف توسط خانم و آقایان استفاده شده و بسیار کاربردی و جذاب است. با وجود سادگی و راحتی گفته شده، اما همچنان تنوع خوبی از این لباس در بازار وجود دارد تا افراد برای شرایط مختلف با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود از آن انتخاب کنند. در ادامه به بررسی مدل‌های مختلف تیشرت زنانه و مردانه و راهنمای خرید آن‌ها می‌پردازیم. با توجه به این نکات می‌توانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

انواع تیشرت زنانه

تیشرت‌های زنانه دارای انواع مختلفی هستند و می‌توانید با توجه به سلیقه خود از میان آن‌ها انتخاب کنید. در این میان تیشرت‌های بسیار متنوعی وجود دارد که هم به عنوان لباس راحتی و هم لباس مناسب برای مهمانی و دورهمی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برخی از مدل‌های تیشرت زنانه در ادامه معرفی شده‌اند. برای خرید تیشرت زنانه باید با انواع مختلف آن‌ها آشنا شده تا بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود داشته باشید.

تیشرت یقه گرد و یقه هفت

محبوب‌ترین نوع تیشرت در میان خانم‌ها تیشرت یقه گرد است. شاید بتوان این لباس را به عنوان راحت‌ترین لباس مورد استفاده برای منزل نام برد. از این لباس مخصوصا در فصل‌های گرم سال بسیار استفاده می‌شود. تی شرت یقه گرد برای استفاده در زیر مانتو، لباس یا به عنوان لباس مناسب دورهمی و مهمانی‌های دوستانه نیز توصیه می‌شود. مدل دیگری از تیشرت‌های زنانه وجود دارد که تنها در مدل یقه با این مدل متفاوت هستند. مدل‌های یقه هفت نیز به همان اندازه کاربردی بوده و به جای یقه گرد استفاده می‌شوند.

تیشرت نخی

تیشرتی بسیار سبک، راحت، خنک و کاربردی که در فصل‌های گرم سال بیشترین استفاده را دارد. این لباس از الیاف کاملاً طبیعی طراحی و دوخته شده و هیچ گونه حساسیتی برای افراد به همراه نخواهد داشت. افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، می‌توانند از این نوع تیشرت استفاده کنند. تنوع طرح و رنگ تیشرت‌های نخی نیز بسیار زیاد است تا افراد بتوانند با هر سلیقه‌ای از میان آن‌ها انتخاب کنند.

تیشرت‌های کراپ زنانه

از جدیدترین مدل‌های تیشرت زنانه، کراپ است که در سال‌های اخیر رایج شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. تیشرت کراپ از تیشرت‌های معمولی کوتاه‌تر است و بالای شلوار قرار می‌گیرد. معمولاً از این تیشرت برای پوشاندن نیم تنه بالایی استفاده می‌شود. تنوع بالایی از طرح و رنگ‌های آن نیز موجود است.

تیشرت ورزشی

تیشرت‌های ورزشی نمونه‌ای از تیشرت‌ها هستند که برای سالن‌های ورزشی استفاده می‌شوند. این لباس‌ها معمولاً از پارچه‌های کشی تهیه شده تا فرد با پوشیدن آن بتواند حرکات ورزشی را راحت‌تر انجام دهد. نوع جنس و نحوه طراحی آن‌ها نیز به صورتی است که تنفس پوستی راحت‌تری را برای افراد به همراه دارند.

تیشرت مردانه

تیشرت‌ها در میان آقایان نیز کاربرد زیادی دارند و شاید بتوان گفت پراستفاده‌ترین لباس برای آقایان تیشرت است. این لباس در عین راحتی با تنوع بالا در دسترس است تا افراد برای انواع موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف از آن استفاده کنند. تیشرت‌ها معمولاً در فصل تابستان استفاده شده اما برخی افراد حتی در زمستان نیز برای زیر لباس‌های گرم خود از آن استفاده می‌کنند. معمولاً تیشرت‌های آقایان و خانم‌ها تنها در طرح و رنگ متفاوت هستند. در ادامه با انواع تیشرت مردانه آشنا می‌شویم.

تیشرت یقه گرد و یقه هفت

این تیشرت نیز همانند تیشرت یقه گرد خانم‌ها رایج‌ترین نوع تیشرت مورد استفاده در میان آقایان است. یقه‌ای به حالت گرد که برای انواع مختلف استایل‌ها و موقعیت‌های مختلف مناسب است. تیشرت یقه هفت نیز دقیقا مشابه همین مدل است، با این تفاوت که شکل یقه آن به جای گرد، به صورت هفت طراحی و دوخته شده است. افرادی که دارای صورت گرد با شانه‌هایی پهن هستند، می‌توانند از این تیشرت استفاده کنند. علاوه بر این دو مدل یقه‌های دیگری مانند اسکوپ، اسکی و هنلی نیز موجود است که برخی از افراد با توجه به سلیقه خود از میان آن‌ها انتخاب می‌کنند.

انواع تیشرت مردانه با توجه به نوع آستین

تیشرت‌های مردانه با توجه به نوع آستین به انواع مدل‌های بدون آستین، نیم آستین، آستین کوتاه و آستین بلند دسته بندی می‌شوند. رایج‌ترین مدل مورد استفاده در میان آقایان آستین کوتاه است. اما مدل‌های دیگر نیز دارای کاربردهای خاص خود بوده و در شرایط و موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شوند.

انواع تیشرت مردانه با توجه به فیت بودن

معمولاً تیشرت‌ها نوع طراحی متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها در سایزهای بزرگ طراحی شده و برخی کاملاً فیت تن افراد هستند. انتخاب از میان این موارد نیز با توجه به استایل موردنظر صورت می‌گیرد. اسلیم فیت نوعی از تیشرت است که کاملاً فیت بدن بوده و برای زیر کت‌های تک نیز استفاده می‌شود. تیشرت بگی نوعی دیگر از تیشرت است که دارای حالتی گشادتر و بلندتر بوده و معمولاً افرادی که دارای اندام‌های چاق‌تری هستند از آن استفاده می‌کنند. تیشرت‌های بدن نما نیز وجود دارند که بسیار جذب تن شده و عضلات بدن و شکم فرد در آن‌ها نمایان می‌شود.

تمام موارد گفته شده در قیمت تیشرت مردانه تأثیر دارند. به همین دلیل قبل از خرید باید با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

نکات خرید تیشرت مردانه و زنانه

فرقی ندارد قصد خرید تیشرت زنانه دارید یا مردانه، در هر صورت انتخاب این لباس مانند هر لباس دیگری باید بر اساس نکات و موارد مهمی انجام شود تا بهترین انتخاب صورت گیرد.

انتخاب مدل

اولین موضوع انتخاب مدل تیشرت است. از میان مدل‌های مختلفی که در بالا معرفی شد بهترین گزینه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. این انتخاب معمولاً بر اساس موقعیتی که قصد استفاده از تیشرت را دارید، صورت می‌گیرد.

سایز مناسب

سایز تیشرت نیز همانند هر لباس دیگری مهم است. برخی از افراد به تیشرت‌های راحت و آزاد علاقه داشته و برخی دیگر به دنبال خرید تیشرت‌هایی کاملاً جذب بدن هستند. این موضوع نیز کاملاً سلیقه‌ای است و می‌توانید هر تیشرتی با هر سایزی را انتخاب کنید.

جنس تیشرت

این موضوع اما از دو مورد بالا مهم‌تر است. تیشرت‌ها جنس‌های مختلفی دارند و برای فصل‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن انتخاب جنس مرغوب می‌تواند تیشرتی با ماندگاری بالاتر برای شما به همراه داشته باشد. انتخاب تیشرت از برندهای شناخته شده می‌تواند در این موضوع به شما کمک کرده تا تیشرتی با کیفیت عالی انتخاب و خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4228

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.