افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

معرفی موسسه‌های مهاجرتی در تهران

  • کد خبر : 4647
معرفی موسسه‌های مهاجرتی در تهران

اگر بخواهیم مؤسسات مهاجرتی که در تهران قرار دارند را بشماریم به عدد بسیار بزرگی می‌رسیم! در سال‌های اخیر به دلیل بالارفتن تعداد متقاضیان مهاجرت در ایران و مخصوصاً شهر تهران مؤسسات زیادی تأسیس شدند. تهران که به‌عنوان پایتخت و کلان‌شهر در ایران مرکز اصلی بسیاری از شرکت‌های بزرگ و موفق است، بیشتر مؤسسات معتبر را […]

اگر بخواهیم مؤسسات مهاجرتی که در تهران قرار دارند را بشماریم به عدد بسیار بزرگی می‌رسیم! در سال‌های اخیر به دلیل بالارفتن تعداد متقاضیان مهاجرت در ایران و مخصوصاً شهر تهران مؤسسات زیادی تأسیس شدند.

تهران که به‌عنوان پایتخت و کلان‌شهر در ایران مرکز اصلی بسیاری از شرکت‌های بزرگ و موفق است، بیشتر مؤسسات معتبر را در خود جای‌داده.

اکثر شرکت‌های موفق در زمینه مهاجرت پس از موفقیت در پرونده‌های متعدد تصمیم به فعالیت در شهر پرجمعیت تهران گرفته؛ می‌توان گفت که هر مؤسسه معتبری در ایران یک شعبه در شهر تهران دارد.

به همین خاطر انتخاب بین موسسه‌های مهاجرتی در تهران بسیار آسان است چرا که به‌آسانی می‌توان شرکت‌های معتبر را در سطح شهر یافت.

اما بهترین موسسه‌های مهاجرتی در تهران چه ویژگی‌هایی دارند؟ کدام یک معتبر و کدام کلاهبردار است؟ این سؤالاتی است که شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد.

در این مقاله قصد داریم تا به این سؤالات جواب دهیم و معتبرترین موسسه‌های مهاجرتی در تهران را به شما معرفی کنیم. پس ابتدا بیایید به ویژگی‌های مؤسسات مهاجرتی معتبر در تهران را بپردازیم.

ویژگی‌های موسسه‌های مهاجرتی معتبر در تهران

  • برای اینکه اعتبار یک مؤسسه مهاجرتی را بسنجید لازم است ابتدا به سراغ مجوزات آن شرکت بروید، داشتن مجوزات لازم از مراجع مربوطه برای یک مؤسسه مهاجرتی بسیار ضروری می‌باشد پس به‌هیچ‌وجه با مؤسساتی که مجوز ندارند همکاری نکنید.
  • اگر مؤسسه مهاجرتی که انتخاب کرده‌اید دارای وب‌سایت است بهتر است ابتدا بررسی کنید که این مؤسسه نماد اعتماد الکترونیکی را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده باشد. بهتر است وب‌سایت‌هایی که در اینترنت فعالیت دارند نشان ملی ثبت را از پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال هم دریافت کرده باشد.
  • پس از بررسی مجوزهای اینترنتی باید سراغ مجوزهای دیگر بروید؛ برای مثال داشتن پروانه فعالیت حقیقی یا حقوقی با مهر معتبر مراجع مربوطه کمک بسیار زیادی در اعتماد شما به آن مؤسسه می‌کند.
  • در قدم بعدی بهتر است آدرس مؤسسه مهاجرتی در تهران را یافته و به آنجا بروید؛ تحقیق کنید که چه مدت این شرکت در آن مکان فعالیت دارد؟ ساختمان دفتر اداری یا مسکونی می‌باشد؟ آیا مدیرعامل مجموعه حضور دارد؟ و آیا شما می‌توانید مجوزهای فعالیت مؤسسه را در دفتر ببینید؟ مراجعه حضوری و بررسی برخی شرایط می‌تواند تا حد زیادی خیال شما را راحت کند.
  • علاوه بر موارد گفته شده راه‌های دیگری برای تشخیص مؤسسات معتبر در تهران وجود دارد که می‌توانید با کمی تحقیق بهترین مؤسسات را پیدا کنید.

برای مهاجرت با مؤسسات شهر تهران همکاری کنیم؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش‌آمده که من در شهر دیگری زندگی می‌کنم و قصد مهاجرت دارم، آیا بهتر است برای مشاوره و انجام امور مهاجرتی به تهران آمده و با مؤسسات این شهر همکاری کنم؟

تا حدودی بله چرا که به دلیل محدودیت‌های دسترسی به امکانات، سفارت، وکلای درجه یک و … در دیگر شهرهای ایران ممکن است پرونده شما با معطلی یا مشکل مواجه شود.

واضح است که مؤسسات معتبری که در تهران وجود دارند به دلیل نزدیکی به ادارات، سفارت‌ها و … شرایط بهتری دارند و می‌توانند از ارتباطات خود برای تسریع پرونده شما استفاده کنند.

البته این‌طور نیست که موسسه‌های مهاجرتی در شهرهای دیگر اعتبار و عملکرد لازم را ندارند؛ اما در اینجا ما از مزایای اضافی که مؤسسات در تهران دارند صحبت می‌کنیم.

اما اگر قصد سفر به تهران برای آغاز مهاجرت خود را ندارید توصیه می‌کنیم با مؤسساتی همکاری کنید که یک دفتر در تهران دارند تا بتوانند از طریق ارتباط با وکلای خود در تهران امور اداری شما را سریعاً انجام دهند.

بهترین موسسه‌های مهاجرتی در تهران

حالا که جواب سؤالات خود را درباره موسسه‌های مهاجرتی در تهران دریافت کردید می‌خواهیم چند مؤسسه معتبر در این شهر را به شما معرفی کنیم تا از طریق آنها با خیال راحت برای اخذ ویزا خود اقدام کنید.

منبع معرفی شرکت‌ها بر اساس بررسی و رتبه‌بندی سایت برتر ویزا می‌باشد.

1.پارسی کانادا

مؤسسه حقوقی دادگران حق و عدالت با نام پارسی کانادا یکی از شرکت‌های مهاجرتی قدیمی می‌باشد که می‌تواند شما در امور مهاجرت به کانادا و اروپا مخصوصاً در روش سرمایه‌گذاری و تمکن مالی کمک کند.

شما می‌توانید از برنامه‌ریزی دقیق شرکت پارسی کانادا در مهاجرت و ارزیابی و مشاوره 24 ساعته آنها در 7 روز هفته استفاده کنید. این مجموعه شامل دو شعبه در تهران، یکی در اصفهان و یکی دیگر در کانادا است.

آدرس: خیابان ولیعصر، بین چهارراه پسیان و زعفرانیه، پلاک 2880

شماره تماس: 021-43000071

2.گوتوتی‌آر

گوتوتی‌آر مجموعه بعدی در تهران است که می‌تواند در زمینه مهاجرت در انواع روش‌ها شما را کمک کند. این مجموعه متشکل از متخصصانی است که سابقه مهاجرت، تحصیل و کار در کشورهای مختلف دنیا را داشته‌اند.

Go2tr با 14 سال سابقه در زمینه مهاجرت و اقامت می‌تواند مشاوره دقیقی را به شما بدهد. طبق اطلاعاتی که این مجموعه در اختیار مشتریان خود گذاشته است در سالی که گذشته حدود 1.623.254 دقیقه مشاوره تلفنی داشته‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است.

آدرس: جردن، قبل از چهارراه جهان کودک، خیابان شریفی، روبروی کلانتری گاندی، پلاک ۳۲، واحد ۴

شماره تماس: 021-43000021

3.حلوی

مؤسسه مهاجرتی حلوی که درگذشته با نام ایرانتو فعالیت کرده، بیش از 10 سال سابقه در زمینه انواع مهاجرت از جمله کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و … به کانادا دارد.

این شرکت در کانادا با نام Unican Immigration به ثبت رسیده و در شهر ونکوور فعالیت می‌کند. این مؤسسه زیر نظر آقای مهندس مهران حلوی فعالیت می‌کند.

شماره تماس: 021-91300022  –  09120959490

آدرس: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، برج اداری و تجاری ملت.

4. اصطهباناتی

مؤسسه اصطهباناتی که سابقه فعالیت‌های حقوقی و مهاجرتی زیادی را دارد با همکاری وکلا و مشاورین متخصص در خارج از کشور می‌تواند شما را در زمینه تابعیت و اخذ اقامت راهنمایی کند.

کشورهایی که مؤسسه حقوقی اصطهباناتی در زمینه مهاجرت آن فعالیت می‌کند، شامل کل اروپا، آمریکا، آسیا و … می‌باشد که در این سال‌ها مهاجران زیادی را برای ورود به این کشورها راهنمایی کرده است.

آدرس: میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان بهزاد شفق (17) مجتمع نخل

شماره تماس: 021-9101-7272

5.رجبی

شرکت حقوقی و مهاجرتی رجبی با شماره ثبت 562051، مؤسسه بعدی در تهران است که با کمک وکلای بین‌المللی تابه‌حال توانسته چندین پرونده موفق را پشت سر بگذارد.

این مؤسسه مهاجرتی و کاریابی که زیر نظر مهندس رجبی فعالیت می‌کند سابقه بسیار طولانی در زمینه مهاجرت به کشورهای دنیا را دارد.

شماره تماس: 91002525

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، بعد از پمپ‌بنزین، پلاک 183

6.ویزا 724

ویزا 724 یکی از مراکز معتبر برای اخذ ویزا کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، دبی و … می‌باشد که در زمینه‌های مختلف مثل رفع ریجکتی و وقت سفارت هم فعالیت می‌کند.

این مؤسسه دارای تمامی مجوزهای لازم برای اخذ اقامت از جمله مجوز رسمی وزارت کار، مجوز رسمی مؤسسه حقوقی بین‌المللی لیبرا و … می‌باشد.

شماره تماس: 021-22609221

آدرس: خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل صدر، جنب پمپ‌بنزین، نبش کوچه الهیه (ساختمان مؤسسه حقوقی لیبرا و کاریابی بین‌المللی ایران)

7.سروش فردا

مؤسسه حقوقی بین‌المللی سروش فردا با نام تجاری یورو لایف یک شرکت فعال در زمینه انواع مهاجرت به کشور‌های دنیا می‌باشد که زیر نظر وکلای درجه یک فعالیت می‌کنند.

سروش فردا دارای نمایندگی رسمی در اروپا، نمایندگی رسمی برخی دانشگاه‌های اروپایی و نمایندگی فروش مجتمع‌های مسکونی در اروپا می‌باشد که باتکیه‌بر تجربیات خود مهاجرتی آسان را برای شما رقم می‌زند.

شماره تماس: 021-57680

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی (بالاتر از همت)، کوچه فلاحی، پلاک ۱۲، طبقه چهارم، واحد ۸

8.سفیران سروش سعادت

مؤسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که از دپارتمان‌های مختلف مهاجرتی با درصد موفقیت بالا در زمینه اخذ ویزا تشکیل شده است از گزینه‌های مناسب برای مهاجرت می‌باشد.

این مؤسسه دارای پروانه یا گواهینامه‌های معتبر و قانونی برای مشاوره و اخذ اقامت است و از مزایای خوب این شرکت عودت مبلغ قرارداد در صورت عدم موفقیت پرونده است.

شماره تماس: 021-91003232

آدرس: خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بیست‌طبقه سه واحد نه

9.ویزا موندیال

ویزا موندیال یکی از مراکز معتبر برای مشاوره مهاجرتی می‌باشد که در زمینه ویزا تحصیلی اروپا، کانادا و آمریکا شما را راهنمایی می‌کند.

اگر قصد مهاجرت از طریق تحصیل را دارید ویزا موندیال را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از خدمات این مؤسسه باتجربه استفاده کنید.

شماره تماس: 021-28111555

آدرس: سعادت‌آباد، سرو غربی.

10.دلتابان

دلتابان یکی از قدیمی‌ترین مؤسسات گردشگری و مهاجرتی است که در سال 1375 تأسیس شده و در حال حاضر در زمینه بلیط هواپیما، رزرو هتل، ویزا و … فعالیت می‌کند.

این مؤسسه که در سال‌های 1394، 1395 و 1396 به‌عنوان برند برتر ملی گردشگری انتخاب شده یکی از مؤسسات قدیمی در تهران است که می‌توانید از طریق آن به اروپا، آمریکا و دیگر کشورهای دنیا مهاجرت کنید.

شماره تماس: 021- 22222426

آدرس: تهران، خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد پلاک 1166

نتیجه‌گیری

همان‌طور که گفتیم موسسه‌های مهاجرتی بسیار زیادی در تهران وجود دارند؛ اما باید قبل از انتخاب هر کدام به‌خوبی تحقیق کرده و بهترین مؤسسات را انتخاب کنید.

یکی از مراجع معرفی برترین مؤسسات مهاجرتی وب‌سایت برتر ویزا است که با بررسی دقیق کارشناسان این مجموعه بهترین موسسه‌های مهاجرتی در هر زمینه انتخاب و معرفی می‌گردند.

امیدواریم در انتخاب مؤسسه مهاجرتی در تهران شما را کمک کرده باشیم، اگر شما هم مؤسسات معتبری در تهران می‌شناسید آنها را به ما معرفی کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.