افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

مهاجرت آسان به آلمان و استرالیا

  • کد خبر : 2135
مهاجرت آسان به آلمان و استرالیا

مهاجرت به خارج از کشور با منافع مادی و شخصی همراه است. اما انتخاب مقصد مهاجرتی یکی از چالش های پیش رو است. بر اساس شاخص های تنوع شغلی، رشد اقتصادی، کیفیت زندگی، سیستم تحصیلی، هزینه زندگی، نرخ بیکاری و تولید و تجارت این استرالیا و آلمان هستند که توانسته اند به عنوان محبوب ترین […]

مهاجرت به خارج از کشور با منافع مادی و شخصی همراه است. اما انتخاب مقصد مهاجرتی یکی از چالش های پیش رو است.

بر اساس شاخص های تنوع شغلی، رشد اقتصادی، کیفیت زندگی، سیستم تحصیلی، هزینه زندگی، نرخ بیکاری و تولید و تجارت این استرالیا و آلمان هستند که توانسته اند به عنوان محبوب ترین مقاصد مهاجرت در جهان در نظر گرفته شوند.

در چند سال اخیر دولت های آلمان و استرالیا با قصد افزایش جذب مهاجر دریافت ویزا را آسان و مدت زمان بررسی و صدور آن را نیز کوتاه کرده اند.

مهاجرت به استرالیا

استرالیا ششمین کشور پهناور و  از ثروتمندترین کشور های جهان است که نرخ فقر آن بسیار پایین می باشد.

سرانه تولید ناخالص استرالیا بسیار بالا است و این کشور از نظر میانگین ثروت بالاتر از سوئیس در رتبه اول جهان قرار دارد نرخ تورم در استرالیا 1.4 درصد و نرخ بیکاری 5.2 درصد است و این کشور یکی از مهاجر خیز ترین کشور های جهان می باشد.

بسیاری از مهاجران ایرانی نیز استرالیا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می کنند. استرالیا ویزا های متنوعی برای متقاضیان واجد شرایط در نظر گرفته است که عبارتند از:

مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت کاری

برای مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت کاری شما باید نشان دهید که دارای مهارت کاری خوبی در مشاغل مورد نیاز در استرالیا هستید و همچنین این که شما باید در سیستم امتیازی مهاجرت استرالیا امتیاز لازم را نیز کسب کرده باشید. مهمترین شرط مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت کاری عبارت است از:

  • داشتن مهارت کاری و پیشنهاد کاری از یک کارفرمای استرالیایی

مهاجرت به استرالیا از طریق استعدادهای درخشان

این برنامه مهاجرتی به نام استعدادهای درخشان برای افرادی مناسب است که در رشته های هنر، ورزش، تحقیقات و یا حرفه خود دارای شهرت جهانی هستند. این برنامه ویژه را دولت استرالیا از طریق این طرح قصد دارد با همه گیری ویروس کرونا کمبود نیروی خود را جبران کند. مهمترین شرط مهاجرت به استرالیا از طریق استعدادهای درخشان عبارت است از:

  • داشتن دستاورد مهم جهانی در رشته کاری و یا تحصیلی خود

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

ویزای دانشجویی برای متقاضیانی که قصد دارند از طریق تحصیلات در موسسات آموزشی و دانشگاه های استرالیا تحصیل کنند در دسترس قرار دارد. ویزای تحصیلی استرالیا یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور نیز می باشد. مهمترین شرط مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل عبارت است از:

  • دریافت پذیرش از یک موسسه آموزشی در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا

ویزاهای تجاری استرالیا نیز برای متقاضیانی که واجد شرایط و سابقه مالکیت و مدیریت در کسب و کاری را داشته باشند می تواند مناسب باشد. برای دریافت این ویزا نیز داشتن بودجه و سرمایه گذاری در یکی از استان ها یا مناطق کشور استرالیا مورد نیاز است. مهمترین شرط مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری عبارت است از:

  • داشتن دارایی و بودجه لازم برای سرمایه گذاری در اقتصاد استرالیا

شرایط مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت با هر کدام از انواع برنامه های مهاجرتی نیاز است که شما مجموعه ای از معیارهای قانونی مورد نیاز را داشته باشید. این سوابق و شرایط شما هستند که مشخص می کنند که آیا می توانید ویزای مهاجرتی استرالیا را دریافت کنید و یا خیر.

مهاجران برای مهاجرت به استرالیا لازم است که نشان دهند که شخصیت جسمی و یا روانی لازم را برای دریافت ویزای استرالیا را دارند و یا خیر.

  • داشتن تمکن مالی برای اقامت در استرالیا؛
  • دریافت بیمه سلامت مورد تایید استرالیا؛
  • اثبات تسلط به زبان انگلیسی از طریق آزمون های آیلتس و یا تافل.

اخذ اقامت دائم و تابعیت استرالیا

شما با مهاجرت به استرالیا می توانید اقامت این کشور را نیز دریافت کنید. شرایط لازم برای دریافت تابعیت استرالیا این است که شما شرایط لازم را داشته و پس از 5 سال اقامت در این کشور تابعیت استرالیا نیز به شما داده می شود.

مهاجرت به آلمان

آلمان در اروپا مرکزی قرار گرفته و از نظر بهداشت و رفاه اجتماعی در رتبه اول اروپا قرار دارد. سیستم بهداشتی این کشور رایگان و هزینه های زندگی در این کشور بسیار پایین است.

کشور آلمان پنجمین مقصد مهاجرتی محبوب در جهان است. این حد از محبوبیت به دلیل عملکرد خوب سیستم اقتصادی، آموزشی و فرصت های شغلی این کشور است.

دولت آلمان فرصت های بسیار خوبی را برای مهاجران در نظر گرفته است. برای مهاجرت به آلمان روش های مختلفی وجود دارد. از مهمترین روش های مهاجرت به آلمان عبارتند از:

مهاجرت به آلمان از طریق کار

آلمان به دلایل پیری جمعیت و همچنین رشد اقتصادی و مازاد بودجه با کمبود نیروی ماهر و با مهارت مواجه شده است. از این رو دولت آلمان به دنبال جایگزین کردن نیروی کار مهندسی، متخصصان فناوری اطلاعات، پزشکی و سایر متخصصان با مهارت واجد شرایط است. اگر شما نیز جزء چنین افرادی هستید هر چه سریعتر برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید زیرا مقامات مهاجرتی آلمان بسیاری از شرایط سخت گیرانه را به تازگی کاهش داده اند. مهمترین شرط مهاجرت به آلمان از طریق کار عبارت است از:

  • داشتن یک پیشنهاد کاری و یا همان جاب آفر

مهاجرت به آلمان از طریق کارآموزی

اوسبیلدونگ همان کارآموزی به زبان آلمانی است. یکی از آسانترین و بهترین روش های مهاجرت به آلمان شرکت در دوره های کارآموزی است.

شما با ثبت نام در دوره های کارآموزی آلمان این امکان را خواهید داشت که در حالی که مشغول تحصیل هستید درآمد کسب کنید. محبوب ترین رشته اوسبیلدونگ پرستاری است. متقاضیان برای تحصیل در رشته های اوسبیلدونگ لازم است که به غیر از پرستاری حداکثر 25 سال سن داشته باشند.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

آلمان بهترین سیستم آموزشی را در جهان در اختیار دارد که بسیاری از دانشگاه های این کشور نیز در میان برترین دانشگاه های جهان قرار گرفته اند.

این در حالی است که سیستم آموزشی و دانشگاه های دولتی آلمان برخلاف کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا و کانادا رایگان هستند. دانشگاه های خصوصی آلمان نیز بسیار مقرون با صرفه بوده و شما این امکان را دارید که با هزینه ای بسیار کم در این کشور به تحصیل بپردازید. مهمترین شرط مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل عبارت است از:

  • دریافت پذیرش از یک دانشگاه و یا موسسه آموزشی در آلمان

در آلمان عبارت است از:

شرایط مهاجرت به آلمان

اگرچه راه ها و روش های بسیاری برای مهاجرت به کشور آلمان وجود دارد؛ اما هر کدام از آنها دارای شرایط خاصی است. لازم به ذکر است که همچنان شباهت های بسیاری بین همه روش های مهاجرتی آلمان وجود دارد. مهمترین مواردی که موجب می شود شما واجد شرایط مهاجرت به آلمان باشید عبارتند از:

  • اثبات داشتن تمکن مالی.
  • داشتن بیمه سلامت.
  • داشتن تسلط به زبان آلمانی.

پیشنهاد می شود که برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد مهاجرت به استرالیا و آلمان با کارشناسان ما در موسسه کاریابی بین المللی کاربین در ارتباط باشید. موسسه کاریابی بین المللی کاربین با داشتن هزاران پرونده موفق مهاجرتی و متخصصان حاذق در دفاتر بین المللی با دریافت جاب آفر می تواند تا دریافت اقامت دائم در آلمان و یا استرالیا شما را همراهی کند. بدین منظور برای دریافت مشاوره و ارزیابی رایگان در مورد مهاجرت به آلمان و یا استرالیا با شماره تلفن های 28111107 – 021 و یا 22654650 – 021 در تماس باشید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.