افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

مقایسه و تفاوت های اتوکلاو ایرانی با دیگر برند های اتوکلاو

  • کد خبر : 1646
مقایسه و تفاوت های اتوکلاو ایرانی با دیگر برند های اتوکلاو

آیا بهترین اتوکلاوهای ایرانی را می شناسید؟ قیمت اتوکلاو ایرانی چقدر است؟ با توجه به تبلیغات گسترده ای که برای اتوکلاوهای خارجی انجام می شود ممکن است که بیشتر افراد ندانند که تولید اتوکلاو ایرانی نیز وجود دارد. اما تفاوت میان اتوکلاوهای داخلی و خارجی چیست؟ کدام نوع را باید انتخاب کنیم؟ همان طور که […]

آیا بهترین اتوکلاوهای ایرانی را می شناسید؟ قیمت اتوکلاو ایرانی چقدر است؟ با توجه به تبلیغات گسترده ای که برای اتوکلاوهای خارجی انجام می شود ممکن است که بیشتر افراد ندانند که تولید اتوکلاو ایرانی نیز وجود دارد. اما تفاوت میان اتوکلاوهای داخلی و خارجی چیست؟

کدام نوع را باید انتخاب کنیم؟ همان طور که می دانید در حال حاضر اتوکلاوها به عنوان بهترین تجهیزات جهت استریل سازی وسایل در زمینه های مختلف است. با استفاده از این شیوه ی استریل سازی همه ی میکروب ها که شامل اسپورها و میکروب های معمولی می شوند از بین می روند.

این دستگاه ها با کمک بخار و حرارت آبی که تحت فشار قرار گرفته است یا به وسیله متریال های غیر متحرک و  با استفاده از شیوه های غیر شیمیایی و شیمیایی جهت از بین بردن میکروب های موجود بر روی وسایل اقدام می کند. بیشترین کاربرد دستگاه های اتوکلاو را می توانیم در زمینه ی پزشکی و بهداشتی مشاهده کنیم با توجه به این که این دستگاه ها در حوزه های دیگر نیز قابل استفاده هستند. با توجه به نیازهای داخلی امروزه شرکت های دانش بنیان شروع به ساخت این دستگاه کرده اند. حال این سوال پیش می آید آیا اتوکلاوهای ایرانی با برندهای خارجی قابل مقایسه هستند؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

بررسی تفاوت های اتوکلاو های ایرانی و خارجی

اولین موردی که در زمان مقایسه این دو دستگاه به وجود می آید بحث کیفیت است. برخی از افراد عقیده دارند که اجناس وارداتی از کیفیت بالاتری برخوردار است و همین امر موجب شده است که از قیمت بیشتری برخوردار باشند. درباره اتوکلاو های ایرانی باید گفت که از لحاظ کیفیت کاملا شبیه به اجناس خارجی هستند و براساس آخرین متدها و استاندارد های روز دنیا ساخته شده است.

مهم ترین تفاوت این دستگاه این است که نمونه های ایرانی از قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردار است. که این امر به دلیل حذف واسطه ها است. در حال حاضر می توانید تولید کنندگان داخلی اتوکلاو را شناسایی کنید و از طریق نمایندگی های فروش این محصولات نسبت به خرید آن اقدام کنید. نکته ی دیگری که وجود دارد امکان خرید با امنیت بالا است که در هنگام خرید اتوکلاوهای خارجی وجود ندارد.

کیفیت: سطح کیفیت محصولات را معمولا با قیمت آنها محاسبه می کنند. با توجه به وجود برندهای معتبر اتوکلاو خارجی در ایران، اتوکلاو های ساخت داخلی نیز از عملکرد مطلوبی برخوردار هستند. همان طور که می دانید اتوکلاوها به دلیل ارتباط با استریل سازی به عنوان دستگاه هایی با حساسیت بسیار بالا شناخته می شوند.

تولید اتوکلاو ایرانی براساس استانداردها و دستورالعمل های ملی انجام گرفته همه ی مراحل ساخت آن ها براساس استانداردهای روز اروپا مانند ISO 13485 ، CE، EN 13060 قرار گرفته است.

قیمت: یکی از مهم ترین مواردی که در بحث تفاوت اتوکلاوهای خارجی و ایرانی به وجود می آید قیمت است. قیمت باید به شکلی باشد که متقاضیان قادر به خرید باشند و مبلغی را که پرداخت می کنند متناسب با کیفیتی باشد که دریافت می کنند. با توجه به وجود واسطه های بسیار در جریان عرضه اتوکلاوهای خارجی قیمت ها به شکل سرسام آوری بالا رفته و باعث می شود قدرت خرید مشتری کاهش یافته در حالی که فرد همان کیفیتی را دریافت می کند که محصولات داخلی نیز دارند. با توجه به این قیمت اتوکلاو ایرانی نسبت به مدل های خارجی از رنج مناسب تری برخوردار است. این امر موجب می شود که همه ی مشتریان امکان خرید آن را داشته باشند.

خدمات و پشتیبانی پس از فروش: یکی از مهم ترین موارد در هنگام خرید کالا دسترسی به پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالا است. با توجه به اهمیت و حساسیت دستگاه اتوکلاو این مسئله مهم تر شده و دسترسی به سرویس های پشتیبانی از اهمیت زیادی برخوردار می شود. دستگاه های اتوکلاو بسیار گران قیمت است و همین امر باعث می شود برای دسترسی به عملکرد صحیح این دستگاه ها نیاز ضروری به خدمات و سرویس دهی منظم داشته باشد. حتی الامکان این نوع دستگاه ها باید به شکل کاملا منظم تحت سرویس دهی قرار بگیرند.

یکی از مهم ترین تفاوت های دستگاه های اتوکلاو داخلی و خارجی در همین است. در حقیقت امکان دسترسی به گارانتی و خدمات پس از فروش به عنوان اصلی ترین و مهم ترین ویژگی خرید دستگاه اتوکلاو داخلی است. با خرید اتوکلاوهای داخلی کاربران به سادگی می توانند بدون هیچ نگرانی به خدمات پس از فروش و سرویس دهی دسترسی داشته باشند.

این مسئله شامل دسترسی به قطعات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه دارد. خرید اتوکلاوهای داخلی باعث می شود که افراد به راحتی به قطعات و خدمات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند همچنین امکان برخورداری از گارانتی های دو تا سه ساله را دارند این در حالی است که با خرید اتوکلاوهای خارجی هیچکدام از این موارد شامل حال آن ها نمی شود. با توجه به وجود تحریم ها در صورت خراب شدن اتوکلاوهای خارجی امکان دارد که دسترسی به قطعات مورد نیاز غیرممکن باشد و همین امر باعث متضرر شدن افراد می شود. یکی دیگر از تفاوت های اتوکلاو ایرانی و خارجی سهولت در تهیه کالا است. افراد می توانند از راه های مختلف برای خرید این دستگاه اقدام کنند. بدون اینکه هیچ مشکلی برای شما پیش بیاید. می توانیم از دیگر تفاوت های این دو دستگاه به قدرت خرید آسان نیز اشاره بکنیم که به عنوان یک تفاوت چشمگیر محسوب می شود.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1646

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.