افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

معرفی 4+1 لاین آرایشگری جذاب و پرطرفدار در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

  • کد خبر : 3856
معرفی 4+1 لاین آرایشگری جذاب و پرطرفدار در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران
آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس ارائه کننده ۴۲ تخصص با مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای کشور، یکی از فعال ترین و بهترین آموزشگاه زنانه تهران می‌باشد. دوره‌های آموزشی به صورت گروهی و خصوصی برگزار می‌گردد و هر تخصص از مرحله پایه تا فوق تخصصی آموزش داده می‌شود.

آرایش و زیبایی در جامعه امروزی به عنوان یکی از موضوعات مهم می‌باشد. همین طور آرایشگری زنانه از جمله شغل‌هایی است که همیشه مورد توجه بانوان بوده است. کار در محیطی زنانه، داشتن تنوع شغلی و درآمد بالا بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی، از جمله مزایای این حرفه است که برای بسیاری از زنان جذاب است.

اما برای رسیدن به درآمد بالا در این حرفه، باید دارای مهارت و تخصص لازم باشید تا بتوانید رضایت مشتریان را جلب کنید. برای این منظور، شرکت در دوره‌های آموزشی در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر بسیار مهم است. شرکت در این دوره‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های لازم را کسب کرده و با روش‌های جدیدتر آشنا شوید.

با توجه به رشد صنعت آرایش و زیبایی در سال‌های اخیر، درآمد حرفه‌ای‌های آرایشگری نیز افزایش یافته است. درآمد آرایشگران حرفه‌ای با توجه به میزان مهارت، تجربه و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، متفاوت می‌باشد. در ادامه 5 لاین آرایشگری جذاب و پولساز را به شما معرفی می‌کنیم.

لاین‌های جذاب و پرطرفدار آرایشگری

آموزش کاشت و طراحی ناخن

ناخن‌ها به دلیل جذابیت و تاثیری که در زیبایی دارد، بسیار مورد توجه خانم‌ها می‌باشند. به همین دلیل در سال‌های اخیر، کاشت و طراحی ناخن به یک حرفه پرتقاضا و برای آرایشگران به یک منبع درآمد و فرصت شغلی خوب تبدیل شده است.

در آموزش کاشت ناخن انواع روش‌های کاشت از جمله کاشت ناخن پودری، ژله‌ای، قالبی و… به طور کامل و حرفه‌ای به هنرجویان یاد داده می‌شود. در دوره آموزش طراحی ناخن هم با انواع لاک ناخن و ابزار‌های طراحی آشنا شده و یاد می‌گیرید که چطور طرح‌های جدید و مورد نظر مشتری را به بهترین روش انجام دهید.

 آموزش میکاپ و گریم

از گذشته تاکنون، آرایش کردن به منظور زیبایی بخشیدن به چهره، برای خانم‌ها مورد توجه بوده است. در حال حاضر، با توسعه حوزه مد، گریم و میکاپ به یک کار حرفه‌ای تبدیل شده است که با کمک آن، می‌توان ایرادات صورت را کم یا رفع کرد و فرم مناسبی به چهره بخشید.

در حقیقت، برای ایجاد حالت طبیعی و نیز زیبا و جذاب شدن، گریم و میکاپ بین بانوان بسیار محبوب شده و دوره‌های آموزش گریم و میکاپ نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل، رشته گریم و میکاپ، جزو پردرآمدترین حرفه‌ها شناخته می‌شود.

در دوره آموزش گریم و میکاپ، مباحث متنوعی از جمله آموزش سایه زدن چشم با روش‌های مختلف مانند سایه اسموکی، خلیجی، اسپرت و غیره، آموزش انواع خط چشم، آموزش میکاپ عروس، آموزش شناخت فرم چهره و روش گریم صورت، آموزش هاشور ابرو، آموزش کانتور بینی و صورت و بسیاری دیگر از موضوعات مرتبط با گریم و میکاپ یاد داده می‌شود.

آموزش اکستنشن مژه (کاشت مژه)

آموزش اکستنشن مژه - آموزشگاه گل گیس

تقریبا همه خانم‌ها دوست دارند مژه‌های بلند و پرپشت داشته باشند و این روزها برای بسیاری از آنها تبدیل به یک دغدغه شده است. یکی از روش‌های سریع و راحت برای داشتن مژه‌های بلندتر و پرپشت‌تر، اکستنشن مژه یا کاشت مژه است. تعداد زیادی از خانم‌ها مشتری دائمی این لاین آرایشگری هستند و بازار مشتری خوبی برای آن فراهم شده است. بنابراین، اکستنشن مژه به عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار و پردرآمد آرایشگری شناخته می‌شود.

در دوره آموزش اکستنشن مژه، با تمام ابزار و وسایل مورد نیاز آشنا شده و انواع اکستنشن مژه از جمله اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم، تار به تار، سه بعدی و… را یاد می‌گیرید.

آموزش کراتین مو

یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های زیبایی، صافی و درخشندگی موی افراد می‌باشد. اغلب خانم‌ها، داشتن مویی صاف درخشان و لخت را دوست دارند زیرا موی صاف، زیبایی و جذابیت ویژه‌ای به آنها می‌دهد. کراتینه مو یکی از روش‌هایی است که این زیبایی را به راحتی به موهای شما می‌بخشد.

این لاین آرایشگری در سال‌های اخیر به طرز چشمگیری مورد استقبال قرار گرفته و بازار مشتری گسترده‌ای پیدا کرده است. بنابراین، علاقه مندان به فعالیت در حوزه کراتین و صافی مو می‌توانند در صورت داشتن مهارت و تخصص لازم، به درآمدهای بالایی برسند.

در دوره‌های آموزش کراتینه مو، با انواع مواد و روش‌های کراتینه مو، صافی و احیای مو به طور کامل آشنا شده و  ویتامینه و کراتینه کردن حرفه‌ای مو، فیلر مو، آنزیم تراپی مو، بوتاکس مو، کلاژن تراپی مو، پروتئین تراپی مو و… را یاد می‌گیرید.

آموزش پاکسازی پوست

آموزش پاکسازی پوست - آموزشگاه گل گیس

یکی از خدمات زیبایی و مراقبتی، پاکسازی پوست صورت است که باعث جوان سازی و شادابی چهره، افزایش شفافیت و لایه برداری پوست، رطوبت رسانی و ویتامینه پوست می‌شود. این خدمت در زیبایی چهره تاثیر بسیاری دارد؛ به این خاطر مراجعه به مراکز پاکسازی صورت امروزه در بین بانوان بسیار محبوب است.

بازار مشتری خوبی که این لاین آرایشگری دارد، باعث شده افراد زیادی دوره پاکسازی پوست را گذرانده و با دریافت مدرک وارد بازارکار شوند.

در دوره آموزش پاکسازی صورت، با ساختار انواع پوست، روش‌های مختلف پاکسازی، پاکسازی پوست با دستگاه و… آشنا می‌شوید و روش ساخت انواع ماسک‌های لایه بردار، آبرسان، گیاهی و شیمیایی را یاد می‌گیرید.

گل گیس، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس ارائه کننده ۴۲ تخصص با مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای کشور، یکی از فعال ترین و بهترین آموزشگاه زنانه تهران می‌باشد. دوره‌های آموزشی به صورت گروهی و خصوصی برگزار می‌گردد و هر تخصص از مرحله پایه تا فوق تخصصی آموزش داده می‌شود. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.