افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

معرفی بهترین لیفتراک های بازار ایران

  • کد خبر : 3553
معرفی بهترین لیفتراک های بازار ایران

لیفتراک ها کامیون های صنعتی هستند که برای جابجایی مواد و محموله بین مکان های مختلف طراحی شده اند. با وجود انواع مختلف لیفتراک در بازار، هر کدام کاربرد و عملکرد مربوط به خود را دارند. تعداد زیادی تولید کننده لیفتراک در سراسر جهان وجود دارند که انواع مختلفی از لیفتراک را تولید می کنند. […]

لیفتراک ها کامیون های صنعتی هستند که برای جابجایی مواد و محموله بین مکان های مختلف طراحی شده اند. با وجود انواع مختلف لیفتراک در بازار، هر کدام کاربرد و عملکرد مربوط به خود را دارند.

تعداد زیادی تولید کننده لیفتراک در سراسر جهان وجود دارند که انواع مختلفی از لیفتراک را تولید می کنند. در این مقاله، فهرستی را ایجاد کرده‌ ایم که بهترین مارک‌ ها و تولیدکنندگان لیفتراک در جهان را نشان می‌ دهد.

بهترین لیفتراک های بازار ایران

بهترین لیفتراک در بازار ایران

این فهرست جامع، تاریخچه هر سازنده، مکان‌ های تولید، و همچنین طیف وسیعی از لیفتراک‌ های موجود در بازار را به اشتراک می‌گذارد. لطفاً توجه داشته باشید که این برندها و سازندگان لیفتراک بدون ترتیب خاصی ذکر شده اند. برای بهترین عملکرد علاوه بر انتخاب بهتربن برند لیفتراک باید بتوانید فروشنده بهترین لوازم یدکی لیفتراک را در بازار شناسایی کنید. در اینجا قطعات لیفتراک اصلی انواع برند را خواهید یافت.

1- تویوتا

تویوتا اولین لیفتراک خود را در سال 1955 توسعه داد و از آن زمان تاکنون بیش از 700000 لیفتراک تولید کرده است. امروزه تویوتا مواد هندلینگ مستقر در کلمبوس، ایندیانا، بزرگترین تولید کننده لیفتراک در جهان است. تویوتا که به دلیل شیوه های نوآورانه تولید خود مشهور است، خط کاملی از تجهیزات حمل و نقل مواد را ارائه می دهد. این شامل:

  • لیفتراک احتراق داخلی و برقی
  • ریچتراک
  • اردر پیکر
  • جک پالت
  • تراکتور یدک کش
  • وسایل نقلیه هدایت شونده خودکار (AGV)
  • سکوی کار هوایی

2- کلارک

کلارک به عنوان تولید کننده محورها و گیربکس های خودرو در سال 1917 شروع به کار کرد. این شرکت که توسط یوجین بی کلارک تأسیس شد، بیش از 100 سال است که یک تولید کننده لیفتراک در کنتاکی بوده است. بزرگترین ادعای کلارک برای شهرت این است که اولین لیفتراک جهان را با مکانیزم بالابر هیدرولیکی اختراع کرده است. این کامیون که “Truclift” نام دارد در سال 1920 ساخته شد و پیشرو تمام لیفتراک های مدرن است.

امروزه بیش از 350000 لیفتراک توسط CLARK در سراسر جهان در پنج دسته اصلی کار می کنند. این برند بسیار نوآور است و به طور مداوم محصولات خود را بهبود می بخشد. لیستی از لیفتراک ها را می توانید در زیر مشاهده کنید.

  • لیفتراک پنوماتیک آی سی
  • لیفتراک IC Cushion
  • لیفتراک برقی
  • لیفتراک راهرو باریک

3- کاترپیلار

کاترپیلار، یکی دیگر از تولید کنندگان پیشرو لیفتراک تحت نام Cat® Lift Truck است. در سال 1925، پس از ادغام شرکت تولیدی Holt و شرکت C. L. Best Tractor، شرکت کاترپیلار متولد شد. این اولین تولید کننده لیفتراک در کالیفرنیا شد. اکنون، بخش لیفتراک کاترپیلار در هیوستون، تگزاس مستقر است. این شرکت طیف گسترده ای از تجهیزات حمل و نقل مواد از جمله لیفتراک و تجهیزات انبار را ارائه می دهد.

کاترپیلار نام بسیار محبوبی است که در مورد حمل و نقل مواد و تجهیزات ساخت و ساز صحبت می شود. در سال 1925 در کالیفرنیا، زمانی که C.L. شرکت بست تراکتور و شرکت تولیدی هولت ادغام شدند. امروزه آنها به ارائه طیف وسیعی از محصولات صنعتی و تجاری معروف هستند. در مورد لیفتراک ها، کاترپیلار موارد زیر را ارائه می دهد:

  • لیفتراک برقی
  • لیفتراک LPG
  • لیفتراک دیزلی
  • لیفتراک های دستی
  • ریچتراک
  • استکرهای پلتفرم

4- نیسان

نیسان در سال 1957 شروع به تولید لیفتراک در کارخانه توتسوکا در ژاپن کرد. با گذشت زمان، نیسان خود را به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر لیفتراک تثبیت کرد، که گواه این واقعیت است که آنها بیش از 600000 لیفتراک در سراسر جهان بین سال های 1957 و 2007 تولید کردند.

در سال 2012، نیسان لیفتراک به UniCarriers (هنوز با نام نیسان) پیوست، اما در سال 2015، نام تجاری نیسان دیگر وجود نداشت و با UniCarriers جایگزین شد.

جالب اینجاست که UniCarriers خود یک شرکت تابعه از Mitsubishi Logisnext است – همراه با CAT، Jungheinrich، و چند مارک لیفتراک دیگر. با وجود تاسیس نیسان در ژاپن، دفتر مرکزی نیسان/UniCarriers جدید در Marengo، IL قرار دارد.

5- لینده

کارل فون لینده و دو نفر دیگر Linde Material Handling را با عنوان Güldner-Motoren-Gesellschaft در مونیخ در سال 1904 تأسیس کردند و سه سال بعد به Aschaffenburg نقل مکان کردند. این شرکت بزرگترین تولید کننده لیفتراک برقی در سطح جهان و رهبر بازار لیفتراک در اروپا است. این شرکت در میان برترین تولیدکنندگان بالابر و لیفتراک های انباری در جهان قرار دارد. امروزه این شرکت در بیش از 100 کشور دنیا نمایندگی دارد و کارخانه های تولید و مونتاژ در آلمان، ایالات متحده، فرانسه، چین و جمهوری چک دارد.

Linde کاتالوگ بزرگی از تجهیزات حمل و نقل مواد تولید می کند. محدوده محصولات آن شامل 77 سری با 382 نوع است. سیستم مدولار منحصر به فرد آنها به شرکت اجازه می دهد تا راه حل های نوآورانه ای را برای برنامه های کاربردی منحصر به فرد به شرکت ها ارائه دهد.

6- هیوندای

هیوندای یک نام آشنا در صنعت خودرو با نام های تجاری هیوندای و کیا خود، تولید کننده لیفتراک و تجهیزات ساختمانی نیز می باشد. تاریخچه برند هیوندا به سال 1947 در کره جنوبی می رسد. امروزه دفتر مرکزی تجهیزات صنعتی این شرکت در نورکراس، جورجیا است. از آنجا آنها خط گسترده ای از بالابرهای دیزلی، الکتریکی و LP را ارائه می دهند.

با پشتوانه ضمانت‌ های پیشرو در صنعت که هیوندای ارائه می‌ کند، لیفتراک‌ های مدرن، نوآورانه و بادوام دیزلی، برقی و LP ارائه شده برخی از بهترین‌های این صنعت در سطح جهان هستند. در اینجا یک لیست از تولیدی های هیوندای آمده است:

  • لیفتراک دیزلی
  • لیفتراک برقی
  • لیفتراک LP
  • ریچتراک

7- تی سی ام

TCM (که مخفف Toyo Carriers Manufacturing است) که در سال 1949 شکل گرفت، لیفتراک های احتراق داخلی و الکتریکی را ارائه می دهد. به عنوان “اولین لیفتراک موتور احتراق داخلی “ساخت ژاپن” است. مانند بسیاری دیگر از برندهای موجود در این لیست، TCM چندین ادغام را در طول سال ها پشت سر گذاشته است. و اگرچه در ژاپن تاسیس شد، امروزه بالابرهای این شرکت “عمدتاً در اروپا توسعه یافته و ساخته می شوند.”

8- میتسوبیشی

لیفتراک میتسوبیشی بخشی از گروه میتسوبیشی Logisnext است که در سال 1937 در کیوتو، ژاپن تأسیس شد. از آن زمان به یک تولید کننده مشهور جهانی تجهیزات حمل مواد و انواع دیگر کامیون های صنعتی تبدیل شده است.

لیفتراک میتسوبیشی بیش از 25 سال است که لیفتراک تولید می کند و این شرکت به خاطر طیف محصولات قابل اعتماد، نوآورانه و کم آلایندگی خود شناخته شده است. میتسوبیشی طیف گسترده ای از لیفتراک ها را در 3 دسته اصلی تولید می کند:

  • لیفتراک آی سی
  • لیفتراک برقی
  • تجهیزات حمل و نقل انبار

9- دوسان

Park Seung-jik شرکت خودروهای صنعتی Doosan را در سال 1896 راه اندازی کرد. دفتر مرکزی این شرکت در سئول، کره جنوبی قرار دارد. این شرکت مادر اشکودا پاور و شرکت بابکت در آمریکای شمالی است. دوسان یکی از تولید کنندگان پیشرو ماشین آلات کره جنوبی است. آنها تجهیزات لجستیک جهانی را همراه با لیفتراک های موتوری و الکتریکی تولید می کنند.

دوسان لیفتراک های برقی و آی سی و سایر تجهیزات جابجایی مواد را طراحی و توسعه می دهد. تمرکز آن بر دوام و نوآوری آن را به یک نیروی جهانی در این صنعت تبدیل کرده است.

10- کوماتسو

کوماتسو با مسئولیت محدود، مستقر در میناتو، توکیو، ژاپن، لیفتراک را در بخش ساخت و ساز، معدن و تجهیزات کاربردی خود تولید می کند. کوماتسو که در سال 1921 تأسیس شد، موتورهای دیزلی و تجهیزات صنعتی مانند لیزر و ژنراتورهای ترموالکتریک را نیز تولید می کند. این شرکت با نام Komatsu America Corp در آمریکای شمالی فعالیت می کند که در سال 1917 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شیکاگو، ایلینوی است.

مجموعه لیفتراک های کوماتسو به اندازه برخی دیگر از شرکت های موجود در این لیست متنوع نیست، اما کیفیت محصولات با بهترین ها در سطح بالایی قرار دارد.

11- کرون

شرکت Crown Equipment در سال 1945 شروع به کار کرد و از آن زمان به دلیل راه حل ها و محصولات در سطح جهانی که نوآورانه و قابل اعتماد هستند، شهرت پیدا کرده است. کراون در حال حاضر 19 کارخانه تولیدی در سراسر جهان دارد که دفتر مرکزی آن در اوهایو، ایالات متحده مستقر است.

دفاتر فروش و امکانات تولید در ایالات متحده، آلمان، استرالیا، سنگاپور و چین موجود است. کراون انواع مختلفی از تجهیزات جابجایی مواد، از جمله لیفتراک، کامیون پالت، کامیون و غیره را تولید می کند. این شرکت تا 85 درصد از قطعات را برای هر یک از لیفتراک‌ های خود طراحی و ایجاد می‌ کند که به کنترل کیفیتی که به دست می‌ آید کمک می‌ کند.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3553

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.