افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

معرفی بهترین انواع محصولات ابزار دندانپزشکی

  • کد خبر : 3442
معرفی بهترین انواع محصولات ابزار دندانپزشکی

رادیوگرافی از روش های تصویربرداری پزشکی به شمار می رود که با بهره مندی از آن می توان به گونه ای که درون بدن انسان را مشاهده کرد و از بعضی بیماری های آن مطلع شوید.این روش با بهره مندی از تابش اشعه ایکس X-ray ( اشعه رونتگن) به قسمتی از بدن انسان می تواند […]

رادیوگرافی از روش های تصویربرداری پزشکی به شمار می رود که با بهره مندی از آن می توان به گونه ای که درون بدن انسان را مشاهده کرد و از بعضی بیماری های آن مطلع شوید.این روش با بهره مندی از تابش اشعه ایکس X-ray ( اشعه رونتگن) به قسمتی از بدن انسان می تواند تصویر مورد نیاز را تهیه نماید. برای خرید رادیوگرافی کارکرده می توانید به وب سایت های مختلفی مراجعه نمایید که توصیه می شود قبل از خرید به مرکز معتبر مراجعه کنید. رادیوگرافی انواع مختلفی را شامل می شود که رادیوگرافی ساده پایه ای ترین نوع آن می باشد. رادیوگرافی ساده اولین نوع تصویربرداری یا اشعه ایکس می باشد که به وسیله بشر اختراع گردد و هنوز به شکل وسیعی از آن استفاده می گردد. در این می ان می توانید انواع یونیت اکباتان و سنسور آر وی جی را از این وب سایت ها خریداری نمایید.

رادیوگرافی دندانپزشکی چیست؟

رادیوگرافی یا پرتونگاری یا عکس برداری  از روش های تصویربرداری پزشکی به شمار می رود که به وسیله آن می توان به نوعی درون بدن انسان را مشاهده نمود و به این صورت به تشخیص درست بیماری کمک زیادی نمود . این تصویربرداری بوسیله تابش اشعه ایکس x-ray صورت می گیرد. اشعه ایکس با عبور از پوست و عضلات به صفحه حساس برخورد می نماید. رنگ این قسمت ها پس از ظاهر شدن سیاه دیده خواهد شد. برخلاف آن استخوان مانع عبور اشعه ایکس خواهد شد و آن نواحی پس از ظاهرشدن سفید دیده می شود. به این دلیل در یک عکس رادیوگرافی بعضی استخوان ها که متراکم تر و محکم ترند سفید تر و بعضی دیگر کمتر سفید خواهند بود.

یونیت تجهیزات اصلی در دندانپزشکی

یونیت به عنوان یکی از تجهیزات اصلی در دندانپزشکی می باشد که ابزار اصلی دندانپزشکی در درمان دهان و دندان بودهف لذا انتخاب یک یونیت دندانپزشکی استاندارد که از کیفیت بالایی برخوردار است منجر به آرامش دندانپزشک و جلب رضایت مشتری و افزایش کیفیت درمان خواهد شد. یونیت دندانپزشکی ابزار های لازم را در اختیار پزشک قرار داده و در برگیرنده ۴ قسمت صندلی، جعبه، باکس، چراغ روشن و کراشوار(لیوان پرکن- دستشویی و ساکشن) می باشد.

خرید یونیت اکباتان

یونیت دندانپزشکی به عنوان یکی از تجهیزات مهم و کاربردی می باشد که در این میان با برند های مختلفی ارائه می شود. یونیت اکباتان یکی از نام آشنا ترین لوازم در این خصوص می باشدف به گونه ای که بدون وجود آن، دندانپزشک نه تنها نمی‌ تواند بیماران را معاینه نماید بلکه درمان آن ها نیز صورت نخواهد گرفت . یونیت دندانپزشکی  از تجهیزات دندانپزشکی بوده که جزء ابزار اصلی دندانپزشک در درمان بیماری‌های دهان و دندان به شمار می رود، لذا انتخاب یک یونیت دندانپزشکی استاندارد که از کیفیت بالایی برخوردار است موجب آرامش پزشک، رضایت بیمار و افزایش کیفیت درمان خواهد شد. یونیت دندانپزشکی ابزارهای لازم را در اختیار پزشک قرار داده و عملیات را ساده تر و دقیق تر خواهد کرد.

سنسور آر وی جی یا رادیوویزوگرافی

سنسور آر وی جی مخفف رادیوویزوگرافی است که به عنوان جایگزینی جهت رادیوگرافی اشعه ایکس در دندانپزشکی کاربرد دارد . تکنیک آر وی ‌جی  به عنوان یک روش نسبتا جدید در تصویربرداری دندان شناخته می شود که به فیلم نیاز رادیوگرافی، ظهور و ثبوت را از خواهد برد. سیستم تصویربرداری RVG اغلب در مطب و کلینیک دندانپزشکی کاربرد دارد که به عنوان جدید ترین نوآوری به شمار می رود.

مزایای استفاده از سنسور RVG دندانپزشکی

سنسور RVG دندانپزشکی از دو بخش فعال و غیر فعال برخوردار می باشد که جهت عکس گرفتن می بایست از قسمت فعال سنسور استفاده گردد. سنسور آر وی جی دندانپزشکی در هنگام قرار گرفتن در معرض اشعه ایکس جهت تصویربرداری از دندان، خطا را کاهش خواهد داد. در مقایسه با روش های رادیولوژی اشعه ایکس، سنسور RVG میزان تماس بیمار را با اشعه ایکس 80 درصد کاهش می یابد. دندانپزشک با استفاده از این نوع سنسور می تواند نتایج فوری را دریافت و مدت انتظار بیماران را کاهش دهد. این سنسور همچنین قابلیت انعطاف ‌پذیری تصاویر و تغییر اندازه یا کنتراست آن ها را برای مشاهده بهتر ایجاد خواهد کرد. از مزایای استفاده از این ابزار عبارت اند از :

  • پرونده ‌سازی برای بیمار
  • قابلیت اندازه‌ گیری کانال‌ ها و ابعاد مختلف بر روی تصویر
  • قابلیت رنگ ‌آمیزی تصاویر
  • امکان شناسایی دقیق عارضه‌های روی تصویر
  • امکان سه بعدی ‌سازی تصویر
  • امکان اندازه‌ گیری زوایای مختلف بر روی تصویر
  • امکان بزرگنمایی تصویر برای مشاهده بهتر آن

دنتی شاین Denty Shine به عنوان یکی از مراکز تجارت دندان پزشکی ایران شناخته می شود که در گرایش فروش تجهیزات دندان پزشکی فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده بوده که انواع تجهیزات دندان پزشکی را ارائه می دهد. به طور کلی این محصولات ضمن کیفیت و برخورداری از گارانتی های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین می توانید از طرق وب سایت این مجموعه به نشانی dentyshine.com اقدام به خرید غیر حضوری نموده و اطلاعات جامعی از این تجهیزات کسب نمایید. شایان ذکر است این مجموعه دارای سابقه بالایی در ارائه انواع محصولات و تجهیزات دندان پزشکی بوده و طی این سال ها ثمر و بازخورد تمامی سخت کوشی ها باعث فروش تجهیزات دندان پزشکی در همه ی مراکز استان ها و شهرستان ها شده است. شما می توانید انواع تجهیزات اعم از یونیت وصال گستر و یونیت ارزان را از این مرکز تهیه نمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3442

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.