افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

معرفی 4 روش آسان برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

  • کد خبر : 4178
معرفی 4 روش آسان برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

امروزه به واسطه آنلاین و اینترنتی شدن خدمات مختلف تامین اجتماعی، این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید از طریق روش‌های مختلف برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگی خود اقدام کنید. در این بین، یکی از سوالات مهمی که افراد به منظور دریافت فیش حقوقی بازنشستگان مطرح می‌کنند، این است که چه روش‌هایی برای […]

امروزه به واسطه آنلاین و اینترنتی شدن خدمات مختلف تامین اجتماعی، این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید از طریق روش‌های مختلف برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگی خود اقدام کنید. در این بین، یکی از سوالات مهمی که افراد به منظور دریافت فیش حقوقی بازنشستگان مطرح می‌کنند، این است که چه روش‌هایی برای فیش حقوقی به صورت آسان و سریع وجود دارد؟ به منظور پاسخ به این سوال با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم و بیان کنیم که سازمان تامین اجتماعی چه سامانه‌ها و روش‌هایی را به منظور دریافت فیش حقوقی در اختیار شما قرار داده است.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

در صورتی که قصد دارید تا فیش حقوقی بازنشستگی خود را دریافت کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که هر ماه سازمان تامین اجتماعی اقدام به ارائه حقوق به بازنشستگان می‌کند. برای آن که بتوانید فیش حقوقی خود را به صورت کامل دریافت کنید، نیاز است تا به سراغ یکی از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم آمده و از این طریق، اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید. اما اگر هنوز مطلع نیستید که به شما فیش حقوقی تعلق می گیرد یا خیر ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله فیش حقوقی برای چه افرادی است را از سایت فرصت امروز مطالعه نمایید.

روش‌های دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

دریافت فیش حقوقی

سازمان تامین اجتماعی تلاش کرده تا روش‌های مختلفی را برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فراهم کند تا شما بتوانید از طریق اینترنت و یا حتی از طریق موبایل خود، فیش حقوقی‌تان را دریافت کنید. به منظور بررسی و معرفی هر یک از این روش‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با موبایل

یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید فیش حقوقی خود را دریافت کنید، انجام این کار از طریق موبایل است. سازمان بیمه و تأمین اجتماعی به منظور ارائه خدمات خود به صورت اینترنتی و غیر حضوری، نرم افزاری و اپلیکیشن جدیدی را طراحی و راه اندازی کرده است تا متقاضیان و بازنشستگان بتوانند با استفاده از این اپلیکیشن از خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی استفاده کنند.

در صورتی که جز مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی هستید، می‌توانید با دانلود و نصب نرم افزار فیش حقوقی تأمین اجتماعی که به آن اپلیکیشن تأمین اجتماعی من نیز گفته می‌شود، به راحتی برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام کرده و در صورت لزوم استعلام این فیش را دریافت کنید.

در صورتی که قصد دارید تا از طریق اپلیکیشن تأمین اجتماعی من اقدام به دریافت فیش حقوقی تأمین اجتماعی کنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تأمین اجتماعی من را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.
  • پس از ورود به این اپلیکیشن باید وارد منوی مستمری بگیران شوید.
  • در اپلیکیشن تامین اجتماعی من سه منو برای بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان وجود دارد و نیاز است تا برای دریافت فیش حقوقی به منو مناسب بیایید.
  • سپس نیاز است تا کد ملی و شماره مستمری تان را به درستی وارد کنید.
  • در نهایت باید بر گزینه استعلام کلیک کنید تا فیش حقوقی تان به شما نمایش داده شود.

لازم به ذکر است که در کنار اپلیکیشن تامین اجتماعی من، شما می‌توانید از نرم افزار کاریار نیز برای دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی خود اقدام کنید. در واقع اپلیکیشن کاریار برنامه ای برای مشاهده فیش حقوق و سوابق بیمه تامین اجتماعی است اما در کنار این مسئله، می‌توانید از خدمات دیگری نیز استفاده کنید.

دریافت سوابق بیمه، سوابق درمانی، سابقه حقوق، فیش حقوقی، خرید سربازی، دریافت کمک هزینه ازدواج، امور بازنشستگی، محاسبه حق بیمه، بررسی اعتبار دفترچه بیمه و… تنها بخشی از خدمات و ویژگی‌های اپلیکیشن کاریار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دریافت فیش حقوقی بازنشستگان اینجا را کلیک کنید.

2- دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق سایت

روش آسان دیگری که می‌توانید از طریق آن اقدام به دریافت فیش حقوقی خود کنید، استفاده از وب سایت تامین اجتماعی است. سازمان تأمین اجتماعی برای اینترنتی کردن خدمات مختلف خود، سامانه ای ایجاد کرده است تا بازنشستگان و مستمری بگیران بتوانند به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به استفاده از خدمات مختلف کنند. یکی از خدماتی که می‌توانید از طریق وب سایت فیش حقوقی بازنشستگان به آن دسترسی داشته باشید، دریافت فیش حقوقی تأمین اجتماعی است.

در صورتی که قصد دارید تا از طریق سایت تامین اجتماعی، فیش حقوقی خود را دریافت کنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد سامانه دریافت فیش سازمان تامین اجتماعی به آدرسtamin.ir شوید.
  • پس از ورود به درگاه سازمان تامین اجتماعی نیاز است تا به قسمت میز خدمت غیر حضوری در وسط صفحه بروید.
  • سپس بر گزینه سامانه فیش مستمری بگیران کلیک کنید.
  • در صورتی که در سامانه غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی ثبت نام نکرده اید، نیاز است تا اقدام به ثبت نام در این وب سایت کنید. از سوی دیگر، اگر قبلاً در این سامانه اکانت ساخته اید، نیاز است تا اطلاعات حساب خود را وارد کنید و وارد اکانتتان شوید.
  • به منظور ورود به اکانت خود لازم است تا کد ملیتان را به عنوان نام کاربری وارد کرده و گذرواژه خود را وارد کنید.
  • سپس، می‌توانید به راحتی فیش حقوقی مورد نظرتان را بر اساس سال و ماه دریافت کرده و حتی در صورت نیاز اقدام به پرینت فیش حقوقی خود کنید.

3- دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی با کد دستوری USSD

از دیگر روش‌هایی که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برای دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی خود اقدام کنید، استفاده از سامانه USSD تامین اجتماعی است. سازمان تامین اجتماعی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با شماره گیری کد دستوری و بدون نیاز به اینترنت، برای دریافت و استعلام فیش حقوقی خود اقدام کنید.

در صورتی که قصد دارید تا از این روش برای استعلام وضعیت فیش حقوقی بازنشستگی خود استفاده کنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

  • برای استفاده از این سرویس نیاز است تا از طریق گوشی موبایل خود کد #4* را شماره گیری کنید.
  • سپس با ورود به این سامانه USSD، گزینه 3 را شماره گیری کنید تا وارد بخش تأمین اجتماعی شوید.
  • سپس گزینه 1 را شماره گیری کنید و وارد بخش استعلام شوید.
  • حال گزینه 2 را انتخاب کنید تا وارد قسمت آخرین مستمری شوید.
  • سپس، برای دریافت فیش حقوقی خود، اقدام به وارد کردن اطلاعاتتان کنید. در وهله اول نیاز است تا کد ملی خودتان را وارد کنید.
  • اطلاعات دیگری که برای دریافت فیش حقوقی باید وارد کنید، شماره مستمری خود است.
  • با وارد کردن این اطلاعات در نهایت، آخرین فیش حقوقی به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید بدون نیاز به اینترنت به این فیش دسترسی پیدا کنید.

بی شک روش USSD برای افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، ساده‌ترین روش ممکن برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان است. اما پیشنهاد ما این است که در زمان اتصال به اینترنت از سایر روش‌ها برای مشاهده فیش حقوقی خود اقدام کنید تا بتوانید به صورت کامل این فیش را مشاهده کنید.

4. دریافت فیش حقوقی بازنشستگان به صورت حضوری

روش دیگری که می‌توانید از طریق آن، برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگی خود اقدام کنید، مراجعه حضوری است. در صورتی که به هر دلیلی نتوانستید از روش‌های گفته شده برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید با مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی و با ارائه کارت ملی خود، به راحتی فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4178

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.