افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

معرفی راه های رفع چین و چروک پوست

  • کد خبر : 3885
معرفی راه های رفع چین و چروک پوست

کربوکسی‌تراپی یکی از پرکاربردترین روش‌های درمانی و زیبایی است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. در کربوکسی‌تراپی به وسیله دستگاه و با تزریق گاز co2 و یا دی اکسید کربن به زیر بافت‌ها عمل می‌نماید. کربوکسی نام علمی این گاز است. از کربوکسی برای از بین بردن چین و چروک پوستی، رفع تیرگی ناحیه کشاله ران […]

کربوکسی‌تراپی یکی از پرکاربردترین روش‌های درمانی و زیبایی است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. در کربوکسی‌تراپی به وسیله دستگاه و با تزریق گاز co2 و یا دی اکسید کربن به زیر بافت‌ها عمل می‌نماید. کربوکسی نام علمی این گاز است.

از کربوکسی برای از بین بردن چین و چروک پوستی، رفع تیرگی ناحیه کشاله ران و زیر بغل، از بین بردن سلولیت و رفع چین و چروک‌های زیر پوستی استفاده می‌کنند. تعداد جلسات استفاده از کربوکسی‌تراپی برای هر ناحیه متفاوت است.

سابسیژن یک روش درمانی بدون تیغ است که این روش درمانی یک جراحی تهاجمی می‌باشد و برای درمان کردن مشکلات پوستی زیر پوست استفاده می‌کنند و بسیار پرطرفدار است و برای افرادی که دارای زخم‌های عمیق، سالک، خط خنده و اخم هستند و سلولیت شدید دارند بسیار مناسب است.

کربوکسی

کربوکسی‌تراپی یک روش درمانی است که از آن برای درمان چین و چروک صورت، پشت دست‌ها و … استفاده می‌شود. در کربوکسی‌تراپی جریان خون افزایش پیدا می‌کند و پوست قابلیت ارتجاعی خود را بیشتر می‌کند. این روش درمانی نتیجه بسیار عالی برای درمان چین و چروک‌ها است. برخی از افرادی که دارای چین و چروک‌های زیادی در پوست خود هستند به سراغ این روش درمانی می‌روند.

یکی دیگر از کاربردهای کربوکسی رفع تیرگی ناحیه تناسلی بانوان است که باید این روش درمانی را در 6 تا 8 جلسه انجام دهند تا پوست کم کم روشن شود. در صورتی که همراه با روش درمانی کربوکسی از پمادهای موضعی و لیزر هم استفاده کنید تاثیر بیشتری خواهد داشت. این روش هیچ گونه عوارضی ندارد و تنها عوارض آن سوزش‌های جزئی است.

از دیگر کاربردهای کربوکسی از بین بردن ترک‌های پوستی است. در صورتی که ترک‌های پوستی شما هنوز به رنگ قرمز هستند می‌توان با استفاده از کربوکسی این ترک‌ها را درمان کرد. برای از بین رفتن این ترک‌ها باید شما 8 تا 12 جلسه کربوکسی را انجام دهید تا این ترک‌ها از بین بروند.

کربوکسی‌تراپی یکی از روش‌های نتیجه‌بخش و کاربردی‌ترین روش درمانی به حساب می‌آید. این درمان بدون هیچ گونه درد و عوارضی انجام می‌شود و هزینه آن بسیار کمتر است و اثر بخشی فوری دارد.

بعد از انجام دادن عمل کربوکسی می‌توانید بلافاصله به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید و هیچ گونه محدودیتی ندارد. برای انجام دادن این روش درمانی بهتر است به کلینیک‌هایی که دارای مجوزهای لازم برای انجام دادن این درمان‌ها هستند بروید تا این کار توسط پزشک انجام شود تا نتیجه بهتری به دست بیاید. کلینیک پوست پاسداران می‌تواند گزینه خوبی برای انجام این عمل باشد.

سابسیژن

سابسیژن یک روش درمانی بدون تیغ است که برای رفع چال، زخم‌های عمیق، خط خنده و اخم و چروک‌های سلولیتی از آن استفاده می‌کنند.

برای انجام دادن این کار باید در ابتدا پوست را ضدعفونی کنید و بعد بی حسی انجام می‌شود که در برخی از افراد با استفاده از پماد بی حسی و برخی دیگر با تزریق آمپول این کار انجام می‌شود. بعد از بی حسی سوزن‌های بسیار ریز و نازکی به سطح پوست وارد می‌شوند و در زیر پوست حرکت می‌کنند که اسکارها به صورت افقی بریده شده و از پوست جدا می‌شوند که قسمت‌های فرو رفته پوست به طور مطلوبی برطرف می‌شود و پوست هم‌سطح دیگر قسمت‌ها می‌شود.

سابسیژن یک روش درمانی ساده است که هر جلسه آن مدت زمان زیادی نیاز ندارد و بعد از انجام دادن می‌توان مرخص شد و با استفاده از مراقبت‌های توصیه شده به فعالیت روزانه پرداخت. برای این که با این روش درمانی نتیجه بهتری بگیرید بهتر است 4 تا 6 جلسه را انجام دهید. این روش درمانی ماندگار است.

از این روش درمانی برای از بین بردن زخم‌های عمیق استفاده می‌شود که با وارد کردن سوزن‌های بسیار کوچک و ریز به داخل پوست این بافت منسجم و سفت متلاشی می‌شود و با تحریک لایه اپیدرم پوست بازسازی می‌شود و جای فرو رفته پوست پر می‌شود.

مزایای استفاده از روش درمانی سابسیژن

  • مدت زمان نقاهت آن کوتاه است
  • قابلیت انجام آن در تمامی فصول وجود دارد
  • نتایج درمانی آن بالا است
  • امکان انجام دادن آن در تمامی تیپ‌های پوستی وجود دارد

مراقبت‌های لازم بعد از انجام دادن سابسیژن

  • بعد از انجام دادن سابسیژن در صورت درد می‌توان از مسکن استفاده کرد.
  • پوست خود را از اشعه خورشید محافظت کنید.
  • استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده موضعی برای درمان سریع‌تر پوست
  • مصرف کامل و به موقع آنتی‌بیوتیک‌ها برای پیشگیری از عفونت
  • هنگام استراحت باید روی کمر بخوابید و زیر سر خود را بلند نگه دارید
  • محل درمان را دستکاری نکنید و یا در محیط‌های پر حرارت و گرم قرار نگیرید

پوست هر فرد با دیگری متفاوت است به این علت نمی‌توان به صورت قطعی جلسات را برای هر فرد با فرد دیگر یکسان دانست. تعداد جلسات هر فرد متفاوت است و به کلاژن‌سازی پوست و نوع فرورفتگی و میزان عمق فرورفتگی‌ها بستگی دارد.

هزینه سابسیژن با توجه به معاینه و فرو رفتگی‌های پوست متفاوت است که این هزینه‌ها با معاینه پزشک و تعداد جلسات درمان و نوع زخم و اندازه آن مشخص می‌شود. در صورتی که بخواهید یک روش درمانی موثر با هزینه منصفانه داشته باشید این روش درمانی بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

جمع بندی

در متن بالا سعی کردیم توضیحاتی درباره دو روش درمان کربوکسی و سابسیژن در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه به دنبال یک روش درمانی موثر برای درمان زخم‌ها و آکنه و … هستید می‌توانید از این دو روش درمانی استفاده کنید. برای انتخاب یکی از این دو روش درمانی بهتر است به پزشک‌های کاربلد و حرفه‌ای کلینیک پوست پاسداران مراجعه نمایید و با معاینه پزشک نوع درمان خود را مشخص نمایید.

این روش‌های درمانی برای انواع زخم‌ها مناسب است و می‌تواند بعد از چندین جلسه این زخم‌ها و فرورفتگی‌ها و … را به کلی از بین ببرد.

برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.