افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

معرفی جامع تیرآهن فایکو

  • کد خبر : 5223
معرفی جامع تیرآهن فایکو

امروز تیرآهن فایکو یکی از بهترین مصالح ساختمانی در این دسته است که در ساخت‌وسازها به‌کار گرفته می‌شود. برای تولید چنین مصالحی معمولا از استانداردهای خاصی تبعیت شده و به همین دلیل، استحکام آن‌ها برای انجام چنین پروژه‌هایی ایده‌آل است. شرکت فایکو برای تولید محصولات خود، از آلیاژهای مرغوبی استفاده کرده و به همین دلیل، […]

امروز تیرآهن فایکو یکی از بهترین مصالح ساختمانی در این دسته است که در ساخت‌وسازها به‌کار گرفته می‌شود. برای تولید چنین مصالحی معمولا از استانداردهای خاصی تبعیت شده و به همین دلیل، استحکام آن‌ها برای انجام چنین پروژه‌هایی ایده‌آل است.

شرکت فایکو برای تولید محصولات خود، از آلیاژهای مرغوبی استفاده کرده و به همین دلیل، در افزایش استحکام سازه‌ها موثر است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، این تیرآهن‌ها را در سایز دلخواه سفارش دهید. در ادامه قصد داریم تیرآهن‌های این شرکت را به‎طور کامل معرفی کنیم.

آشنایی با انواع تیرآهن فایکو

شرکت فایکو سال‌ها در زمینه تولید چنین محصولاتی فعالیت داشته و توانسته است تیرآهن‌های بسیار باکیفیتی به بازار عرضه کند. بسته به نیاز هر سازه، این کارخانه در سایزهای مختلف تیرآهن‌های خود را تولید کرده است که در ادامه به معرفی هریک می‌پردازیم:

  • تیرآهن‌های IPN یکی از محصولات این کارخانه بوده که با درنظرگرفتن استانداردهای کشور چین و روسیه تولید شده است. به همین دلیل، انتظار کیفیت قابل قبولی از آن‌ها داریم.
  • IPB ازجمله تیرآهن‌های این کارخانه است که با توجه به طول بلند و عرض نسبتا پهنی که دارد، می‎‎تواند استحکام لازم برای ستون‌های انواع سازه را تامین کند.
  • از دیگر محصولات کارخانه فایکو که از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، می‌توان به تیرآهن‌های IPE اشاره کرد. این مصالح با رعایت اصول و استانداردهای اروپا ساخته و روانه بازار می‌شود. به همین دلیل، می‌توان از کیفیت و استحکام‌ آن‌ها اطمینان داشت.

سایزبندی تیرآهن فایکو به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برای انواع مختلف سازه، از تیرآهن‌هایی با سایز مختلف استفاده می‌شود، کارخانه فایکو برای تولید محصولات خود به چنین نکته‌ای توجه کرده است. به‌طور معمول، تیرآهن‌های این مجموعه در سایز‍‌‌های 14 تا 24 به‌تولید می‌رسد. به‌علاوه، امکان سفارش چنین محصولاتی تا طول 12 متر وجود دارد.

قیمت تیرآهن فایکو چقدر است؟

 

با توجه به ارزش بالای چنین محصولاتی، مطمئنا در قیمت نهایی پروژه تاثیر زیادی خواهد داشت. دقت داشته باشید، قیمت تیرآهن‌های فایکو همانند سایر محصولات این‌چنینی، بسته به نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا متغیر است. به همین دلیل، نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن تعیین کرد.

بااین‌حال، برای اطلاع از قیمت روز و دقیق تیرآهن‌های فایکو، می‌توانید به www.ahanbox.com مراجعه کنید و با جدیدترین نرخ چنین محصولاتی آشنا شوید. به‌علاوه، کارشاسان فروش این مجموعه به‌صورت 24 ساعته پاسخ‌گوی سوالات شما خواهند بود. دقت داشته باشید، امکان ثبت سفارش آنلاین با چند کلیک ساده در سایت مجموعه فراهم شده است.

جمع‌بندی

تیرآهن فایکو ازجمله محصولات باکیفیت در بازار ایران بوده که در این سال‌ها، در پروژه‌های عمرانی نقش مهمی ایفا کرده است. این محصولات با توجه به رعایت اصول و استانداردهای مختلف، در انواع گوناگونی تولید و روانه بازار می‌شود. به همین دلیل، کیفیت آن‌ها با سایر نمونه‌های موجود در بازار، قابل مقایسه نیست.

همچنین، به این موضوع توجه داشته باشید که تیرآهن‌های فایکو در تنوع سایز زیادی تولید می‌شود و بسته به نوع سازه، می‌توان هرکدام را با قیمت به‌صرفه‌ از کارخانه سفارش داد. توجه داشته باشید برای سفارش گزینه مناسب برای هر سازه، می‌توان از تخصص کارشناسان استفاده و بهترین تیرآهن را انتخاب کرد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5223

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.