افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

معرفی 5 غذای تشویقی برای گربه در ترکیب با غذای خشک جوسرا

  • کد خبر : 1626
معرفی 5 غذای تشویقی برای گربه در ترکیب با غذای خشک جوسرا

گربه‌ها حیوانات خانگی بسیار محبوبی هستند که در بسیاری از خانه‌ها نگهداری می‌شوند و مهم‌ترین نکته در مراقبت از آن‌ها، دادن غذاهای مقوی است که بتواند نیازهای حیاتی گربه را پوشش دهد. در این بین، تشویقی‌ها نیز جایگاه ویژه‌ای برای این حیوان خانگی دارند، اگر تشویقی‌ها نباشند، موضوع تربیت حیوانات خانگی بسیار سخت می‌شود. برخلاف […]

گربه‌ها حیوانات خانگی بسیار محبوبی هستند که در بسیاری از خانه‌ها نگهداری می‌شوند و مهم‌ترین نکته در مراقبت از آن‌ها، دادن غذاهای مقوی است که بتواند نیازهای حیاتی گربه را پوشش دهد. در این بین، تشویقی‌ها نیز جایگاه ویژه‌ای برای این حیوان خانگی دارند، اگر تشویقی‌ها نباشند، موضوع تربیت حیوانات خانگی بسیار سخت می‌شود. برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنند گربه‌ها حیوانات آموزش پذیری هستند، اما در حقیقت این والدین هستند که به کمک ترفندها و تشویقی‌‌ها باید این حیوانات را رام کنند. البته هم غذای تشویقی برای گربه و هم غذاهای خشک و مرطوب برای گربه‌ها، باید با دقت و از بین برندهای باکیفیت بازار انتخاب شوند که غذای خشک جوسرا یکی از آن‌ها است. برای خرید انواع تشویقی و غذای خشک جوسرا می‌توان روی پت شاپ دیجی پت حساب کرد.

نقش غذای تشویقی در رژیم‌ غذایی گربه‌ها

تشویقی گربه «Cat Treats» تکه‌های کوچک غذا است که طعم و بوی مطبوع و لذت‌بخشی برای گربه‌ها دارد و گربه‌ها استقبال زیادی از این نوع خوراکی انجام می‌دهند. غذای تشویقی برای گربه، به هیچ وجه جایگزین غذای اصلی این حیوانات نیست. غذای تشویقی برای گربه معمولاً به عنوان میان وعده و با اهداف زیر به گربه‌ها داده می‌شود:

  • تأمین ویتامین‌ها و مواد مغذی برای گربه‌ها
  • آموزش و تربیت گربه‌ها
  • تقویت رابطه بین والدین و گربه‌ها
  • سلامت دهان و دندان گربه‌ها
  • تشویق کردن گربه‌ها به کارهای درست

طیف گسترده‌ای از انواع تشویقی‌ها هستند که همگی با فرمول خوشمزه‌ای برای گربه‌ها تهیه می‌شوند. اما همگی آن‌ها در بافت خود دارای ویتامین نیستند. بنابراین باید برای خرید تشویقی گربه‌ها که تأثیر بسزایی روی تقویت ارتباط بین والدین و گربه‌ها و همچنین تربیت و یادگیری گربه‌ها دارد، باید برندهای تشویقی باکیفیت را برای این حیوانات انتخاب کرد که در ادامه 5 مورد از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا تشویقی برای گربه‌ها اهمیت زیادی دارد؟

گربه‌ها ذاتاً حیوانات وحشی هستند که در طبیعت زندگی کرده و از موجودات کوچک‌تر از خود تغذیه می‌کنند. طبیعتاً گربه‌هایی که به‌صورت گربه‌های خانگی در نژادهای مختلف فروخته می‌شوند نیز  خوی درندگی و وحشی‌گری را در خود دارند. بنابراین گربه‌هایی که به تازگی وارد محیط خانواده‌ها می‌شوند، بشدت به آموزش و تربیت نیاز دارند. اگر این حیوانات به درستی تربیت نشوند و به حرف والدین گوش نکنند، به جای اینکه محیط لذت‌بخشی را برای اعضای خانواده ایجاد کنند، باعث اذیت و آزار آن‌ها خواهند شد. برای مثال، به‌جای چنگ کشیدن روی اسکرچر خود، روی مبل‌ها چنگ می‌کشند، مکان‌های نامناسبی را در داخل خانه برای دستشویی انتخاب می‌کنند و …..

حالا تشویقی‌ها به کمک والدین آمده‌اند تا ایشان بتوانند به وسیله‌ی آن رابطه‌ی صحیحی با گربه‌های خود برقرار کرده و آن‌ها را به خوبی تربیت کنند تا رفتارهای مناسبی در درون خانواده داشته باشند. بنابراین اگرچه تشویقی‌ها جزو غذای اصلی گربه‌ها به حساب نمی‌آیند، اما اهمیت زیادی برای گربه‌ها و والدین دارند.

غذای خشک جوسرا

برند غذای خانگی جوسرا «Josera» یکی از بهترین، خوش‌نام‌ترین و با سابقه‌ترین برندهای تولید غذای حیوانات خانگی آلمان است که بیش از 70 سال از تأسیس آن می‌گذرد. این برند متنوع‌ترین محصولات خوراکی را برای سگ‌ها، گربه‌ها و اسب‌ها تولید می‌کند. این شرکت در تولیدات خود، تمام شرایط محیطی و فیزیولوژيکی حیوانات را لحاظ می‌کند و کلیه مواد خام تازه و طبیعی، به‌صورت روزانه برای تولید به کارخانه می‌رسند. تمام والدینی که روی کیفیت غذای گربه‌های خود حساس هستند، در بین برندهای باکیفیت گربه، انواع غذای جوسرا را برای حیوانات خود تهیه می‌کنند و با اطمینان آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. بنابراین شما نیز می‌توانید غذاهای کنسرویی باکیفیت را در کنار غذای خشک جوسرا به گربه‌های خود بدهید. اما معمولاً غذاهای خشک جوسرا از تنوع و محبوبیت بالاتری برخودارند که از جمله غذاهای خشک تولیدی برند جوسرا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • غذای خشک گربه جوسرا مدل کولینس «CULINESSE»
  • غذای خشک گربه جوسرا مدل کتلوکس «Catelux»
  • غذای خشک گربه جوسرا مرینس «Marinesse»
  • غذای خشک مخصوص بچه گربه جوسرا
  • غذای خشک مخصوص گربه عقیم‌شده جوسرا مدل کلاسیک «Classic»

در کنار انواع غذای خشک جوسرا برای گربه‌ها می‌توان از غذاهای تشویقی گربه باکیفیت نیز استفاده کرده که در ادامه به معرفی تشویقی‌های باکیفیت نیز خواهیم پرداخت.

5 غذای تشویقی برای گربه به پیشنهاد دیجی پت در ترکیب با غذای خشک جوسرا

گفتیم که هم برای تهیه غذای خشک گربه و هم برای دادن تشویقی برای گربه‌های خانگی، باید برندهای باکیفیت را انتخاب کرد. در قسمت قبل، انواع غذای باکیفیت برند جوسرا را به شما معرفی کردیم. برای انتخاب تشویقی‌های باکیفیت پت شاپ دیجی پت موارد زیر را در کنار غذای خشک جوسرا برای گربه‌ها توصیه می‌کند:

  • تشویقی گربه مدل بستنی دین بستس «Dein Bestes»
  • غذای تشویقی گربه مدل kalb & deflugel کوشیدا «Coshida»
  • اسنک تشویقی گربه مدل Geflugel And Leber وینستون «Winston»
  • اسنک تشویقی گربه مدل گوشت مرغ و جگر کچت «Cachet»
  • تشویقی گربه مدل اسنک جایزه سانابل «Sanabelle»

مدل‌های تشویقی فوق که به صورت‌های مختلف و اشکال بامزه‌ای برای گربه‌ها طراحی و تولید شده‌ است، گزینه‌های مناسبی برای ترکیب شدن با غذای خشک جوسرا هستند. البته همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، تشویقی گربه به‌صورت میان وعده به این حیوان داده می‌شود و بخشی از غذای اصلی آن نیست. گربه‌ها باید در کنار غذاهای خشک، غذاهای مرطوب را نیز با ترکیب مناسبی مصرف کنند تا رطوبت کافی بدن‌شان نیز تأمین شود. اکثر تشویقی‌ها نیز معمولاً به‌صورت خشک تولید می‌شوند. بنابراین باید پس از مصرف آن‌ها، آب تمیز و کافی در اختیار گربه قرار بگیرد.

خرید غذا و تشویقی گربه از پت شاپ دیجی پت

پت شاپ دیجی پت یکی از بهترین بسترهای موجود در کشور برای خرید مایحتاج حیوانات خانگی است. شما می‌توانید انواع غذای خشک جوسرا برای گربه، انواع غذاهای مرطوب و کنسروی و تشویقی‌های نامبرده را به راحتی با چند کلیک ساده از پت شاپ دیجی پت تهیه نمایید. با خرید از پت شاپ دیجی پت «Digipet» از هفت روز ضمانت بازگشت کالا بهره‌مند خواهید شد. همچنین کلیه اجناس این پت شاپ ضمانت اصل بودن کالا دارند. تیم پشتیبانی پت شاپ دیجی پت نیز به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگوی به سؤالات والدین هستند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.