افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران | قصر با شکوه تهرانی

  • کد خبر : 1338
معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران | قصر با شکوه تهرانی
هتل اسپیناس پالاس تهران جزو یکی از برترین و لوکس‌ترین هتل های ایران است که با امکانات بی‌نظیر و فوق‌العاده‌اش همه مسافران را متحیر می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که ممکن است در هنگام سفر ذهن شما را درگیر کند، انتخاب یک هتل خوب است. البته که هر فردی طبق خواسته‌ها، نیازها و حتی سلیقه شخصی ملاک‌های خوب بودن را اولویت بندی می‌کند. شاید اولویت شما برای انتخاب یک هتل خوب، موقعیت مکانی هتل، امکانات، خدمات و در آخر هزینه و قیمت آن باشد.

امروز می‌خواهیم یکی از بهترین هتل‌ های ایران که تا به حال ساخته شده را به شما معرفی کنیم. هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل های تهران است که به دلیل امکانات و خدمات بی‌مانندش، توانسته نظر گردشگران و مسافران بسیاری را به خود جذب کند.

رزرو هتل در تهران یک فرآیند مهم است که باید پیش از سفر در مورد آن تحقیق کنید. به همین سبب مقاله‌ای را تهیه کردیم که راهنمای خوبی برای معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران می‌باشد. پس در ادامه با ما همراه باشید؛ چون گفتنی‌های زیادی در رابطه با این هتل معروف داریم.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس تهران یک هتل پنج ستاره و نوساز می‌باشد که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است و در پروه هتل های اسپیناس قرار دارد که دو هتل در تهران و یک هتل در آستارا وجود دارد. بله درست متوجه شدید، هتل اسپیناس پالاس تهران از یک زنجیره بزرگ تشکیل شده است که ما می‌خواهیم به بررسی این هتل لوکس تهران بپردازیم.

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس تهران روی یک تپه در شمال این شهر می‌باشد که مانند یک الماس در منطقه سعادت‌آباد می‌درخشد. این هتل مجلل ۲۰ طبقه و ۴۰۰ واحد اقامتی دارد که هر کدام از این اتاق‌ها، مجموعه‌ای ویژه از خدمات و امکانات را ارائه ‌می‌دهند.

موقعیت جغرافیایی هتل اسپیناس پالاس در تهران

نمای تهران از داخل پنجره اتاق هتل اسپیناس پالاس

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای هر شخص برای انتخاب هتل در شهر پر هیاهو، موقعیت مکانی است. خوشبختانه این هتل که در انتهای بزرگراه یادگار امام قرار گرفته، کاملا از دود‌ و‌ دم و آلودگی پایتخت به دور است و به همین دلیل هم از آب و هوایی بسیار مطبوع و سالم دارد.

ناگفته نماند که چشم دوختن به کوه‌های سر به فلک کشیده البرز، رویایی است که پشت پنجره‌های این هتل تحقق پیدا می‌کند. نکته حائز اهمیت دیگر که در مورد موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس تهران وجود دارد، دسترسی آسان از هتل به اماکن مهم تهران است. برای مثال اگر بخواهید به نمایشگاه بین‌المللی تهران و یا برج میلاد بروید، فقط کافیست ۱۴ دقیقه زمان صرف کنید.

شایان به ذکر است که پارک ژوراسیک مهیج تهران دقیقاً در همسایگی شما قرار دارد. همچنین اگر می‌خواهید به دانشگاه تهران، سالن همایش صداوسیما و میدان آزادی سر بزنید، حداکثر زمانی که باید صرف کنید، فقط ۲۰ دقیقه است.

تفریح در هتل اسپیناس پالاس

این هتل زیبا خدمات تفریحی بسیاری دارد که در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. در طبقه منفی ۳ هتل اسپیناس ‌پالاس، خدمات ویژه‌ای همچون جکوزی، سونا، اتاق بخار، باشگاه سلامت، سالن تنیس، سالن بیلیارد، استخر و درمان‌های لوکس ارائه می‌شود. همچنین در این هتل مراکز خرید، کافی‌شاپ، رستوران، فست فود و آرایشگاه زنانه و مردانه هم وجود دارد که سبب آسوده خاطر بودن مسافران در هنگام سفر می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس میزبان جلسات کاری و جشن‌های مسافرانش

اگر برای یک سفر کاری به تهران می روید، دیگر نگران مکانی برای برگزاری جلسات کاری نباشید؛ چراکه این هتل مجلل، سالن کنفرانس بسیار بزرگی دارد که بیش از هزار نفر را در خود جای می‌دهد. در این سالن می‌توانید انواع کنفرانس‌ها، سمینارها و گردهمایی‌ها را برگزار نمایید و از خدمات بی‌نظیری همچون اینترنت، موسیقی، صفحه‌نمایش سریع، میکروفون‌های سیمی و بی‌سیم، خدمات ناهار، پذیرایی، سرو قهوه، پروژکتور، میکسر صدا، پخش‌کننده ویدئو، کرایه تاکسی و شاتل بهره‌مند شوید.

البته که میزبانی این هتل رویایی تنها به سالن کنفرانس ختم نمی‌شود و تالارها و سالن‌های پذیرایی بسیار زیبایی دارد که می‌تواند پاسخگوی جشن‌های شما باشد. در این سالن‌های مجلل و شیک می‌توان انواع مراسمات ازدواج، تولد و… را برگزار نمود.

شکم گردی در هتل اسپیناس پالاس تهران

شکم گردی در هتل اسپیناس پالاس تهران

از بدو ورود خود به هتل اسپیناس پالاس، دیگر نگران تهیه غذا و خوراکی نباشید؛ زیرا این هتل، رستوران‌های بسیار شیک با دکوراسیون‌های خارق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند پاسخگوی هر ذائقه و سلیقه‎‌ای باشد که در ادامه به معرفی 3 رستوران این هتل مجلل می‌پردازیم.

رستوران لاتون

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس، انواع غذاهای گوشتی، سوپ، سالاد، غذاهای دریایی، پاستا و غذاهای لذیذ دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این غذاهای خوشمزه، چیدمان زیبای این رستوران، اشتهای هر فردی را باز می‌کند.

رستوران دیبا

رستوران دیبا با دکوراسیون و معماری فوق‌العاده و زیبایش از دیگر رستوران‌هایی است که در این هتل پذیرایی شما خواهد بود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سفارش دهید و در این فضای آرام و زیبا به پذیرایی از خودتان بپردازید.

رستوران اسکای لانژ

تمام خدمات هتل اسپیناس پالاس یک طرف و رستوران اسکای لانژ آن طرفی دیگر. اگر ترس از ارتفاع ندارید، اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس بهترین گزینه برای شماست تا در کنار شکم گردی در بام تهران بنشینید و از خوردن غذای خود و تماشای شهر لذت ببرید. از جمله غذاهایی که در اسکای لانژ سرو می‌شود، توماهاک، مرغ ترش ایرانی، فسنجان، شیشلیک و دیگر غذاهای تایلندی و ژاپنی و املت های معروف اسکال لانژ! می‌باشد.

اقامت در هتل اسپیناس پالاس

نمای داخل اتاق هتل اسپیناس پالاس

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده هتل اسپیناس پالاس تهران، حق انتخاب دادن به مسافران برای برگزیدن سوئیت و اتاق است. برای مثال شما می‌توانید دکوراسیون، امکانات، نمای اتاق، ظرفیت، طراحی داخلی و چیزهایی از این قبیل را خودتان انتخاب کنید.

بهتر است سری به اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران بزنیم تا به خوبی تنوع را احساس کنید:

سوئیت رویال

این سوئیت ایده‌آل و رویایی به گونه‌ای طراحی شده که دقیقاً شبیه یک خانه با تمامی امکانات می‌باشد. معمولاً متراژ این سوئیت ۱۲۵ مترمربع است که به همراه یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب در اختیار مسافران قرار داده میشود. با این تفاصیل سوئیت رویال یک اقامتگاه مناسب و عالی برای خانواده است. از امکانات فوق‌العاده این سوئیت می‌توان به صندوق امانات، مینی بار، یخچال، اینترنت، روم سرویس ۲۴ ساعته، سرویس قهوه و چای رایگان و… اشاره کرد.

سوئیت اسکای

سوئیت اسکای همان‌طور که از نامش پیداست در آخرین طبقه هتل اسپیناس پالاس قرار دارد و تنها کافیست پنجره را باز کنید تا ابرها را لمس کند. علاوه بر این ویژگی شگفت‌انگیز، امکانات این سوئیت شنیدنی است. تخت ماساژ، تردمیل، اینترنت، غذاخوری ۱۲ نفره، میز کار، صبحانه سلف‌سرویس، صندوق امانات و بالکنی که جان می‌دهد برای خیره شدن در افق.

سوئیت پریزدنت پالاس

همانند هر مکانی که یک گزینه ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که مختص برند خودش است، هتل اسپیناس پالاس هم یک سوئیت ویژه دارد. این سوئیت لوکس و مبله، بیشتر شبیه آپارتمان تجهیز شده می‌باشد که بالکنی زیبا و پنجره‌های رو به شهر دارد. خدماتی که برای سوئیت پریزدنت پالاس در نظر گرفته شده‌ اعم از تردمیل، صندلی ماساژ، میز ناهارخوری شش‌نفره، سرویس چای و قهوه رایگان، اینترنت، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون و غیره می‌باشد.

قیمت اسپیناس پالاس تهران

قیمت اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران کاملاً وابسته به نوع اتاق و خدمات آن است. میانگین قیمت اتاق‌های دوتخته این هتل چیزی حدود یک میلیون و صد تا یک میلیون و دویست هزار تومان است. همچنین اگر بخواهید یکی از سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس تهران را رزرو کنید، باید چیزی حدود پنج میلیون تومان پرداخت کنید.

جمع‌بندی

با توجه به اینکه این هتل رویایی اصلا قابل وصف نیست؛ اما سعی کردیم در این مطلب از وب سایت ایران هتل آنلاین خلاصه‌ای از امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس را برایتان شرح دادیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر روزی قصد سفر به تهران را داشتید حتما یکی از اتاق‌های این هتل زیبا را برای اقامت، رزرو کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1338

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.