افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

معرفی و دانلود فیلم های هندی جدید

  • کد خبر : 2307
معرفی و دانلود فیلم های هندی جدید
معرفی و دانلود فیلم های هندی جدید فیلم های هندی مخاطبین ویژه خود را دارند، معمولا برخی دلباخته سبک فیلم های هندی از جنس عشق ها تا حرکات اکشن یا حتی سرودهایی که در این فیلم ها شاهد بوده ایم

فیلم های هندی مخاطبین ویژه خود را دارند، معمولا برخی دلباخته سبک فیلم های هندی از جنس عشق ها تا حرکات اکشن یا حتی سرودهایی که در این فیلم ها شاهد بوده ایم هستند.

محصولات سینمای هند بخصوص بالیوود جزو پرفروش ترین های سینمای جهان محسوب می گردند، خاطرات ما در گذشته از فیلم های بی نظیر هندی با داستان هایی جنایی، عاشقانه محض و صحنه های جذاب اکشن باعث شد توجه زیادی از مردم ایران به این سینما معطوف شود و حضور بازیگران مطرح چون سلمان خان، شاهرخ خان، امیر خان، آمیتاب پاچان، آنیل کاپور، آیشواریا، کارینا کاپور مزید بر علت شد تا بازهم میل به تماشای آثار هندی زنده بماند. هرچند که در سال های اخیر برخی فیلم ها با صحنه های فوق اغراق آمیز و تا حدودی با توهین به شعور مخاطب همراه بود اما بازهم میتوان یافت از آن دست فیلم های هندی که از نظر هنری و فنی حرفی برای گفتن دارند. با ما باشید با معرفی و دانلود فیلم های جدید هندی از رسانه همراه مووی.

فیلم های هندی جدید

  • دانلود فیلم 83

فیلم سینمایی ۸۳ یا هشتاد و سه (83) یک فیلم بیوگرافی، درام، ورزشی و تاریخی محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی کبیر خان است که توسط سه کمپانی Reliance Entertainment و Phantom Films و Kabir Khan Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز سامیت آرورا و واسان بالا نگاشته شده و بازیگرانی چون رانویر سینگ، دیپیکا پادوکونه، طاهر راج باسین، جیوا، ساغیب سالم، پانکاج تریپاتی، چیراگ پاتیل در آن بازی می کنند؛ این اثر که براساس داستانی واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 24 دسامبر سال 2021 میلادی توسط Annapurna Studios و Raajkamal Films International در سینماهای کشور هندوستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 7.3 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند سپس در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ بد نیست بدانید فیلم 83 پس از پخش نظرات و نقدهای مثبت فراوانی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه رانویر سینگ، داستان، فیلمنامه، جنبه‌های فنی و همچنین نحوه کارگردانی آن را مورد ستایش قرار دادند؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 2 جایزه برای بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی رانویر سینگ و بهترین چهره‌پردازی شده و نامزد دریافت 14 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین طراحی لباس، بهترین تدوین و بهترین کارگردانی اشاره کرد.

  • دانلود فیلم صنوبر

فیلم هندی صنوبر یا فیر (FIR) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی مانو آناند است که توسط کمپانی VV studioz تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز دیویانکا به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون ویشنو ویشال، گواتام واسودف منون، مانجیما موهان، ربا مونیکا جان، رایزا ویلسون، گاوراو نارایانان، پراشانت رانگاسوامی در آن حضور دارند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 11 فوریه سال 2022 میلادی توسط کمپانی Abhishek Nama Pictures در سینماای کشور هندوستان اکران شد سپس توسط سرویس ویدئویی Amazon Prime Video در هندوستان، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید فیلم صنوبر پس از اکران بازخوردهای مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه ویشال و ویلسون، فیلمنامه، شخصیت‌پردازی‌ها، موضوع متفاوت و جذاب، کارگردانی، داستان و سکانس‌های اکشن آن را ستودند؛ این فیلم با فروش بالای خود، در گیشه نیز موفق عمل کرد. برای دانلود فیلم هندی جدید 2022 رسانه همراه مووی پیشنهاد می گردد.

  • دانلود فیلم انا سولا پوگیرای

فیلم انا سولا پوگیرای (Enna Solla Pogirai) با ژانری کمدی، عاشقانه به زبان تامیل هندی محصول 2022 به نویسندگی و کارگردانی هریهاران است. در این فیلم آشوین کومار لاکشمیکانتان، تجو آشوینی، آوانتیکا میشرا، پوگاژ، دهلی گانش، ساببو پانچو و سوامیناتان ایفای نقش می کنند؛ این فیلم در 13 ژانویه 2022 اکران شد. آر جی ویکرام که با انجلی نامزد کرده است، به زودی از آرزوی او برای ازدواج با مردی که زمانی در یک رابطه جدی بوده است مطلع می شود. برای برآورده کردن آن، او از پریثی، یک بازیگر، می خواهد که به عنوان دوست دختر سابق او بازی کند. نقشه او به محض اینکه خودش را در یک مثلث عشقی می بیند و عاشق پریثی می شود نتیجه معکوس می دهد.

  • دانلود فیلم ماران

فیلم سینمایی ماران (Maaran) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی کارتیک نارن است که توسط کمپانی Sathya Jyothi Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز شرفو، سوهاس و ویوک به صورت مشترک نوشته شده و هنرمندانی چون دانوش، مالاویکا مهنان، ساموتیراکانی، اسمروثی ونکات، ماهندران، کریشناکومار، آدوکلام نارن، ایلاواراسو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 11 مارس سال 2022 میلادی توسط کمپانی Disney+ Hotstar در هندوستان، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ جالب است بدانید فیلم ماران پس از اکران با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد؛ اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، داستان مهیج و سکانس‌های اکشن فیلم را تحسین نمودند اما در مقابل نحوه کارگردانی، نحوه تدوین و تولید و همچنین فیلمنامه آن را مورد انتقاد قرار دادند؛ داستان فیلم درباره جوانی به نام ماران است که راه پدر خود را به عنوان یک روزنامه نگار ادامه داده و فساد یکی از سیاستمداران را آشکار می‌کند؛ اما این کار، ماران را با مشکلات فراوانی در زندگی روبرو می‌ کند. این فیلم داستان در مورد روزنامه نگاری به نام ماران است که مقاله‌ای را منتشر می‌کند که حقایق تلخ یک سیاستمدار فاسد را افشا می‌کند. حال ماران با این کار دچار مشکلات زیادی شده و وقوع یک حادثه تکان دهنده زندگی او را زیر و رو می‌ کند. برای دانلود فیلم هندی ماران 2022 از سایت همراه مووی استفاده کنید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2307

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.